Doświadczenie zawodowe
Kierownik Centrum Obsługi Gotówki w Warszawie
zarządzanie Centrum Obsługi Gotówki w Warszawie – optymalizacja procesu związanego z przeliczaniem gotówki, analiza i ograniczenie kosztów operacyjnych i osobowych, sprawy kadrowe (rekrutacja, akceptacja list płac uzupełnianie baz danych związanych z czasem pracy, raportowanie), nadzór nad kwestiami bezpieczeństwa (bezpieczeństwo przeliczania gotówki oraz ochrona obiektu), nadzór nad stanem technicznym obiektu (bieżące monitrowanie i usuwanie usterek), dbanie o wizerunek firmy w kontaktach z klientami i firmami współpracującymi
Z-ca Dyrektora Biura Windykacji i Odszkodowań
od 22.05.2006 do 18.09.2006 Z-ca Dyrektora Biura Windykacji i Odszkodowań p.o. Dyrektora Biura Windykacji i Odszkodowań, od 18.09.2006 Z-ca Dyrektora Biura Windykacji i Odszkodowań
Zakres obowiązków na stanowisku Z-cy Dyrektora BWO: nadzór nad pracami zespołu windykacji i regresów, analiza procesu windykacyjnego oraz opracowanie jego zmian, przygotowanie procedur wewnętrznych, kontakt z podmiotami zewnętrznymi prowadzącymi postępowanie windykacyjne i egzekucyjne na zlecenie Korporacji, nadzór nad prawidłowym, terminowym i efektywnym wykonywaniem zadań przez pracowników, podczas nieobecności Dyrektora kierowanie Biurem
Zakres obowiązków na stanowisku Z-cy Dyrektora BWO: nadzór nad pracami zespołu windykacji i regresów, analiza procesu windykacyjnego oraz opracowanie jego zmian, przygotowanie procedur wewnętrznych, kontakt z podmiotami zewnętrznymi prowadzącymi postępowanie windykacyjne i egzekucyjne na zlecenie Korporacji, nadzór nad prawidłowym, terminowym i efektywnym wykonywaniem zadań przez pracowników, podczas nieobecności Dyrektora kierowanie Biurem
Naczelnik Wydziału Ugód
Nadzór nad pracami dwóch zespołów- Wydziału Ugód oraz Zespołu WASH - w ramach których obowiązywał mnie następujący zakres obowiązków: tworzenie procedur wewnętrznych, monitoring klientów posiadających zobowiązania w przedziale kwotowym 50.000,00 – 500.000,00 pln (opóźnienie w płatności w przedziale 46-180 dni), nadzorowanie procesu restrukturyzacji, nadzorowanie procesu przepływu środków uzyskiwanych wyniku postępowania egzekucyjnego (zespół WASH), analiza procesu pod kątem jego efektywności, opracowanie założeń do nowej aplikacji IT obsługującej prace zespołów
specjalista bankowy
utrzymano decyzję o oddelegowaniu do prac w zespole projektowym w Departamencie Zarządzania Kredytami Zagrożonymi i Windykacji Należności Klientów Detalicznych (departament w założeniu miał obsługiwać klientów posiadających zaangażowanie kredytowe do 500.000,00 pln
opracowanie procesów windykacyjnych zgodnych ze standardami obowiązującymi w Grupie KBC, analiza nieregularnego portfela Kredyt Banku SA, przygotowanie „przejściowych” procedur wewnętrznych mających na celu przygotowanie procesu centralizacji windykacji w Kredyt Banku SA, uczestniczenie w procesie tworzenia aplikacji IT wspierającej prace Departamentu, stworzenie projektu dokumentacji (również do aplikacji IT), analiza ofert współpracy przekazywanych przez podmioty zewnętrzne (uczestnictwo w negocjacjach)
opracowanie procesów windykacyjnych zgodnych ze standardami obowiązującymi w Grupie KBC, analiza nieregularnego portfela Kredyt Banku SA, przygotowanie „przejściowych” procedur wewnętrznych mających na celu przygotowanie procesu centralizacji windykacji w Kredyt Banku SA, uczestniczenie w procesie tworzenia aplikacji IT wspierającej prace Departamentu, stworzenie projektu dokumentacji (również do aplikacji IT), analiza ofert współpracy przekazywanych przez podmioty zewnętrzne (uczestnictwo w negocjacjach)
stanowisko ds. restrukturyzacji i windykacji – specjalista bankowy
monitoring transakcji nieregularnych, prowadzenie procesów restrukturyzacyjnych, sądowych i komorniczych (w tym tworzenie stosownej dokumentacji), kontakt z podmiotami zewnętrznymi w zakresie realizowanych przez nie czynności windykacyjnych, analiza portfela Oddziału pod kątem utworzonych rezerw
decyzją z dnia 19.03.2004 oddelegowanie do prac w zespole projektowym w Departamencie Zarządzania Kredytami Zagrożonymi i Windykacji Należności Klientów Detalicznych na okres od 23.03.2004 do 30.09.2004r (projekt dotyczył organizacji nowego Departamentu zajmującego się windykacją należności detalicznych – o zaangażowaniu do 500.000 pln
decyzją z dnia 19.03.2004 oddelegowanie do prac w zespole projektowym w Departamencie Zarządzania Kredytami Zagrożonymi i Windykacji Należności Klientów Detalicznych na okres od 23.03.2004 do 30.09.2004r (projekt dotyczył organizacji nowego Departamentu zajmującego się windykacją należności detalicznych – o zaangażowaniu do 500.000 pln
do maja 1998 stanowisko administracji kredytów, od maja 1998 stanowisko windykacji – inspektor banko
monitoring transakcji nieregularnych, prowadzenie procesów restrukturyzacyjnych, sądowych i komorniczych (w tym tworzenie stosownej dokumentacji), kontakt z podmiotami zewnętrznymi w zakresie realizowanych przez nie czynności windykacyjnych, analiza portfela Oddziału pod kątem utworzonych rezerw
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Pracoholicy
Jest to forum poświęcone ludziom, którzy nie mają czasu i poświęcają się głównie swojej pracy. Co zrobić, żeby w dzisiejszych czasach nie koncentrować się na pracy ale też na sobie i
WINDYKACJA
- Windykacja w praktyce
- Zarządzanie należnościami
- Kontrola kredytowa
- Negocjacje, techniki perswazyjne
- Zabezpieczanie należności
- Egzekucja na drodze prawnej
- Obrót wierzyteln