Doświadczenie zawodowe
Trener
Analityk biznesowy biorący udział w projektach związanych z wdrażaniem narzędzi IT wspierających Biznes w realizowaniu ich zadań. Konsulting i szkolenia z zakresu analizy procesowej, mapowanie procesów biznesowych (BPMN, eEPC), systemów pomiarowych w procesach, wprowadzania kultury proinnowacyjnej w przedsiębiorstwach, szkolenia z zakresu Lean.
Konsultant, Trener i Właściciel
Lean Six Sigma Consulting
Analiza biznesowa przedwdrożeniowa.
Dokumentowanie procesów biznesowych poprzez tworzenie map BPMN eEPC w różnego rodzaju narzędziach: Enterprise Architect, iGrafx, BizAgi, Visual Paradigm, ARIS itp.
Konsulting zarządczy;
Doradztwo biznesowe w zakresie redukcji kosztów oraz podnoszenia efektywności,;
Utrzymywanie relacji z klientami segmentu B2B;
Prowadzenie projektów zgodnie z metodologią Six Sigma (DMAIC);
Prowadzenie szkoleń z zakresu filozofii Lean oraz Six Sigma na różnych poziomach (Lean Six Sigma for Champions, Green Belt, Zarządzanie Procesowe, Mapowanie Strumienia Wartości etc.);
Działania związane z marketingiem i PR firmy LSS Consulting oraz popularyzacja wśród przedsiębiorców filozofii Lean oraz Six Sigma we współpracy z lokalnymi jednostkami sektora publicznego.
Wszystko czego oczekuje Klient :)
Dokumentowanie procesów biznesowych poprzez tworzenie map BPMN eEPC w różnego rodzaju narzędziach: Enterprise Architect, iGrafx, BizAgi, Visual Paradigm, ARIS itp.
Konsulting zarządczy;
Doradztwo biznesowe w zakresie redukcji kosztów oraz podnoszenia efektywności,;
Utrzymywanie relacji z klientami segmentu B2B;
Prowadzenie projektów zgodnie z metodologią Six Sigma (DMAIC);
Prowadzenie szkoleń z zakresu filozofii Lean oraz Six Sigma na różnych poziomach (Lean Six Sigma for Champions, Green Belt, Zarządzanie Procesowe, Mapowanie Strumienia Wartości etc.);
Działania związane z marketingiem i PR firmy LSS Consulting oraz popularyzacja wśród przedsiębiorców filozofii Lean oraz Six Sigma we współpracy z lokalnymi jednostkami sektora publicznego.
Wszystko czego oczekuje Klient :)
Lean Six Sigma Black Belt - Quality Leader
Organizacja procesów w Departamencie Wsparcia Klienta Korporacyjnego,
w ramach Departamentu Procesów i Zarządzania Jakością: prowadzenie projektów opartych na metodologii LSS, wewnętrzny konsulting, przeglądy procesów w organizacji, szkolenia, wprowadzanie zarządzania procesowego
w ramach Departamentu Procesów i Zarządzania Jakością: prowadzenie projektów opartych na metodologii LSS, wewnętrzny konsulting, przeglądy procesów w organizacji, szkolenia, wprowadzanie zarządzania procesowego
Szkolenia i kursy
• 2013 – Certyfikat REQB Foundation Level – zarządzanie wymaganiami
• 2013 – Certyfikat ITIL v3 - Fundation – zarządzanie usługami IT
• 2012 – Kurs grafiki 3D Maya Autodesk – Polsko Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych
• 2011 – Kurs Eksploracja Internetu – Polsko Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych
• 2011 – Misja gospodarcza – Life Style Expo 2011 w Warszawie
• 2011 – Seminarium biznesowe "Hong Kong: Poznaj nowe trendy biznesowe"
• 2011 – Zarządzanie zespołem w projekcie rozwoju nowego produktu – Instytut Wzornictwa Przemysłowego
• 2010 – seminarium – Wykorzystanie funduszy unijnych w przeciwdziałaniu skutkom spowolnienia gospodarczego
• 2009 – seminarium – Koncepcja “odchudzonej firmy” jako narzędzie rozwoju i przetrwania przedsiębiorstwa – Enterprise Europe Network
• 2009 – Business Process Management
• 2009 – Design for Lean Six Sigma
• 2009 – Metody statystyczne w zarządzaniu
• 2007 – Black Belt z zakresu Lean Six Sigma – Polish SixSigma Academy
• 2007 – Sztuka Prezentacji - EXBIS
• 2007 – Aris Balance Score Card – IDS Scheer Polska Sp. z o.o.
• 2007 – Aris Proces Performance Manager – IDS Scheer Polska Sp. z o.o.
• 2006 – Aris Proces Portal – IDS Scheer Polska Sp. z o.o.
• 2006 – Aris Toolset – IDS Scheer Polska Sp. z o.o.
• 2006 – Aris Visual Basic – IDS Scheer Polska Sp. z o.o.
• 2006 – Systemowe Zarządzanie Organizacją – Zarządzanie Procesami – Open Navigators
• 2006 – Certyfikat ukończenia kursu języka angielskiego na poziomie Intermediate – Centrum Kształcenia QUADERMO
• 2004 – Budowanie Efektywnych Zespołów – EXBIS,
• 2001 – Kurs kasjerów bankowych i walutowych – Międzynarodowa Szkoła Bankowości i Finansów w Katowicach
• 2001 – Szkolenie z zakresu jakości obsługi klienta “Best Service” – ING Bank Śląski S.A.
• 1999 – kurs dla pracowników administracyjno-biurowych – Ośrodek Szkoleniowy LOGOS
• 2013 – Certyfikat ITIL v3 - Fundation – zarządzanie usługami IT
• 2012 – Kurs grafiki 3D Maya Autodesk – Polsko Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych
• 2011 – Kurs Eksploracja Internetu – Polsko Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych
• 2011 – Misja gospodarcza – Life Style Expo 2011 w Warszawie
• 2011 – Seminarium biznesowe "Hong Kong: Poznaj nowe trendy biznesowe"
• 2011 – Zarządzanie zespołem w projekcie rozwoju nowego produktu – Instytut Wzornictwa Przemysłowego
• 2010 – seminarium – Wykorzystanie funduszy unijnych w przeciwdziałaniu skutkom spowolnienia gospodarczego
• 2009 – seminarium – Koncepcja “odchudzonej firmy” jako narzędzie rozwoju i przetrwania przedsiębiorstwa – Enterprise Europe Network
• 2009 – Business Process Management
• 2009 – Design for Lean Six Sigma
• 2009 – Metody statystyczne w zarządzaniu
• 2007 – Black Belt z zakresu Lean Six Sigma – Polish SixSigma Academy
• 2007 – Sztuka Prezentacji - EXBIS
• 2007 – Aris Balance Score Card – IDS Scheer Polska Sp. z o.o.
• 2007 – Aris Proces Performance Manager – IDS Scheer Polska Sp. z o.o.
• 2006 – Aris Proces Portal – IDS Scheer Polska Sp. z o.o.
• 2006 – Aris Toolset – IDS Scheer Polska Sp. z o.o.
• 2006 – Aris Visual Basic – IDS Scheer Polska Sp. z o.o.
• 2006 – Systemowe Zarządzanie Organizacją – Zarządzanie Procesami – Open Navigators
• 2006 – Certyfikat ukończenia kursu języka angielskiego na poziomie Intermediate – Centrum Kształcenia QUADERMO
• 2004 – Budowanie Efektywnych Zespołów – EXBIS,
• 2001 – Kurs kasjerów bankowych i walutowych – Międzynarodowa Szkoła Bankowości i Finansów w Katowicach
• 2001 – Szkolenie z zakresu jakości obsługi klienta “Best Service” – ING Bank Śląski S.A.
• 1999 – kurs dla pracowników administracyjno-biurowych – Ośrodek Szkoleniowy LOGOS
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Grupy
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
ING Bank Śląski
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z ING Bankiem Śląskim oraz ING
http://www.ing.pl
Lean Management
Zapraszam wszystkich zainteresowanych koncepcją Lean Management, poszerzaniem wiedzy i praktycznym stosowaniem zasad zarządzania w trybie "odchudzonym".
Rozwiązywanie problemów
Grupa dla ludzi interesujących się formalnymi metodami rozwiązywania problemów. Metody, porady, wspólna praca nad ciekawymi przykładami.
Six Sigma
Grupa dla osób zajmujących się doskonaleniem procesów biznesowych wg jednej z wiodących metod.
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker
Zarządzanie Jakością
Grupa dla osób zawodowo zajmujących się zarządzaniem jakością (m.in. konsultantów, trenerów, pełnomocników ds. zarządzania jakością)
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.