Radosław Mania
Kierownik Sprzedaży, PZU S.A.
Poznań,
wielkopolskie
Języki
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Sprzedaży Agentów Wyłącznych
-Zarządzanie podległym zespołem sprzedaży,
-Odpowiedzialność za wyniki zespołu sprzedaży,
-Odpowiedzialność za jakość obsługi klienta,
-Zarządzanie podległą siecią sprzedaży,
-Aktywne wsparcie podmiotów sprzedaży w procesie akwizycji,
-Wdrożenie agentów do pracy,
-Budowanie optymalnego modelu sieci agencyjnej
-Rekrutacja nowycj agentów
-Odpowiedzialność za wyniki zespołu sprzedaży,
-Odpowiedzialność za jakość obsługi klienta,
-Zarządzanie podległą siecią sprzedaży,
-Aktywne wsparcie podmiotów sprzedaży w procesie akwizycji,
-Wdrożenie agentów do pracy,
-Budowanie optymalnego modelu sieci agencyjnej
-Rekrutacja nowycj agentów
Koordynator ds. Ubezpieczeń Majątkowych Klienta Indywidualnego
- opracowywanie kompleksowych programów ubezpieczeniowych kierowanych
do określonych segmentów klientów/kanałów sprzedaży,
- bezpośredni nadzór nad wdrażaniem i obsługą programów ubezpieczeniowych,
- bezpośrednia odpowiedzialność za efektywność działań sprzedażowych
w zakresie przyporządkowanych grup ubezpieczeń,
- inicjowanie zmian w funkcjonujących produktach ubezpieczeniowych
oraz opiniowanie projektów nowych i modyfikowanych produktów,
- wdrażanie w jednostkach terenowych zmodyfikowanych produktów,
- wsparcie merytoryczne w organizowaniu i prowadzeniu akcji promocyjnych
i reklamowych,
- prowadzenie szkoleń dla pracowników pionu sprzedaży, podmiotów sprzedaży, jak również osób ubiegających się o wykonywanie czynności agencyjnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
-prowadzenie akcji sprzedaży ubezpieczeń ubezpieczeń rolnych dotowanych i NNW młodzieży szkolnej
-przygotowywanie strategii sprzedażowych
do określonych segmentów klientów/kanałów sprzedaży,
- bezpośredni nadzór nad wdrażaniem i obsługą programów ubezpieczeniowych,
- bezpośrednia odpowiedzialność za efektywność działań sprzedażowych
w zakresie przyporządkowanych grup ubezpieczeń,
- inicjowanie zmian w funkcjonujących produktach ubezpieczeniowych
oraz opiniowanie projektów nowych i modyfikowanych produktów,
- wdrażanie w jednostkach terenowych zmodyfikowanych produktów,
- wsparcie merytoryczne w organizowaniu i prowadzeniu akcji promocyjnych
i reklamowych,
- prowadzenie szkoleń dla pracowników pionu sprzedaży, podmiotów sprzedaży, jak również osób ubiegających się o wykonywanie czynności agencyjnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
-prowadzenie akcji sprzedaży ubezpieczeń ubezpieczeń rolnych dotowanych i NNW młodzieży szkolnej
-przygotowywanie strategii sprzedażowych
Kierownik Sprzedaży
- zarządzanie siecią sprzedaży i podległymi pracownikami;
- bezpośrednia odpowiedzialność za wyniki Zespołu Sprzedaży w zakresie ubezpieczeń kierowanych do Klienta Masowego;
- współudział w opracowywaniu planów sprzedażowych;
- prezentacja i negocjowanie ofert;
- prowadzenie rozmów oceniających;
- analiza pola ubezpieczeniowego i badanie potrzeb w tym zakresie;
- prowadzenie szkoleń do agentów;
- rekrutacja nowych agentów.
- bezpośrednia odpowiedzialność za wyniki Zespołu Sprzedaży w zakresie ubezpieczeń kierowanych do Klienta Masowego;
- współudział w opracowywaniu planów sprzedażowych;
- prezentacja i negocjowanie ofert;
- prowadzenie rozmów oceniających;
- analiza pola ubezpieczeniowego i badanie potrzeb w tym zakresie;
- prowadzenie szkoleń do agentów;
- rekrutacja nowych agentów.
Organizator Sprzedaży Agencyjnej
- wsparcie Kierownika Sprzedaży w zarządzaniu siecią sprzedaży
- wstępna rekrutacja osób ubiegających się o wykonywanie czynności agencyjnych
- przygotowywanie i monitorowanie akcji promocyjnych
- opracowywanie analiz wyników podmiotów sprzedaży
- bieżące motywowanie podmiotów sprzedaży do osiągania większej efektywności
- kontrola i rozliczanie agentów z efektów sprzedażowych
- prowadzenie działań sprzedażowych i posprzedażowych
- przygotowywanie planów sprzedaży
- wstępna rekrutacja osób ubiegających się o wykonywanie czynności agencyjnych
- przygotowywanie i monitorowanie akcji promocyjnych
- opracowywanie analiz wyników podmiotów sprzedaży
- bieżące motywowanie podmiotów sprzedaży do osiągania większej efektywności
- kontrola i rozliczanie agentów z efektów sprzedażowych
- prowadzenie działań sprzedażowych i posprzedażowych
- przygotowywanie planów sprzedaży
Szkolenia i kursy
szereg profesjonalnych szkoleń(potwierdzone certyfikatami) z zakresu budowania zespołu, T&T, rekrutacji, zarządzania, zarządzania zmianą, motywacji i wiele innych prowadzonych m.in przez firmy: ''Nowe Motywacje'', ''Kontrakt OSH'', ''PWB'', ''PAIZ'' i inne
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
zakłady bukmacherskie, GPW, Forex, siatkówka plażowa....L.N
Grupy
Agenci Ubezpieczeniowi
Branżowa społeczności agentów ubezpieczeniowych w pracy i po pracy ... Przyłącz się!
BUKMACHERSTWO REGULARNY DOCHÓD
Grupa stworzona dla osób które chcą regularnie zarabiać na zakładach bukmacherskich traktując je jak inwestycje.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.