Umiejętności
Oracle
SAP ERP (moduły MM WM PP SD QA)
Microsoft Excel Word
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Lider zespołu SAP/Golem
- zarządzanie dwuosobowym zespołem
- kontrola poprawności danych w systemie
- wsparcie innych użytkowników systemu poprzez tworzenie instrukcji roboczych oraz szkolenia wewnętrzne
- rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem
- ciągłe wprowadzanie usprawnień i modyfikacji
- kontrola nad właściwym działaniem oprogramowania typu MES
- kontrola poprawności danych w systemie
- wsparcie innych użytkowników systemu poprzez tworzenie instrukcji roboczych oraz szkolenia wewnętrzne
- rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem
- ciągłe wprowadzanie usprawnień i modyfikacji
- kontrola nad właściwym działaniem oprogramowania typu MES
Specjalista ds. SAP
- tworzenie nowych kart produktu oraz aktualizacja istniejących
- kontrola poprawności danych w systemie
- wsparcie innych użytkowników systemu
- rozwiązywanie problemów pojawiających się w programie
- wprowadzanie zmian i usprawnień w celu zapewnienia szybszego i lepszego działania oprogramowania
- kontrola poprawności danych w systemie
- wsparcie innych użytkowników systemu
- rozwiązywanie problemów pojawiających się w programie
- wprowadzanie zmian i usprawnień w celu zapewnienia szybszego i lepszego działania oprogramowania
Specjalista ds. obsługi klienta i logistyki
- optymalizacja kosztów logistycznych
- prowadzenie dokumentacji logistycznej
- przyjmowanie zamówień od klientów zagranicznych oraz ich wprowadzanie do systemu SAP
- weryfikacja i potwierdzanie realizacji zamówień na podstawie dostępności materiałów i zdolności produkcyjnych zakładu
- ciągły kontakt z klientem w celu zapewnienia jak najwyższego poziomu obsługi klienta
- prowadzenie dokumentacji logistycznej
- przyjmowanie zamówień od klientów zagranicznych oraz ich wprowadzanie do systemu SAP
- weryfikacja i potwierdzanie realizacji zamówień na podstawie dostępności materiałów i zdolności produkcyjnych zakładu
- ciągły kontakt z klientem w celu zapewnienia jak najwyższego poziomu obsługi klienta
Pracownik działu logistyki i obsługi klienta
- zarządzanie łańcuchem dostaw od momentu złożenia zamówienia aż po dostawę
- optymalizacja kosztów logistycznych
- prowadzenie dokumentacji logistycznej
- przyjmowanie zamówień od klientów zagranicznych oraz ich wprowadzanie do systemu SAP
- weryfikacja i potwierdzanie realizacji zamówień na podstawie dostępności materiałów i zdolności produkcyjnych zakładu
- ciągły kontakt z klientem w celu zapewnienia jak najwyższego poziomu obsługi klienta
- optymalizacja kosztów logistycznych
- prowadzenie dokumentacji logistycznej
- przyjmowanie zamówień od klientów zagranicznych oraz ich wprowadzanie do systemu SAP
- weryfikacja i potwierdzanie realizacji zamówień na podstawie dostępności materiałów i zdolności produkcyjnych zakładu
- ciągły kontakt z klientem w celu zapewnienia jak najwyższego poziomu obsługi klienta
Projekty
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wdrożenia ERP
IT - Rozwój oprogramowania
Testowanie
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport
Zainteresowania
IT; Motoryzacja; Majsterkowanie
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.