Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu Wsparcia Sprzedaży
Zarządzanie zespołem wsparcia sprzedaży, organizacja pracy w zespole, współpraca z klientem zewnętrznym i wewnętrznym, planowanie budżetów, rozliczenia finansowe, KPI, prowadzenie projektów informatycznych (wewnętrznych i zewnętrznych), wsparcie procesu przedsprzedażowego, rozpoznanie potrzeb klienta, bliska współpraca z kluczowymi dystrybutorami i producentami. Praktyczna znajomość rozwiązań IT w obszarach: Serwery, Backup & Data Protection, Wirtualizacja, Storage, Chmura Publiczna. Projektowanie architektury ofertowanych systemów oraz wsparcie przy wycenie oferty (dobór technologii, rozwiązań, licencji).
Inżynier Wsparcia Sprzedaży
Wsparcie procesu przedsprzedażowego, rozpoznanie potrzeb. Projektowanie architektury ofertowanych systemów oraz wsparcie przy wycenie oferty (dobór technologii, licencji, konfiguracji urządzeń), konfiguracja i prezentacja dla Klienta wypracowanego rozwiązania, Instalacje testowe wybranych systemów u Klienta – wsparcia dla PoC, konfiguracja środowisk testowych i demonstracyjnych w LAB. Przygotowywanie personalizowanych webinariów dotyczących wybranych technologii. Prowadzenie szkoleń dla Klientów, prezentacje oferowanych rozwiązań/technologii.
Kierownik Działu Wsparcia Sprzedaży , Project Manager
VOL Sp. z o.o.
Zarządzanie działem wsparcia Sprzedaży, prowadzenie projektów handlowych (również postępowania publiczne), prowadzenie projektów wdrożeniowych. Opracowywanie i analiza dokumentów technicznych, specyfikacji i ofert. Wsparcie przedsprzedażne i posprzedażne działu handlowego i klientów. Projektowanie rozwiązań i dobór rozwiązań zgodnych z potrzebami klienta, przeprowadzanie konsultacji i prezentacji rozwiązań u klienta. Kreowanie i realizacja polityki szkoleniowej podległego zespołu. Utrzymywanie stałych relacji z producentami, dystrybutorami i klientami.
Inżynier systemowy, Project Manager
Instalacje i serwis profesjonalnych systemów informatycznych, administracja systemami operacyjnymi
Solaris, Windows, Linux, projektowanie systemów informatycznych, kontakty biznesowe z klientami.
Zarządzanie projektami informatycznymi w zakresie wdrożeń aplikacji, instalacji i relokacji kompleksowych
systemów informatycznych (hardware & software), wdrażania kontraktów serwisowych.
Solaris, Windows, Linux, projektowanie systemów informatycznych, kontakty biznesowe z klientami.
Zarządzanie projektami informatycznymi w zakresie wdrożeń aplikacji, instalacji i relokacji kompleksowych
systemów informatycznych (hardware & software), wdrażania kontraktów serwisowych.
Szkolenia i kursy
VMware vSphere: Fast Track [V6.5] – TECHDATA - 2018
AWS Certification Training – AWS - 2017
ITIL® 2011 Practitioner Certification - APMG – 2016
PRINCE 2 Foundation Certification – APMG - 2015
AIX 7 Jumpstart for UNIX Professionals - IBM 2013
IBM Certified Specialist - PureFlex Technical Support V2 - IBM - 2013
Designing HP SMB Storage Solutions - PearsonVue - 2013
ITIL Foundation Certificate (recertification) - EXIN - 2013
VMWARE vSphere - Design Workshop - Vmware - 2011
Szkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych - ABW - 2012
Extreme Networks Specialist - Extreme Networks - Compendium - 2010
Extreme Networks Associate - Extreme Networks - Compendium - 2010
ITIL version 3 - Foundation Examination - EXIN - Poznan 2010
IBM Certified Specialist - Power Systems Sales for AIX and Linux - IBM - 2009
IBM Certified Specialist - Power Systems Technical Support for AIX and Linux - IBM - 2009
F5 Product Consultant - F5 - 2008
TDC-008 - Sun Enterprise Mx000 Server Series, support Readiness Training-Sun Microsystems-2008
TDC-006 - SPA Mid-Level Storage Disk Field Engineer - Sun Microsystems - 2007
TDC-004 - Storage Entry Level - Sun Microsystems - 2007
Sun Certified Premier Sales Support Engineer - Sun Microsystems - 2006
ES-311 - VERITAS Volume Manager 4.1 Administracja - Sun Microsystems - 2006
Sun Fire High-End Server Maintenance and Administration - Sun Microsystems - 2006
IES-338 - Sun Cluster 3.1 Administration - Sun Microsystems - 2006
Advanced Training Course on S@E IPX - Selta Telematica - 2005
Basic Training Course on S@E IPX - Selta Telematica - 2005
TDC-135 - Enterprise 10000 Support Essentials & required Exam - Sun Microsystems - 2004
TDC-133 - Field Support Essentials II - Sun Microsystems - 2003
TDC-132 - Advanced Field Support Essentials - Sun Microsystems - 2003
TDC-131 - Field Support Essentials - Sun Microsystems - 2003
Administrowanie SO Solaris 8 - szkolenie profilowane - Sun Microsystems - 2003
Elementy administracji systemu HP-UX i sieci dla administratorów - HP - 1999
UNIX Server System Administrator - ICL Poland - 1997
UNIX Server System Operator - ICL Poland - 1997
UNIX Server Foundation, Shell Programming, Utilities - ICL Poland - 1997
AWS Certification Training – AWS - 2017
ITIL® 2011 Practitioner Certification - APMG – 2016
PRINCE 2 Foundation Certification – APMG - 2015
AIX 7 Jumpstart for UNIX Professionals - IBM 2013
IBM Certified Specialist - PureFlex Technical Support V2 - IBM - 2013
Designing HP SMB Storage Solutions - PearsonVue - 2013
ITIL Foundation Certificate (recertification) - EXIN - 2013
VMWARE vSphere - Design Workshop - Vmware - 2011
Szkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych - ABW - 2012
Extreme Networks Specialist - Extreme Networks - Compendium - 2010
Extreme Networks Associate - Extreme Networks - Compendium - 2010
ITIL version 3 - Foundation Examination - EXIN - Poznan 2010
IBM Certified Specialist - Power Systems Sales for AIX and Linux - IBM - 2009
IBM Certified Specialist - Power Systems Technical Support for AIX and Linux - IBM - 2009
F5 Product Consultant - F5 - 2008
TDC-008 - Sun Enterprise Mx000 Server Series, support Readiness Training-Sun Microsystems-2008
TDC-006 - SPA Mid-Level Storage Disk Field Engineer - Sun Microsystems - 2007
TDC-004 - Storage Entry Level - Sun Microsystems - 2007
Sun Certified Premier Sales Support Engineer - Sun Microsystems - 2006
ES-311 - VERITAS Volume Manager 4.1 Administracja - Sun Microsystems - 2006
Sun Fire High-End Server Maintenance and Administration - Sun Microsystems - 2006
IES-338 - Sun Cluster 3.1 Administration - Sun Microsystems - 2006
Advanced Training Course on S@E IPX - Selta Telematica - 2005
Basic Training Course on S@E IPX - Selta Telematica - 2005
TDC-135 - Enterprise 10000 Support Essentials & required Exam - Sun Microsystems - 2004
TDC-133 - Field Support Essentials II - Sun Microsystems - 2003
TDC-132 - Advanced Field Support Essentials - Sun Microsystems - 2003
TDC-131 - Field Support Essentials - Sun Microsystems - 2003
Administrowanie SO Solaris 8 - szkolenie profilowane - Sun Microsystems - 2003
Elementy administracji systemu HP-UX i sieci dla administratorów - HP - 1999
UNIX Server System Administrator - ICL Poland - 1997
UNIX Server System Operator - ICL Poland - 1997
UNIX Server Foundation, Shell Programming, Utilities - ICL Poland - 1997
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Inne
Poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE i TAJNE wystawione przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego(ABW).
Poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych Organizacji Traktatu Północno-atlantyckiego oznaczonych klauzulą NATO CONFIDENTIAL i NATO SECRET wystawione przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego(ABW).
Poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych Organizacji Traktatu Północno-atlantyckiego oznaczonych klauzulą NATO CONFIDENTIAL i NATO SECRET wystawione przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego(ABW).
Grupy
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.