Umiejętności
Billboardy
Desktop Publishing
Web Design
Facebook ads
brand marketing
szkolenia
Negocjacje z dostawcami
Planowanie projektów
Reklama TV
Projekty graficzne
wykłady
Reklama radiowa
YouTube ads
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Service Delivery Administrator
UPC Ireland
- Assist Field Operations Mobile Workers in their duties.
- Ensure the timely completion of Work orders associated with Installations and Repair across all products and services offered by UPC.
-Actively manage Field Workers to ensure timely completion of work.
- Ensure backlog and current work is managed to ensure maximum completions.
- Ensure failed work is re-scheduled/resolved as appropriate.
- Assign daily work to Field Operations personnel (Installs and Repair), ensuring maximum capacity utilisation.
- Route daily work to Field Operations personnel (Installs and Repair), ensuring maximum efficiency of routes.
- Monitor future capacity to ensure availability to meet SLA’s.
- Monitor future scheduling efficiency to ensure an even distribution of load.
- Liaise with Field Operations to ensure staffing rotas are maintained on Click Schedule.
- Monitor daily capacity utilisation to ensure field staff receive the correct work loading.
- Monitor daily WIP.
- Monitor Backlog to ensure capacity is re-scheduled and where applicable made available.
- Monitor Queues to ensure work is completed as required.
- Be responsible for the effective use of Click Schedule.
- Manage Exceptions to ensure failed/rescheduled activities are actioned through to completion.
- Ensure the timely completion of Work orders associated with Installations and Repair across all products and services offered by UPC.
-Actively manage Field Workers to ensure timely completion of work.
- Ensure backlog and current work is managed to ensure maximum completions.
- Ensure failed work is re-scheduled/resolved as appropriate.
- Assign daily work to Field Operations personnel (Installs and Repair), ensuring maximum capacity utilisation.
- Route daily work to Field Operations personnel (Installs and Repair), ensuring maximum efficiency of routes.
- Monitor future capacity to ensure availability to meet SLA’s.
- Monitor future scheduling efficiency to ensure an even distribution of load.
- Liaise with Field Operations to ensure staffing rotas are maintained on Click Schedule.
- Monitor daily capacity utilisation to ensure field staff receive the correct work loading.
- Monitor daily WIP.
- Monitor Backlog to ensure capacity is re-scheduled and where applicable made available.
- Monitor Queues to ensure work is completed as required.
- Be responsible for the effective use of Click Schedule.
- Manage Exceptions to ensure failed/rescheduled activities are actioned through to completion.
Specjalista ds. marketingu, sprzedaży, rezerwacji, koordynator ds. recepcji hotelowej
- kreowanie ofert oraz realizacja działań PR na potrzeby hotelu Malinowy Zdrój Solec SPA,
- realizacja właściwych relacji oraz kompleksowa obsługa klientów B2B,
- działania promocyjne hotelu Malinowy Zdrój na skalę ogólnopolską jak i światową,
- zawieranie umów, kontraktów długoterminowych związanych z działalnością gospodarczą obiektu w imieniu pracodawcy,
- rozliczanie klientów grupowych,
- grafik komputerowy,
- technik - informatyk,
- koordynator pracy recepcji,
- realizacja właściwych relacji oraz kompleksowa obsługa klientów B2B,
- działania promocyjne hotelu Malinowy Zdrój na skalę ogólnopolską jak i światową,
- zawieranie umów, kontraktów długoterminowych związanych z działalnością gospodarczą obiektu w imieniu pracodawcy,
- rozliczanie klientów grupowych,
- grafik komputerowy,
- technik - informatyk,
- koordynator pracy recepcji,
Kierownik recepcji - recepcjonista
- zarządzanie recepcją hotelową
- szkolenie pionu recepcji z zakresu obsługi gościa hotelowego, urządzeń biurowych, programów komputerowych – DM Plaza, TimeLox, związanych z działalnością recepcji, organizacja pracy na recepcji, - rozliczanie klientów grupowych i indywidualnych, księgowość hotelowa, finansowa,
- monitoring - ochrona hotelu,
- obsługa rezerwacji indywidualnych i grupowych
- prowadzenie sklepu hotelowego,
- szkolenie pionu recepcji z zakresu obsługi gościa hotelowego, urządzeń biurowych, programów komputerowych – DM Plaza, TimeLox, związanych z działalnością recepcji, organizacja pracy na recepcji, - rozliczanie klientów grupowych i indywidualnych, księgowość hotelowa, finansowa,
- monitoring - ochrona hotelu,
- obsługa rezerwacji indywidualnych i grupowych
- prowadzenie sklepu hotelowego,
Kierownik - Manager
Pensjonat *** Zamek Dersława
- promocja pensjonatu Zamek Dersława od czasu rozpoczęcia działalności na skalę regionalną, ogólnopolską i międzynarodową, działania PR,
- kategoryzacja obiektu turystycznego „Pokoje gościnne Zamek Dersława” na „Pensjonat *** Zamek Dersława”,
- obsługa rezerwacji indywidualnych i grupowych,
- zawieranie umów, kontraktów długoterminowych związanych z działalnością gospodarczą obiektu w imieniu pracodawcy, zarządzanie małym przedsiębiorstwem turystycznym,
- podstawowa administracja strony internetowej www.derslaw.busko.com.pl ,
- kelner - barman w restauracji „Gościniec Dersława”
- konserwator obiektu,
- podstawowe szkolenie HACCP oraz pomoc przy wdrażaniu systemu,
- bezpośredni kontakt z klientem, klientem biznesowym, kooperacje finansowe
- prowadzenie rozliczeń gotówkowych oraz bezgotówkowych związanych z działalnością obiektu,
- kategoryzacja obiektu turystycznego „Pokoje gościnne Zamek Dersława” na „Pensjonat *** Zamek Dersława”,
- obsługa rezerwacji indywidualnych i grupowych,
- zawieranie umów, kontraktów długoterminowych związanych z działalnością gospodarczą obiektu w imieniu pracodawcy, zarządzanie małym przedsiębiorstwem turystycznym,
- podstawowa administracja strony internetowej www.derslaw.busko.com.pl ,
- kelner - barman w restauracji „Gościniec Dersława”
- konserwator obiektu,
- podstawowe szkolenie HACCP oraz pomoc przy wdrażaniu systemu,
- bezpośredni kontakt z klientem, klientem biznesowym, kooperacje finansowe
- prowadzenie rozliczeń gotówkowych oraz bezgotówkowych związanych z działalnością obiektu,
Szkolenia i kursy
- Clarify - Software for Interpreting and Presenting Statistical Results. Customer care, billing and order management systems for telecommunications carriers and Internet services providers
- CSpire - chello service provisioning and IP rating engine
- program do kompleksowej obsługi hotelu DM Plaza,
- programator kart – kluczy TimeLox, - obsługa centrali P. Poż,
- obsługa terminali kart płatniczych E-service, Polcard, POS, palmtop POS, - pozyskiwanie funduszy na działalność agroturystyczną ARiMR,
- CSpire - chello service provisioning and IP rating engine
- program do kompleksowej obsługi hotelu DM Plaza,
- programator kart – kluczy TimeLox, - obsługa centrali P. Poż,
- obsługa terminali kart płatniczych E-service, Polcard, POS, palmtop POS, - pozyskiwanie funduszy na działalność agroturystyczną ARiMR,
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Zainteresowania
pływanie, kulturystyka, akrobatyka, capoeira, TURYSTYKA
Grupy
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
GL - Moderacja
Grupa przeznaczona dla osób które na wybranych forach posiadają uprawnienia moderatora bądź właściciela.
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu.
Zaproś znajomych.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
ORGANIZACJA IMPREZ
Pomysły na imprezę, atrakcje, kontakt do organizatorów innych. porady i dysksje na temat organizacji imprez
ORGANIZACJA SZKOLEŃ
Grupa skupia wszystkie narzędzia niezbędne do prawidłowego zorganizowania szkolenia. Znajdziecie tu informacje, porady oraz kontakty do : osób wynajmujących sale w różnych województwach, trenerów, fir