Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Konsultant Zespołu Infolinii Produktowej
Telefoniczna obsługa klientów banku:
- realizacja połączeń przychodzących, wychodzących w zakresie infolinii produktowej
- obsługa bankowości elektronicznej klientów banku
- prowadzenie akcji telemarketingowych
- współpraca z jednostkami Banku w zakresie realizacji zleceń klientów
- wyjaśnianie składanych przez telefon skarg i wniosków klientów, dotyczących produktów i usług świadczonych przez Bank
- obsługa infolinii banku dla klientów indywidualnych w tym Vip
- obsługa infolinii Xelion Doradcy Finansowi
- realizacja połączeń przychodzących, wychodzących w zakresie infolinii produktowej
- obsługa bankowości elektronicznej klientów banku
- prowadzenie akcji telemarketingowych
- współpraca z jednostkami Banku w zakresie realizacji zleceń klientów
- wyjaśnianie składanych przez telefon skarg i wniosków klientów, dotyczących produktów i usług świadczonych przez Bank
- obsługa infolinii banku dla klientów indywidualnych w tym Vip
- obsługa infolinii Xelion Doradcy Finansowi
Telemarketer
Telefoniczna obsługa klientów banku, instytucji finansowych oraz innych firm współpracujących z CBB:
-informowanie klientów o produktach i usługach Banku (akcje wychodzące)
-organizacja spotkań sprzedażowych w oddziale
-telefoniczne przeprowadzanie ankiet
-obsługa bankowości elektronicznej klientów detalicznych
-informowanie klientów o produktach i usługach Banku (akcje wychodzące)
-organizacja spotkań sprzedażowych w oddziale
-telefoniczne przeprowadzanie ankiet
-obsługa bankowości elektronicznej klientów detalicznych
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Zainteresowania
Sport, książki, muzyka i kino