Radosław Walczak

Psycholog, Badacz Rynku, Analityk
Opole, opolskie

Umiejętności

Badania reklamy Analiza Analityka Analiza biznesowa Umiejętności komunikacyjne Consumer Behaviour Analiza klientów Analiza danych Ekonomika Grupy focusowe Analiza rynku Badania marketingowe Badania online Badania jakościowe Badania ilościowe Badania Segmentacja SPSS Statystyka Projektowanie ankiet Nauczanie Technologia Prawo jazdy kat B Consumer Insights

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
biegły

Doświadczenie zawodowe

Zott Polska
Market Research & Consumer Insights Manager, CEE
Uniwersytet Opolski
Adiunkt
Uniwersytet Opolski, Instytut Psychologii
Zott Polska
Koordynator ds. Consumer Insights
Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu
wykładowca
Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu
Prowadzenie zajęć z komunikacji społecznej i negocjacji
Alpharec Sp. z o.o.
Specjalista ds. Rekrutacji
Kompleksowe prowadzenie projektów rekrutacyjnych
DDI Polska Sp. z o.o.
Asesor
Rekrutacja kandydatów metodą Assessment Center na stanowiska produkcyjne oraz specjalistyczne.

Szkolenia i kursy

Przestawić myślenie - specyfika badań konsumenta w punkcie sprzedaży (PTBRiO, 2011)

Jak być dobrym obserwatorem rynku? Konstrukcja i wyciąganie wniosków z badań trackingowych (PTBRiO, 2010).

Procesy badawcze wspierające podstawowe procesy marketingowe. Zarządzanie marką – wprowadzanie marek, ich monitorowanie i repozycjonowanie (PTBRiO, 2009);

Edukacja

Logo
Psychologia, doktoranckie
Uniwersytet Wrocławski
Logo
Master of Marketing Analysis, studia podyplomowe
Gent University
Logo
Psychologia, magisterskie
Uniwersytet Opolski
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Politechnika Opolska

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Uczelnie
Marketing
Badania marketingowe

Zainteresowania

Gry RPG, komputery - nowe media; fantastyka;

Organizacje

Stowarzyszenie na rzecz Rozwoju Psychologii Polskiej ANOVA;
Polskie Stowarzyszenie Psychologii Społecznej;

Grupy

15 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
B A D A C Z E
B A D A C Z E
Badamy, odkrywamy, pokazujemy, tłumaczymy
Badacze we Wrocławiu
Badacze we Wrocławiu
Wrocław to miasto spotkań, a to jest miejsce spotkań dla badaczy rynku i opinii z Wrocławia i bliższych lub dalszych okolic.
Badania opinii i rynku
Badania opinii i rynku
Wszelkie kwestie dotyczące badań ankietowych.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Consulting
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
doktoranci i doktorzy, doktorat
doktoranci i doktorzy, doktorat
Forum wymiany informacji dla doktorantów i doktorów. Wszystkie kierunki. doktoranci i doktorzy, prace doktorskie,habilitacja,przewód,metodologia badawcza, doktorat, nauka polska,
Fani Excela
Fani Excela
Forum dla wszystkich, dla których jednym z instrumentów pracy jest arkusz kalkulacyjny.
Góry
Góry
Grupa dla wszystkich przedkładających wycieczki górskie nad wylegiwanie się na plażach :)
humor - dowcip
humor - dowcip
grupa jest dla osób, które uwielbiają się śmiać - wpisz tylko zasłyszany, otrzymany (mail,gg) kawał, nie komentuj innych i baw się dobrze. BEZ MODEROWANIA
Klub NLP Polska Wrocław
Klub NLP Polska Wrocław
Klub NLP Polska to miejsce spotkań praktyków NLP oraz osób, które chcą zapoznać się z tematyką NLP poprzez wiedzę i budowanie umiejętności, które nabędą podczas ćwiczeń na spotkaniach Klubu. W skrócie
Metody badań marketingowych
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych
Neuromarketing
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!