Radoslaw Pomykała

Administrator IT
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Active Directory Apache 2 Bash CentOS Naprawa komputerów DHCP DNS Server Elektronika Fedora Core Zapory FTP Glassfish HTML 5 Joomla LAN-WAN Liferay Linux Linux System Administration Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word MySQL Administracja sieci PostgreSQL Linux (Red Hat) Samba SFTP Shell SQL SSH SSL TCP / IP Tomcat VirtualBox VMware VPN Webmin Windows 7 Windows Server Microsoft PowerPoint Windows 8 Obsługa klienta Microsoft Access - zaawansowany

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Centrum Projektów Informatycznych
Inspektor
1. Utrzymanie systemów służących do komunikacji i pracy grupowej w Centrum.
2. Utrzymanie, nadzór techniczny oraz rozbudowa: systemów kontroli dostępu, systemu rozliczeń czasu pracy, usługi Active Directory, serwerów aplikacji Exchange, SharePoint, OTRS, JIRA.
3. Utrzymanie, modernizacja i rozwój systemów telekomunikacyjnych Centrum.
4. Obsługa techniczna strony internetowej centrum.
5. Wsparcie techniczne dla pracowników Centrum w zakresie wykorzystania infrstruktury teleinformatycznej.
Eversoft
Administrator IT
• Instalacja i administracja urządzeniami sieciowymi.
• Instalacja, konfiguracja i administracja serwerów Windows 2008 i Linuks.
• Instalacja, konfiguracja i administracja wirtualnymi środowiskami testowymi.
• Zarządzanie hostingiem firmowym (poczta, dns).
• Tworzenie, modyfikacja i administracja strony firmowej (cms Joomla).
• Tworzenie, modyfikacja i administracja aplikacji w oparciu o cms Liferay.
• Utrzymanie infrastruktury IT.
Orange Polska S.A.
Starszy Specjalista do Spraw Wsparcia Funkcjonalnego CRM
• wsparcie bezpośrednie użytkownika stacji roboczej
• zarządzanie ruchem telefonicznym w Contakt Center
• modyfikacja serwera IVR
• tworzenie, usuwanie, modyfikacja kont systemowych
• programowanie na potrzeby CC
• weryfikacja i usuwanie uszkodzeń na stanowiskach roboczych
• weryfikacja i usuwanie uszkodzeń na Platformie Genesys
Orange Polska S.A.
Koordynator Technologii w Antychurn Crasch Project
• prowadzenie projektów informatycznych
• koordynacja działania systemów informatycznych w CRM
• analiza i weryfikacja raportów jakościowych i technicznych z pracy CRM
• przeprowadzanie audytów CC
Orange Polska S.A.
Specjalista do spraw Wsparcia Operacyjnego CRM
• wsparcie bezpośrednie użytkownika stacji roboczej
• zarządzanie ruchem telefonicznym w Contakt Center
• modyfikacja serwera IVR
• tworzenie, usuwanie, modyfikacja kont systemowych
• programowanie na potrzeby CC
• weryfikacja i usuwanie uszkodzeń na stanowiskach roboczych
• weryfikacja i usuwanie uszkodzeń na Platformie Genesys
• tworzenie, analiza i weryfikacja raportów z działania CC
Orange Polska S.A.
Administrator Wydziału Centrum Informacyjnego w Brzezinach (infolinia 800-100-800)
• zarządzanie ruchem telefonicznym w Contakt Center
• modyfikacja serwera IVR
• tworzenie, usuwanie, modyfikacja kont systemowych
• programowanie na potrzeby CC
• weryfikacja i usuwanie uszkodzeń na stanowiskach roboczych
• weryfikacja i usuwanie uszkodzeń na Platformie Genesys
• tworzenie, analiza i weryfikacja raportów z działania CC
• administracja zasobami informatycznymi oraz centralowymi WCI
Orange Polska S.A.
Instruktor w Wydziale Napraw Teletechnicznego Sprzętu Elektronicznego
• naprawa teletechnicznego sprzętu elektronicznego (podzespoły centrali elektronicznych, telefony)
Orange Polska S.A.
Technik Eksploatacji Centrali
• naprawa podzespołów centralowych
• utrzymanie ruchu na centrali

Szkolenia i kursy

• Genesys Outbound Solution – organizowany przez „NexitraOne”
• 44-CC Basic organizowany przez “Alcatel” (administracja centralą Alcatel 4400)
• 44 CC Stat organizowany przez “Alcatel
• Podstawy Komutacji Cyfrowej organizowany przez Telekomunikację Polską SA
• Sygnalizacja nr 7 organizowany przez Telekomunikację Polską SA
• Szkolenie „Superuser”- Błękitna Linia TP (PeapleSoft)
• Zarządzanie Platformą Genesys

Edukacja

Logo
Elektronika i Telekomunikacja, inżynierskie
Politechnika Łódzka

Specjalizacje

Inżynieria
Telekomunikacja
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Administrowanie systemami

Zainteresowania

• Informatyka
• Żeglarstwo
• Fantasy
• RPG

Inne

Umiejętności:
• Zaawansowana znajomość języków programowania: HTML, PHP4, VB, C/C++, SQL, PL-SQL
• Profesjonalna znajomość Office (programowanie)
• Zawansowana znajomość systemów baz danych: MS-SQL, MYSQL, PostgrSQL,
• Zarządzanie sieciami LAN, WAN, konfiguracja routerów
• Podstawy funkcjonowania produktów bankowych
• Znajomość aplikacji CCPulse
• Znajomość aplikacji WFM

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Administratorzy
Administratorzy
administratorzy linux/unix
Bazy Danych
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
Debian
Debian
Debian GNU/*
Fantasy
Fantasy
World of Fantasy
LINUX i OPEN SOURCE
LINUX i OPEN SOURCE
grupa dla uzytkownikow fanow maniakow i fanatykow linuksa :)
Neomedia
Neomedia
W świecie zdominowanym przez brukowce, trudno znaleźć medium, w którym informacje są w takim stopniu interesujące, jak i prawdziwe. Już niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie...
Żeglarstwo imprezy
Żeglarstwo imprezy
Koordynacja imprez żeglarskich organizowanych przez społeczność GoldenLine.
Żeglarstwo na Mazurach
Żeglarstwo na Mazurach
Wszystko co związane z żeglowaniem na szlaku WJM. Ulubione mariny, jachty na których żeglujecie, przygody, przeżyte sztormy i flauty,