Umiejętności
Active Directory
Apache 2
Bash
CentOS
Naprawa komputerów
DHCP
DNS Server
Elektronika
Fedora Core
Zapory
FTP
Glassfish
HTML 5
Joomla
LAN-WAN
Liferay
Linux
Linux System Administration
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
MySQL
Administracja sieci
PostgreSQL
Linux (Red Hat)
Samba
SFTP
Shell
SQL
SSH
SSL
TCP / IP
Tomcat
VirtualBox
VMware
VPN
Webmin
Windows 7
Windows Server
Microsoft PowerPoint
Windows 8
Obsługa klienta
Microsoft Access - zaawansowany
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Inspektor
1. Utrzymanie systemów służących do komunikacji i pracy grupowej w Centrum.
2. Utrzymanie, nadzór techniczny oraz rozbudowa: systemów kontroli dostępu, systemu rozliczeń czasu pracy, usługi Active Directory, serwerów aplikacji Exchange, SharePoint, OTRS, JIRA.
3. Utrzymanie, modernizacja i rozwój systemów telekomunikacyjnych Centrum.
4. Obsługa techniczna strony internetowej centrum.
5. Wsparcie techniczne dla pracowników Centrum w zakresie wykorzystania infrstruktury teleinformatycznej.
2. Utrzymanie, nadzór techniczny oraz rozbudowa: systemów kontroli dostępu, systemu rozliczeń czasu pracy, usługi Active Directory, serwerów aplikacji Exchange, SharePoint, OTRS, JIRA.
3. Utrzymanie, modernizacja i rozwój systemów telekomunikacyjnych Centrum.
4. Obsługa techniczna strony internetowej centrum.
5. Wsparcie techniczne dla pracowników Centrum w zakresie wykorzystania infrstruktury teleinformatycznej.
Administrator IT
• Instalacja i administracja urządzeniami sieciowymi.
• Instalacja, konfiguracja i administracja serwerów Windows 2008 i Linuks.
• Instalacja, konfiguracja i administracja wirtualnymi środowiskami testowymi.
• Zarządzanie hostingiem firmowym (poczta, dns).
• Tworzenie, modyfikacja i administracja strony firmowej (cms Joomla).
• Tworzenie, modyfikacja i administracja aplikacji w oparciu o cms Liferay.
• Utrzymanie infrastruktury IT.
• Instalacja, konfiguracja i administracja serwerów Windows 2008 i Linuks.
• Instalacja, konfiguracja i administracja wirtualnymi środowiskami testowymi.
• Zarządzanie hostingiem firmowym (poczta, dns).
• Tworzenie, modyfikacja i administracja strony firmowej (cms Joomla).
• Tworzenie, modyfikacja i administracja aplikacji w oparciu o cms Liferay.
• Utrzymanie infrastruktury IT.
Starszy Specjalista do Spraw Wsparcia Funkcjonalnego CRM
• wsparcie bezpośrednie użytkownika stacji roboczej
• zarządzanie ruchem telefonicznym w Contakt Center
• modyfikacja serwera IVR
• tworzenie, usuwanie, modyfikacja kont systemowych
• programowanie na potrzeby CC
• weryfikacja i usuwanie uszkodzeń na stanowiskach roboczych
• weryfikacja i usuwanie uszkodzeń na Platformie Genesys
• zarządzanie ruchem telefonicznym w Contakt Center
• modyfikacja serwera IVR
• tworzenie, usuwanie, modyfikacja kont systemowych
• programowanie na potrzeby CC
• weryfikacja i usuwanie uszkodzeń na stanowiskach roboczych
• weryfikacja i usuwanie uszkodzeń na Platformie Genesys
Specjalista do spraw Wsparcia Operacyjnego CRM
• wsparcie bezpośrednie użytkownika stacji roboczej
• zarządzanie ruchem telefonicznym w Contakt Center
• modyfikacja serwera IVR
• tworzenie, usuwanie, modyfikacja kont systemowych
• programowanie na potrzeby CC
• weryfikacja i usuwanie uszkodzeń na stanowiskach roboczych
• weryfikacja i usuwanie uszkodzeń na Platformie Genesys
• tworzenie, analiza i weryfikacja raportów z działania CC
• zarządzanie ruchem telefonicznym w Contakt Center
• modyfikacja serwera IVR
• tworzenie, usuwanie, modyfikacja kont systemowych
• programowanie na potrzeby CC
• weryfikacja i usuwanie uszkodzeń na stanowiskach roboczych
• weryfikacja i usuwanie uszkodzeń na Platformie Genesys
• tworzenie, analiza i weryfikacja raportów z działania CC
Administrator Wydziału Centrum Informacyjnego w Brzezinach (infolinia 800-100-800)
• zarządzanie ruchem telefonicznym w Contakt Center
• modyfikacja serwera IVR
• tworzenie, usuwanie, modyfikacja kont systemowych
• programowanie na potrzeby CC
• weryfikacja i usuwanie uszkodzeń na stanowiskach roboczych
• weryfikacja i usuwanie uszkodzeń na Platformie Genesys
• tworzenie, analiza i weryfikacja raportów z działania CC
• administracja zasobami informatycznymi oraz centralowymi WCI
• modyfikacja serwera IVR
• tworzenie, usuwanie, modyfikacja kont systemowych
• programowanie na potrzeby CC
• weryfikacja i usuwanie uszkodzeń na stanowiskach roboczych
• weryfikacja i usuwanie uszkodzeń na Platformie Genesys
• tworzenie, analiza i weryfikacja raportów z działania CC
• administracja zasobami informatycznymi oraz centralowymi WCI
Szkolenia i kursy
• Genesys Outbound Solution – organizowany przez „NexitraOne”
• 44-CC Basic organizowany przez “Alcatel” (administracja centralą Alcatel 4400)
• 44 CC Stat organizowany przez “Alcatel
• Podstawy Komutacji Cyfrowej organizowany przez Telekomunikację Polską SA
• Sygnalizacja nr 7 organizowany przez Telekomunikację Polską SA
• Szkolenie „Superuser”- Błękitna Linia TP (PeapleSoft)
• Zarządzanie Platformą Genesys
• 44-CC Basic organizowany przez “Alcatel” (administracja centralą Alcatel 4400)
• 44 CC Stat organizowany przez “Alcatel
• Podstawy Komutacji Cyfrowej organizowany przez Telekomunikację Polską SA
• Sygnalizacja nr 7 organizowany przez Telekomunikację Polską SA
• Szkolenie „Superuser”- Błękitna Linia TP (PeapleSoft)
• Zarządzanie Platformą Genesys
Specjalizacje
Inżynieria
Telekomunikacja
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Administrowanie systemami
Zainteresowania
• Informatyka
• Żeglarstwo
• Fantasy
• RPG
• Żeglarstwo
• Fantasy
• RPG
Inne
Umiejętności:
• Zaawansowana znajomość języków programowania: HTML, PHP4, VB, C/C++, SQL, PL-SQL
• Profesjonalna znajomość Office (programowanie)
• Zawansowana znajomość systemów baz danych: MS-SQL, MYSQL, PostgrSQL,
• Zarządzanie sieciami LAN, WAN, konfiguracja routerów
• Podstawy funkcjonowania produktów bankowych
• Znajomość aplikacji CCPulse
• Znajomość aplikacji WFM
• Zaawansowana znajomość języków programowania: HTML, PHP4, VB, C/C++, SQL, PL-SQL
• Profesjonalna znajomość Office (programowanie)
• Zawansowana znajomość systemów baz danych: MS-SQL, MYSQL, PostgrSQL,
• Zarządzanie sieciami LAN, WAN, konfiguracja routerów
• Podstawy funkcjonowania produktów bankowych
• Znajomość aplikacji CCPulse
• Znajomość aplikacji WFM
Grupy
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
Neomedia
W świecie zdominowanym przez brukowce, trudno znaleźć medium, w którym informacje są w takim stopniu interesujące, jak i prawdziwe. Już niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie...
Żeglarstwo na Mazurach
Wszystko co związane z żeglowaniem na szlaku WJM.
Ulubione mariny, jachty na których żeglujecie, przygody, przeżyte sztormy i flauty,