Radoslaw Pacion

Process Service Manager

Wypowiedzi

  • Radoslaw Pacion
    Wpis na grupie IBM w temacie IBM Katowice

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy IBM

  • Radoslaw Pacion
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Reklama Durexa - czysta , prosta i z jasnym przekazem
    21.06.2012, 14:16

    Przegladajc sobie roznego rodzaju strony trafilem na 9GAGu na ta reklame . Nie wiem czy jest to faktyczna reklama jezeli tak - pozostaje pogratulowac pomyslu


    Obrazek

  • Radoslaw Pacion
    Wpis na grupie Wrocław w temacie Siatkówka: poniedziałki na Grochowej
    18.06.2012, 17:41

    Ok to poczekam , az sie sprawa wyklaruje w takim razie . Dasz znac tutaj co i jak dalej ?

  • Radoslaw Pacion
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie W koncu cos ciekawego
    18.06.2012, 17:35

    Przegladajac siec ostatnimi czasy trafilem na taka oto reklamowke -
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v...

    Reklama mnie dosc pozytywnie zaskoczyla . Szkoda ze u nas takich reklam brak . Niestaty Pilkoszal mnie zupelnie nie pociagnal swoim klimatem

  • Radoslaw Pacion
    Wpis na grupie Wrocław w temacie Siatkówka: poniedziałki na Grochowej
    18.06.2012, 17:27

    Przyjmujecie jeszcze nowych ludzi :P dzisiaj juz pewnie nie dam rady , ale moze za tydzien cos sie uda zmajstrowac . Oczywiscie jezeli szukacie ludzi z lekkim brzuszkiem i srednimi umiejetnosciami [ przynajmniej mysle ze tyle mi zostalo bo daaawno nie gralem ]

  • Radoslaw Pacion
    Wpis na grupie Wrocław w temacie Urrraaaaa!!!
    31.05.2012, 12:56

    Tak zauwazam ze ciagle to samo jest walkowane . skoro poszlo 40 % ludzi do urn i 70% z nich glosuje to uwazam ze jest to bardzo duzo . Czemu mamy liczyc ludzi ktorzy do urn nie poszli . Niedojrzeli czy kto tam ich wie jakimi powodami sie kieruja . Niestety nie rozumie rowniez czemu czesto osoby ktore nie oddaly glosu , nie glosowaly pozniej komentuja jak to zle , jak nie dobrze . Nie mowie o Panie Panie Bartku - uogolniam .

  • Radoslaw Pacion
    Wpis na grupie Public Relations w praktyce w temacie Hymn na Euro - Polacy wybrali ! ;-)

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Public Relations w praktyce

  • Radoslaw Pacion
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Duże wpadki dużych firm
    14.05.2012, 10:46

    I z tematu ktory mogl byc ciekawy zrobil sie syf...

  • Radoslaw Pacion
    Wpis na grupie Wrocław w temacie Odzież nowa w cenie odzieży używanej. Co Wy na to?
    10.05.2012, 16:17

    Co do rynku odziezy meskiej to moglbys to zbadac . Pisze calkiem powaznie . Ja osobiscie bardzo lubie zachodzic do takich sklepow i sobie cos wynalezc , szczegolnie ze w takich sklpach mozna trafic na cos fajnego .
    Powodzenia z otwarciem

  • Radoslaw Pacion
    Wpis na grupie Wrocław w temacie Witam
    10.05.2012, 16:04

    Wiec i ja sie przywitam z wami :) Ogolnie we Wroclawiu mieszkam , ale pochodze z Gornego Slaska . Jak wielu moich znajomych za praca przyjechalem :) Za jakis czas mam zamiar sciagnac tutaj zonke .
    Pozdrawiam

  • Radoslaw Pacion
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Rebranding (czy coś) PZU
    10.05.2012, 15:32

    Cos mi sie widzi ze bylo to na zasadzie - prosze pana tutaj mamy stare logo . Proszę coś z nim zrobić żeby było nowe . No i zrobił , a że szału nie ma . Coż ..

    Jeszcze propo calej kampanii
    "Wprowadzeniu nowego logo towarzyszyć będzie kampania reklamowa. PZU z autoironią i humorem postanawia zmierzyć się w niej z wizerunkiem wielkiej, zbiurokratyzowanej firmy, ze skomplikowanymi procedurami, za jaką czasem nadal bywa uważany.

    Bohaterem kampanii jest postać Molocha, który symbolizuje negatywne stereotypy o marce PZU. Jest on uczestnikiem nowej firmowej rzeczywistości, w której nie potrafi się odnaleźć. Okazuje się bowiem, że PZU zmienił się tak bardzo, że nie ma w nim miejsca dla dawnych praktyk i zachowań. W PZU obowiązują teraz przyjazne procedury, produkty są nowoczesne i dopasowane do potrzeb klientów, a formalności załatwiane są od ręki. Zmienił się także wygląd i funkcjonalność oddziałów. Z PZU wypędzony został duch Molocha.

    Kampania będzie obejmowała TV, prasę, nośniki outdoorowe, Internet. Rozpoczyna się 12.05 i potrwa do końca lipca. Kreację przygotowały agencje PZL i K2 Internet. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialne są Starlink i ACR."Radoslaw Pacion edytował(a) ten post dnia 10.05.12 o godzinie 15:38

  • Radoslaw Pacion
    Wpis na grupie ZAAWANSOWANA PERSWAZJA w temacie Krzykiem w przeciwnika

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ZAAWANSOWANA PERSWAZJA

  • Radoslaw Pacion
    Wpis na grupie ZAAWANSOWANA PERSWAZJA w temacie Jesteś tutaj po raz pierwszy? Przedstaw się i zgarnij...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ZAAWANSOWANA PERSWAZJA

  • Radoslaw Pacion
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie IKEA dziękuje Polsce
    20.05.2011, 09:16

    Ja rowniez uwazam ze jest to dobra kampania reklamowa i budowanie wiezi z klientem . Czy zacheci to nowych klientow - watpie , za to utrwali juz obecnych. To co zacheci nowe osoby to ten bon na 20 zl . Nic konkretnego sie za to nie kupi , jakis drobiazg - jednak zeby dojsc do tych drobiazgow trzeba przejsc najczesciej caly sklep wiec pare rzeczy wpadnie w oko .

  • Radoslaw Pacion
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Logo Akademii Sztuki w Szczecinie - HIT czy KIT?
    20.05.2011, 01:39

    Dla mnie logo mniej wiecej takie jak logo budynku Altus w Katowicach

    Obrazek
    - malo ciekawe

  • Radoslaw Pacion
    Wpis na grupie GLION w temacie NOWI GLION
    19.05.2011, 23:09

    Witam nocnie

  • Radoslaw Pacion
    Wpis na grupie GLION w temacie GLION / FACEBOOK.COM
    24.01.2011, 11:40

    Witam

    I zapraszam
    http://www.facebook.com/rpacion

  • Radoslaw Pacion
    Wpis na grupie Public Relations w praktyce w temacie Dopalacze - Ci to mają PiaR...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Public Relations w praktyce

  • Radoslaw Pacion
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Nowe logo Radio ZET
    4.09.2010, 20:57

    Patrzy się na to milo i przyjemnie . Jednak jak było powiedziane - czujesz i wiesz ? Co czuje ? Muzykę ? Co wiem ? Co się w świecie dzieje , w muzyce. Jakieś to mocno naciągane dla mnie

  • Radoslaw Pacion
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Najciekawsza i nietypowa reklama serialu...
    16.08.2010, 11:21

    Wiem , że raczej nie o to chodziło jednak temat jest o najciekawszej reklamie serialu .Reklama serialu Lost z Channel 4

    http://www.youtube.com/watch?v=p11pPb3InAg

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do