Radosław Jurkowski

Starszy Doradca Klienta, Stena Recycling Sp. z o.o.
Nakło nad Notecią, kujawsko-pomorskie

Umiejętności

Komunikacja Marketing Microsoft Office Negocjacje Nauczanie Technologia Kontrola jakości Prawo jazdy kat B

Języki

niemiecki
dobry
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Stena Recycling Sp. z o.o.
Starszy doradca klienta
- Identyfikowanie potencjalnych klientów, jak również ocena potencjału klientów i ich wypłacalności.
- Pozyskiwanie nowych klientów poprzez dobre zrozumienie ich potrzeb; dostarczanie nowym i obecnym klientom usług Stena Recycling z naciskiem na usługę TWM.
- Planowanie, umawianie i przygotowywanie się do rozmów telefonicznych oraz spotkań z klientami.
- Skuteczne prezentowanie Grupy, firmy, produktów oraz usług klientom.
- Przygotowywanie ofert handlowych zgodnie ze standardami firmy.
- Zbieranie informacji zwrotnej od klientów na temat ofert i możliwości współpracy.
- Budowanie i utrzymywanie partnerskich i długoterminowych relacji z klientami.
- Negocjowanie z klientami warunków współpracy.
- Aktywne uczestnictwo w spotkaniach zespołu sprzedaży i udział w projektach wskazanych przez przełożonego.
- Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dotyczących np. wiedzy o materiałach.
- Wspieranie Młodszych Doradców Klienta oraz Doradców Klienta.
Stena Recycling Sp. z o.o.
Doradca Klienta
- Identyfikowanie potencjalnych klientów,
- pozyskiwanie nowych klientów poprzez innowacyjne podejście do Recyclingu,
- Przygotowywanie ofert handlowych,
- Zbieranie informacji zwrotnej od klientów na temat ofert i możliwości współpracy,
- budowanie długoterminowych i partnerskich relacji z klientami,
- analiza odbioru odpadów pod kontem opłacalności.
- analiza zachowań konkurencji na rynku.
- koordynowanie logistyki
Stena Recycling Sp. z o.o.
Młodszy doradca klienta
- Identyfikowanie potencjalnych klientów,
- pozyskiwanie nowych klientów poprzez innowacyjne podejście do Recyclingu,
- Przygotowywanie ofert handlowych,
- Zbieranie informacji zwrotnej od klientów na temat ofert i możliwości współpracy,
- budowanie długoterminowych i partnerskich relacji z klientami,
- analiza odbioru odpadów pod kontem opłacalności.
- analiza zachowań konkurencji na rynku.
RAN-SYNCHRON Sp. z o.o.
Przedstawiciel handlowy
wyszukiwanie potencjalnych klientów, przygotowywanie i opracowanie ofert handlowych,odbiór odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, stała współpraca z klientami,sporządzanie umów handlowych,analiza zachowań konkurencyjnych firm;
Eurobac S.A.
Specjalista ds. marketingu i handlu
sporządzanie i składanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, rozmowy handlowe, wyjazdy w teren do klientów, podtrzymywanie kontaktów z klientami, analiza tras odbioru odpadów pod kątem opłacalności, koordynowane logistyki;
Eurobac Organizacja Odzysku S.A.
Referent ds. sprzedaży surowców
sporządzanie i składanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, rozmowy handlowe, podtrzymywanie kontaktów z klientami;
Logo
Laborant
NIEZALEŻNE LABORATORIUM BADAWCZE „STANLAB”
przygotowanie pożywek i odczynników, przygotowanie próbek do badań, wykonywanie badań mikrobiologicznych, prowadzenie preparacji wagowych;

Szkolenia i kursy

szkolenie „Era zarządzania” zorganizowane przez Prospero Business Trainning w zakresie kompetencji przywódczych, zarządzania zespołem i zarządzania finansami;

MS Exel 2010 - Przegląd narzędzi zaawansowanych.

Szkolenia sprzedażowe organizowane przez Sandler Training

Edukacja

Logo
Biologia, magisterskie
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy

Specjalizacje

BHP/Ochrona środowiska
Specjaliści/Konsultanci
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Usługi profesjonalne

Zainteresowania

motoryzacja, akwarysytyka,

Inne

Cechy osobowości: dobra organizacja czasu i miejsca pracy, pewność siebie, wytrwałość w dążeniu do celu, uczciwość, solidność, kreatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych, umiejętność pracy w zespole.