Radosław Nalazek

Radosław Nalazek

Koordynator Obsługi Klientów Klulczowych, Netia S.A.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Netia S.A.
Starszy Koordynator ds. Finansowych Klientów Korporacyjnych
Zarządzanie zespołem Specjalistów ds. Finansowych;
Działania zapewniające realizację zadań oraz stałą poprawę wyników pracy;
Przgotowanie rocznego budżetu działu;
Tworzenie wzorów korespondencji do klientów korporacyjnych;
Przygotowanie i wprowadzanie nowych projektów i technologii w procesie Obsługi Klienta;
Przygotowanie projektów procedur dotyczących procesów obsługi klienta;
Reprezentowanie Działu na spotkaniach z Klientami korporacyjnymi.
Netia S.A.
Koordynator ds. Finansowych Klientów Korporacyjnych
Nadzór nad finansową obsługą klientów korporacyjnych;
Zapewnienie prawidłowości rozpatrywania reklamacji oraz zleceń finansowych Klientów korporacyjnych przez podległych pracowników
Ustalanie indywidualnych celów dla każdego podległego pracownika Działu;
Weryfikacja realizacji zadań oraz ocena wyników pracy;
Motywacja pracowników Działu do podwyższenia kwalifikacji;
Monitorowanie korespondencji podległych pracowników kierowanej do klientów oraz omawianie wyników monitoringu w celu podniesienia poziomu obsługi i kwalifikacji personelu;
Analiza jakościowych i ilościowych wyników pracy na podstawie raportów, omówienie wynikó z pracownikami celem utrzymania optymalnego poziomu obsługi.
Netia S.A.
Koordynator Obsługi Klientów Kluczowych
Organizacja i nadzorowanie pracy zespołu front office ds. obsługi Klientów Kluczowych
Wsparcie podległych Specjalistów w rozwiązywaniu bieżących zgłoszeń związanych z obsługą Klientów Kluczowych
Monitorowanie pracy podległych Specjalistów - rozmów i korespondencji z Klientami oraz udzielanie pracownikom informacji zwrotnej
Sprawdzanie przestrzegania jakościowych i ilościowych standardów pracy
Ustalanie wspólnie z pracownikami planów ich rozwoju i egzekwowanie ich realizacji
Sądowanie potrzeb szkoleniowych podległych Specjalistów, doszkalanie zespołu w ramach posiadanej wiedzy i umiejętności
Udział w procesie opiniowania nowych produktów, usług, procedur oraz w opiniowaniu i testach nowych rozwiązań
Netia S.A.
Specjalista ds. Obsługi Klientów Kluczowych
analiza finansowych i technicznych zgłoszeń Klientów Kluczowych oraz wszystkie dalsze działania mające na celu ich rozwiązanie
przyjmowanie zleceń Klientów i ich realizacja
ustalanie i podpisywanie aneksów do umów telekomunikacyjnych
rozpatrywanie reklamacji oraz potwierdzanie sald klientów Kluczowych w ramach second skill
Netia S.A.
Konsultant Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta
udzielanie informacji związanych z usługami świadczonymi przez firmę
analiza problemów finansowych
telefoniczna windykacja należności

Edukacja

Logo
Stosunki Międzynarodowe, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Sport - piłka nożna, squash
Kino europejskie, niezależne kino amerykańskie

Grupy

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie