Umiejętności
B2B
Microsoft Office
Negocjacje
zarządzanie kluczowymi klientami
Sprzedaż
Strategia biznesowa
Zarządzanie klientami
Budowanie relacji z klientem
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Area Sales Manager
DMG MORI Polska Sp. z o.o.
Organizacja procesu sprzedaży maszyn CNC (do obróbki skrawaniem - centra frezerskie oraz tokarskie) dla jednego z największych producentów maszyn na świecie.
• Budowanie relacji biznesowych z obecnymi i przyszłymi klientami,
• Obsługa kluczowych klientów,
• Aktywne podejmowanie i wdrażanie inicjatyw sprzedażowych mających na celu zwiększenie udział w rynku,
• Odpowiedzialność za CRM oraz bieżąca aktualizacja danych,
• Weryfikacja potrzeb i możliwości zakładów produkcyjnych (klientów) - dobór produktów oraz konfiguracji do indywidualnych potrzeb,
• Opracowywanie kompleksowych rozwiązań technologicznych,
• Monitorowanie rynku i działań konkurencji,
• Zwiększanie udziału nowych klientów w portfelu firmy,
• Odpowiedzialność za ofertowanie produktów, odpowiedzi na zapytania,
• Puszukiwanie możliwości zwiększenia sprzedaży oraz synergii płynącej ze sprzedaży wiązanej
• Przygotowywanie umów handlowych i ich negocjacja,
• Realizowanie procesu sprzedaży oraz obsługi posprzedażowej,
• Reagowanie w sytuacjach trudnych i konfliktowych, rozwiązywanie problemów,
• Współpraca z zakładami produkcyjnymi grupy oraz managerami na całym świecie (głównie Niemcy, Włochy, Czechy, Francja, Japonia),
• Dostarczanie wszystkich niezbędnych informacji zarządczych (raportów, planów) stosownie do potrzeb,
• Utrzymanie relacji i adaptacja najlepszych praktyk od innych spółek z koncernu,
• Reprezentowanie firmy na targach krajowych i zagranicznych.
• Budowanie relacji biznesowych z obecnymi i przyszłymi klientami,
• Obsługa kluczowych klientów,
• Aktywne podejmowanie i wdrażanie inicjatyw sprzedażowych mających na celu zwiększenie udział w rynku,
• Odpowiedzialność za CRM oraz bieżąca aktualizacja danych,
• Weryfikacja potrzeb i możliwości zakładów produkcyjnych (klientów) - dobór produktów oraz konfiguracji do indywidualnych potrzeb,
• Opracowywanie kompleksowych rozwiązań technologicznych,
• Monitorowanie rynku i działań konkurencji,
• Zwiększanie udziału nowych klientów w portfelu firmy,
• Odpowiedzialność za ofertowanie produktów, odpowiedzi na zapytania,
• Puszukiwanie możliwości zwiększenia sprzedaży oraz synergii płynącej ze sprzedaży wiązanej
• Przygotowywanie umów handlowych i ich negocjacja,
• Realizowanie procesu sprzedaży oraz obsługi posprzedażowej,
• Reagowanie w sytuacjach trudnych i konfliktowych, rozwiązywanie problemów,
• Współpraca z zakładami produkcyjnymi grupy oraz managerami na całym świecie (głównie Niemcy, Włochy, Czechy, Francja, Japonia),
• Dostarczanie wszystkich niezbędnych informacji zarządczych (raportów, planów) stosownie do potrzeb,
• Utrzymanie relacji i adaptacja najlepszych praktyk od innych spółek z koncernu,
• Reprezentowanie firmy na targach krajowych i zagranicznych.
Inżynier Sprzedaży
- Pozyskiwanie Klientów z przydzielonego rejonu.
- Przygotowanie ofert na obrabiarki dla Klientów.
- Prowadzenie negocjacji z Klientami.
- Publikowanie odpowiednich informacji na stronach www i w wybranej prasie technicznej.
- inicjowanie i prowadzenie akcji promocyjnych, w tym szczególnie dla wybranych sektorów Klientów.
- współorganizowanie Seminariów i Dni Otwartych.
www.htm.net.pl
- Przygotowanie ofert na obrabiarki dla Klientów.
- Prowadzenie negocjacji z Klientami.
- Publikowanie odpowiednich informacji na stronach www i w wybranej prasie technicznej.
- inicjowanie i prowadzenie akcji promocyjnych, w tym szczególnie dla wybranych sektorów Klientów.
- współorganizowanie Seminariów i Dni Otwartych.
www.htm.net.pl
Szkolenia i kursy
- Ukończenie kursu pt. „Zwiększenie wydajności produkcyjnej w obróbce skrawaniem”, organizowanego w Wielkiej Brytanii przez firmę Sandvik Coromant (listopad 1999)
- Ukończenie kursu pt. „Budowanie Zespołu” organizowanego przez Mercuri International (Sierpień 2005).
- Ukończenie kursu pt.”Rozwój Umiejętności Sprzedażowych” organizowanych przez Mercuri International (Wrzesień 2004).
- Ukończenie trzech warsztatów szkoleniowych pt. „Negocjacje handlowe” i „Autoprezentacja”, organizowanych przez Centrum Szkoleń i Pomocy Psychologicznej „Kontakt” s.c. z Elbląga (październik 1999, marzec 2000 i kwiecień 2003).
- Ukończenie kursu pt. „Budowanie Zespołu” organizowanego przez Mercuri International (Sierpień 2005).
- Ukończenie kursu pt.”Rozwój Umiejętności Sprzedażowych” organizowanych przez Mercuri International (Wrzesień 2004).
- Ukończenie trzech warsztatów szkoleniowych pt. „Negocjacje handlowe” i „Autoprezentacja”, organizowanych przez Centrum Szkoleń i Pomocy Psychologicznej „Kontakt” s.c. z Elbląga (październik 1999, marzec 2000 i kwiecień 2003).
Edukacja
Specjalizacje
Inżynieria
Inne
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Zainteresowania
- Członek Akademickiego Chóru Politechniki Lubelskiej [url]http://www.choir.abra.lublin.pl[/url]
- Samochody zabytkowe
- Samochody zabytkowe
Grupy
Lyoness
Lyoness pozwala na płacenie mniej przy zakupach w wielu krajach Europy i na otrzymaniu premii, jeśli zakupy robią polecone przez Ciebie osoby.