Umiejętności
Umiejętności negocjacyjne
Zarządzanie zespołem
Łatwość nawiązywania kontaktów
Pakiet MS Offiece
Zarządzanie czasem
Radzenie sobie w warunkach stresu
zdolność do uczenia się i wykorzystywanie doświadczeń
Języki
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager, Poland
METEOR CEE POLAND S.A.
Teren działania województwa:
wielkopolskie, lubuskie, zachodniopomorskie, pomorskie, kujawsko-pomorskie, podlaskie, warmińsko-mazurskie.
Zakres obowiązków:
- wdrażanie i realizowanie koncepcji rozwoju na powierzonym terenie,
- budowanie rynku sprzedaży,
- pozyskiwanie nowych klientów,
- wprowadzanie produktów zagranicznych na rynek polski,
- monitorowanie rozliczeń finansowych,
- prowadzenie negocjacji handlowych oraz przygotowywanie ofert handlowych,
- odpowiedzialność za wykonywanie planów sprzedażowych,
- zarządzanie budżetem,
- współpraca z dystrybutorami, sieciami sklepów i firmami handlowymi,
wielkopolskie, lubuskie, zachodniopomorskie, pomorskie, kujawsko-pomorskie, podlaskie, warmińsko-mazurskie.
Zakres obowiązków:
- wdrażanie i realizowanie koncepcji rozwoju na powierzonym terenie,
- budowanie rynku sprzedaży,
- pozyskiwanie nowych klientów,
- wprowadzanie produktów zagranicznych na rynek polski,
- monitorowanie rozliczeń finansowych,
- prowadzenie negocjacji handlowych oraz przygotowywanie ofert handlowych,
- odpowiedzialność za wykonywanie planów sprzedażowych,
- zarządzanie budżetem,
- współpraca z dystrybutorami, sieciami sklepów i firmami handlowymi,
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Brodr. Jorgensen S.A.
Teren działania województwo: wielkopolskie, lubuskie, zachodniopomorskie, pomorskie, kujawsko-pomorskie, opolskie, dolnośląskie, śląskie.
- współpraca z dystrybutorami i firmami handlowymi,
- realizacja planów ilościowych i jakościowych,
- zarządzanie podległym budżetem,
- monitorowanie rozliczeń finansowych,
- prowadzenie negocjacji handlowych oraz przygotowywanie ofert handlowych,
- współpraca z działem marketingu w celu planowania i realizacji strategii firmy,
- współpraca z dystrybutorami i firmami handlowymi,
- realizacja planów ilościowych i jakościowych,
- zarządzanie podległym budżetem,
- monitorowanie rozliczeń finansowych,
- prowadzenie negocjacji handlowych oraz przygotowywanie ofert handlowych,
- współpraca z działem marketingu w celu planowania i realizacji strategii firmy,
Kierownik Działu Handlowego
Przedsiębiorstwo Farmaceutyczno-Chemiczne
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE:
Kierownik Działu Handlowego – Przedsiębiorstwo Farmaceutyczno-Chemiczne „Synteza”
Sp. z o.o. na terenie całej Polski
- odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie Działu Sprzedaży,
- realizowanie własnej koncepcji rozwoju i funkcjonowania Działu Handlowego,
- wdrażanie nowych produktów,
- realizowanie zadań zgodnych z założeniami określonymi w planie marketingowym,
- odpowiedzialność za wykonanie ilościowych i jakościowych planów sprzedażowych,
- odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie budżetem,
- odpowiedzialność za prawidłowe działanie zespołu sprzedażowego,
- kontrolowanie, koordynowanie oraz monitorowanie pracy podległych pracowników
- coaching, praca w terenie z RPH
- odpowiedzialność za prawidłowe działanie działu zakupowego (nadzór i odpowiedzialność
za zakup półproduktów na podstawie ich specyfikacji od kwalifikowanych producentów i
dostawców do produkcji kosmetyków, produktów leczniczych, suplementów diety,
- współpraca z dystrybutorami i firmami handlowymi,
- monitorowanie rozliczeń finansowych,
- prowadzenie negocjacji handlowych oraz przygotowywanie ofert handlowych
Kierownik Działu Handlowego – Przedsiębiorstwo Farmaceutyczno-Chemiczne „Synteza”
Sp. z o.o. na terenie całej Polski
- odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie Działu Sprzedaży,
- realizowanie własnej koncepcji rozwoju i funkcjonowania Działu Handlowego,
- wdrażanie nowych produktów,
- realizowanie zadań zgodnych z założeniami określonymi w planie marketingowym,
- odpowiedzialność za wykonanie ilościowych i jakościowych planów sprzedażowych,
- odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie budżetem,
- odpowiedzialność za prawidłowe działanie zespołu sprzedażowego,
- kontrolowanie, koordynowanie oraz monitorowanie pracy podległych pracowników
- coaching, praca w terenie z RPH
- odpowiedzialność za prawidłowe działanie działu zakupowego (nadzór i odpowiedzialność
za zakup półproduktów na podstawie ich specyfikacji od kwalifikowanych producentów i
dostawców do produkcji kosmetyków, produktów leczniczych, suplementów diety,
- współpraca z dystrybutorami i firmami handlowymi,
- monitorowanie rozliczeń finansowych,
- prowadzenie negocjacji handlowych oraz przygotowywanie ofert handlowych
Szkolenia i kursy
- Techniki sprzedaży,
- Zarządzanie czasem,
- Efektywne negocjacje,
- Zasady sprzedaży i merchendaisingu,
- Analiza i ocena rynku,
- Prezentacja danych i wystąpienia publiczne,
- Zarządzanie przez cele,
- Budowanie i zarządzanie zespołem.
- Zarządzanie czasem,
- Efektywne negocjacje,
- Zasady sprzedaży i merchendaisingu,
- Analiza i ocena rynku,
- Prezentacja danych i wystąpienia publiczne,
- Zarządzanie przez cele,
- Budowanie i zarządzanie zespołem.
Edukacja
Specjalizacje
Produkcja
Zarządzanie produkcją
Sprzedaż - FMCG
Chemia/Kosmetyki
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Zainteresowania
- Aktualne wydarzenia polityczne,
- Sport (aktywnie: piłka nożna, narciarstwo, wycieczki rowerowe)
- Projektowanie ogrodów.
- Sport (aktywnie: piłka nożna, narciarstwo, wycieczki rowerowe)
- Projektowanie ogrodów.
Inne
UMIEJĘTNOŚCI:
- Zdolność szybkiego podejmowania decyzji,
- Łatwość nawiązywania kontaktu z wszelkimi typami osobowości, komunikatywność,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Umiejętność budowania rynku,
- Umiejętność wprowadzania nowych produktów na rynek,
- Umiejętność budowania długofalowych relacji z klientem,
- Umiejętność budowania zespołu sprzedażowego,
- Kreatywność,
- Dobra organizacja czasu pracy,
- Odporność na stres
- Zdolność szybkiego podejmowania decyzji,
- Łatwość nawiązywania kontaktu z wszelkimi typami osobowości, komunikatywność,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Umiejętność budowania rynku,
- Umiejętność wprowadzania nowych produktów na rynek,
- Umiejętność budowania długofalowych relacji z klientem,
- Umiejętność budowania zespołu sprzedażowego,
- Kreatywność,
- Dobra organizacja czasu pracy,
- Odporność na stres