Umiejętności
Badania reklamy
Analiza
Analityka
Analiza biznesowa
Umiejętności komunikacyjne
Consumer Behaviour
Analiza klientów
Analiza danych
Ekonomika
Grupy focusowe
Analiza rynku
Badania marketingowe
Badania online
Badania jakościowe
Badania ilościowe
Badania
Segmentacja
SPSS
Statystyka
Projektowanie ankiet
Nauczanie
Technologia
Prawo jazdy kat B
Consumer Insights
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
biegły
Doświadczenie zawodowe
Szkolenia i kursy
Przestawić myślenie - specyfika badań konsumenta w punkcie sprzedaży (PTBRiO, 2011)
Jak być dobrym obserwatorem rynku? Konstrukcja i wyciąganie wniosków z badań trackingowych (PTBRiO, 2010).
Procesy badawcze wspierające podstawowe procesy marketingowe. Zarządzanie marką – wprowadzanie marek, ich monitorowanie i repozycjonowanie (PTBRiO, 2009);
Jak być dobrym obserwatorem rynku? Konstrukcja i wyciąganie wniosków z badań trackingowych (PTBRiO, 2010).
Procesy badawcze wspierające podstawowe procesy marketingowe. Zarządzanie marką – wprowadzanie marek, ich monitorowanie i repozycjonowanie (PTBRiO, 2009);
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Uczelnie
Marketing
Badania marketingowe
Zainteresowania
Gry RPG, komputery - nowe media; fantastyka;
Organizacje
Stowarzyszenie na rzecz Rozwoju Psychologii Polskiej ANOVA;
Polskie Stowarzyszenie Psychologii Społecznej;
Polskie Stowarzyszenie Psychologii Społecznej;
Grupy
Badacze we Wrocławiu
Wrocław to miasto spotkań, a to jest miejsce spotkań dla badaczy rynku i opinii z Wrocławia i bliższych lub dalszych okolic.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
doktoranci i doktorzy, doktorat
Forum wymiany informacji dla doktorantów i doktorów. Wszystkie kierunki. doktoranci i doktorzy, prace doktorskie,habilitacja,przewód,metodologia badawcza, doktorat, nauka polska,
humor - dowcip
grupa jest dla osób, które uwielbiają się śmiać - wpisz tylko zasłyszany, otrzymany (mail,gg) kawał, nie komentuj innych i baw się dobrze. BEZ MODEROWANIA
Klub NLP Polska Wrocław
Klub NLP Polska to miejsce spotkań praktyków NLP oraz osób, które chcą zapoznać się z tematyką NLP poprzez wiedzę i budowanie umiejętności, które nabędą podczas ćwiczeń na spotkaniach Klubu. W skrócie
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!