Radoslaw Holik

Inżynier Ceramik
Kraków, małopolskie

Języki

angielski
biegły
rosyjski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Head of R&D Sanitaryware Department / Ceramika sanitarna
AQUAART HQ (Sankt Petersburg, Russia)
Lafarge Cement S.A.
Kierownik Produkcji
Logo
Specjalista technolog / p.o. kierownika Działu
OOO „Noginski Stroyfarfor”(KERATON / SANITEC), ROSJA
Czynny udział w uruchomieniu fabryki wyrobów ceramiki sanitarnej
Opracowywanie technologii produkcji i jej wdrożenie
Szkolenie personelu
Nadzorowanie procesów technologicznych, organizacja produkcji
Rozwiązywanie problemów technologicznych i organizacyjnych związanych przede wszystkim z odlewaniem niskociśnieniowym ceramiki sanitarnej
Konsultacje i doradztwo w pozostałych odcinkach technologicznych
Logo
Główny Technolog
DEGER Sp. z o.o., POLSKA
Nadzór nad kontrolą międzyoperacyjną produkcji wyrobów
Nadzorowanie całości procesu technologicznego – od surowców do kontroli jakości i certyfikacji wyrobów
Kierowanie pracą Laboratorium Technologicznego
Wdrożenie komputerowego systemu analizy wyników produkcji (w oparciu o MS Access)
Optymalizacja parametrów technologicznych
Opracowywanie i wdrażanie nowych wyrobów i technologii
Kontakty z krajowymi i zagranicznymi dostawcami surowców i urządzeń
Nadzór i koordynacja wdrażania S.Z.J. ISO 9001 (od 09.2003 Pełnomocnik do spraw SZJ ISO)
Logo
Główny Technolog
Instytut Materiałów Ogniotrwałych, POLSKA
Nadzór nad kontrolą międzyoperacyjną produkcji wyrobów
Decyzje odnośnie technologii realizacji zleceń produkcyjnych
Optymalizacja parametrów technologicznych, opracowywanie i wdrażanie nowych technologii
Udział w pracach badawczo-rozwojowych (prace statutowe, projekty celowe, grant KBN)
Doskonalenie S.Z.J. ISO 9002
Kontakty z dostawcami surowców i urządzeń

Edukacja

Logo
Magister inżynier inżynierii materiałowej (ceramika specjalna, biomateriały, kompozyty), magisterskie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

Specjalizacje

Badania i rozwój
Inne
Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Produkcja
Zarządzanie produkcją

Zainteresowania

Fizyka kwantowa, kosmologia
Buddyzm Zen
Informatyka
Podróże i doświadczenia z innymi kulturami

Grupy

13 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Ateizm
Ateizm
Grupa poświęcona wszystkiemu co wiąże się z ateizmem i ateistami.
Buddyzm
Buddyzm
Grupa dla tych wszystkich, którzy praktykują lub dopiero odkrywają Buddyzm.
Budżet Domowy
Budżet Domowy
Jak oszczędzić w domowym budżecie, jak znaleźć oszczędności w domowych finansach. Zobacz jak możesz zbudować obraz swoich finansów za pomocą: http://www.budzetdomowy.pl
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Cashflow i wolność finansowa
Cashflow i wolność finansowa
Chcesz wydostać sie z wyścigu szczurów i być wolnym finansowo? Zapraszam:) [url=http://bogatyojciec.pl/?A=24629]BogatyOjciec.pl[/url]
FOREX forex
FOREX forex
Miejsce na wszystkich, którzy probują swoich sił na rynku terminowym. Forex staje się coraz bardziej popularny między innymi dzięki znacznemu obniżeniu wymagań finansowych. Dzięki temu jest on dostępn
Forum "Bogatego Ojca"
Forum "Bogatego Ojca"
Dla wszystkich tych, którzy czytali cokolwiek autorstwa Roberta Kiyosaki i wiedzą już, że nie ma nic bardziej ryzykownego niż stała praca
Inwestujemy
Inwestujemy
Inwestowanie to poszukiwanie okazji i umiejętne przemieszczanie pieniędzy tam, gdzie przyniosą największe zyski.
Inwestycje w Nieruchomości
Inwestycje w Nieruchomości
Wszystko o inwestycjach w nieruchomości mieszkaniowe, komercyjne oraz grunty w Polsce i zagranicą.
Marketing na rynku nieruchomości
Marketing na rynku nieruchomości
Jak zaciekawić i pozyskać klienta.