Umiejętności
B2B
Strategia biznesowa
Zarządzanie zmianą
Zarządzanie
Strategia marketingowa
Negocjacje
New Business Development
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Planowanie strategiczne
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
rosyjski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Zarządzający / Właściciel
RADEA
- odpowiedzialność za wszystkie kluczowe działania i decyzje
- rozwijanie sprzedaży aromatów, hydrokoloidów oraz innych dodatków do żywności i pasz
- usługi konsultingowe (oferowane na życzenie, głównie do branż: spożywczej i FMCG, dodatków do żywności oraz F&F - aromatów i kompozycji zapachowych)
aktualna lista produktów i dostawców:
PRZEMYSŁ SPOŻYWCZY
1.
CREATE FLAVOURS, Wielka Brytania
- aromaty słodkie i wytrawne (savoury), w formie proszkowej i płynnej, głównie naturalne
zastosowanie: wszystkie branże przemysłu spożywczego
INSTANTINA, Wielka Brytania
- aromaty mikrogranulowane i w tabletkach do herbat i napojów instant
2.
CAMLIN
- naturalne ekstrakty roślinne o właściwościach antyoksydacyjnych na bazie rozmarynu, tokoferole
3.
bakteriostatyki na bazie octu buforowanego - przedłużające trwałość produktu i pozwalające zachować dłużej odpowiednie cechy organoleptyczne (smak, zapach i barwę)
4.
VEGENAT (Hiszpania)
- suszone warzywa - głównie wysokiej jakości cebula biała (największy producent w Europie) - różne rodzaje rozdrobnienienia od proszków i granulatów, przez formy mielone do siekanych
zastosowanie: koncentraty wytrawne, przyprawy, mieszanki przyprawowo-aromatyczne, wyroby mięsne i rybne, sosy, marynaty, dania gotowe, oleje, wyroby mleczne, piekarskie itp.
- suszone owoce cytrusowe, także w wersji organicznej, różna granulacja: proszki, płatki, grys
zastosowanie: piwa cytrusowe, herbaty, koncentraty słodkie, słodycze, lody, wyroby cukiernicze i piekarskie itp.
6.
Dr CHILLI, Wielka Brytania
- szeroka gama chilli (proszki, grysy, kawałki, puree)
7.
IDA, Włochy
- suszony szpinak i młody jęczmień w proszku
8.
- wybrane przyprawy od wiarygodnych dostawców
9. YUCEBAS GIDA, Turcja
- suszone morele, figi i daktyle w kostkach, obsypane mąką ryżową, przeznaczone głównie do musli, batonów musli, wyrobów cukierniczych i piekarskich
- pasty z moreli i fig, do wyrobów cukierniczych i piekarskich
PRZEMYSŁ PASZOWY
- Tecnaroma ZTA, aromaty paszowe, w formie proszkowej i płynnej
- Tecnaroma Herbal Mix, kompletna gama środków na bazie naturalnych ekstraktów z ziół i przypraw wpływających na efektywność przyrostu masy i zdrowia zwierząt w preparaty z mentolem ułatwiające znoszenie wysokich temperatur, różne kompozycje olejków eterycznych i ekstraktów w każdym produkcie w zależności od gatunku zwierząt oraz przeznaczenia produktu
- Tecnosweet, preparaty zwiększające smakowitość na bazie słodzików naturalnych i syntetycznych, w formie proszkowej i płynnej
zastosowanie: koncentraty i premiksy paszowe, pasze,
producent: TECNESSENZE (Włochy)
DODATKI DO FARMACJI I SUPLEMENTÓW DIETY
- różne produkty: ekstrakty, witaminy, aminokwasy, kolagen, substancje czynne - API
Firma Radea specjalizuje się w profesjonalnej sprzedaży dodatków do żywności, farmacji i suplementów diety oraz paszowych, wytwarzanych przez uznanych światowych i lokalnych producentów. Naszym klientom oferujemy zaawansowane doradztwo technologiczne przy opracowywaniu nowych produktów oraz ulepszaniu dotychczasowych. Rekomendujemy najlepsze dostępne na rynku surowce z naszego, wciąż rozbudowywanego portfolio i optymalne rozwiązania w możliwie najbardziej naturalnym wydaniu, bez GMO oraz w rozsądnej cenie. Najczęściej naszych dostawców reprezentujemy jako wyłączny przedstawiciel - agent lub dystrybutor. Daje nam to dużo większe możliwości wsparcia technicznego i marketingowego dla klientów, w tym dostępu do laboratoriów. Gwarantuje także naszym odbiorcom takie same lub często korzystniejsze a na pewno bardziej elastyczne warunki zakupów niż bezpośrednio u producentów.
Własna firma dystrybucyjna była konsekwentną kontynuacją pasji oraz wcześniejszej 15 letniej kariery zawodowej jej założyciela, Radosława Dąbskiego. Jest on z wykształcenia Technologiem Żywności, z bardzo pogłębioną wiedzą ekonomiczną i biznesową uzyskaną na kilku innych studiach podyplomowych, w tym MBA oraz doktoranckich. Szerokie praktyczne doświadczenie techniczne i komercyjne zdobywał pracując dla wiodących producentów dodatków spożywczych (szczególnie aromatów) i chemicznych, jak również dla dużego dystrybutora. To wszystko tworzy unikalne know-how, będące jednym z najcenniejszych atutów firmy i jest wykorzystywane w codziennej pracy oraz kontaktach z kontrahentami. Obszar działania to przede wszystkim Polska, ale nasze przedsiębiorstwo współpracuje też z klientami z Czech, Słowacji, Litwy i Łotwy.
W tym roku obchodzimy 10-lecie istnienia. Radea założona w 2007 r. przez pierwsze 8 lat funkcjonowała jako firma inwestycyjna, uzyskując przychody głównie z nieruchomości, jak również z inwestycji w międzynarodowe spółki nowoczesnych i zaawansowanych technologii z branży farmaceutycznej i medycznej. Jej rozwój mógł nabrać większego tempa dopiero w 2016 roku, już po zakończeniu przez jej właściciela wieloletniej przygody z wymagającą etatową pracą dla korporacji. Wtedy też został zmieniony jej główny profil na obecny - dystrybucyjny.
Zapraszamy do poznania standardu i komfortu współpracy z naszą firmą.
Nasz rozwój oparty jest na sukcesie naszych klientów.
www.radea.eu
- rozwijanie sprzedaży aromatów, hydrokoloidów oraz innych dodatków do żywności i pasz
- usługi konsultingowe (oferowane na życzenie, głównie do branż: spożywczej i FMCG, dodatków do żywności oraz F&F - aromatów i kompozycji zapachowych)
aktualna lista produktów i dostawców:
PRZEMYSŁ SPOŻYWCZY
1.
CREATE FLAVOURS, Wielka Brytania
- aromaty słodkie i wytrawne (savoury), w formie proszkowej i płynnej, głównie naturalne
zastosowanie: wszystkie branże przemysłu spożywczego
INSTANTINA, Wielka Brytania
- aromaty mikrogranulowane i w tabletkach do herbat i napojów instant
2.
CAMLIN
- naturalne ekstrakty roślinne o właściwościach antyoksydacyjnych na bazie rozmarynu, tokoferole
3.
bakteriostatyki na bazie octu buforowanego - przedłużające trwałość produktu i pozwalające zachować dłużej odpowiednie cechy organoleptyczne (smak, zapach i barwę)
4.
VEGENAT (Hiszpania)
- suszone warzywa - głównie wysokiej jakości cebula biała (największy producent w Europie) - różne rodzaje rozdrobnienienia od proszków i granulatów, przez formy mielone do siekanych
zastosowanie: koncentraty wytrawne, przyprawy, mieszanki przyprawowo-aromatyczne, wyroby mięsne i rybne, sosy, marynaty, dania gotowe, oleje, wyroby mleczne, piekarskie itp.
- suszone owoce cytrusowe, także w wersji organicznej, różna granulacja: proszki, płatki, grys
zastosowanie: piwa cytrusowe, herbaty, koncentraty słodkie, słodycze, lody, wyroby cukiernicze i piekarskie itp.
6.
Dr CHILLI, Wielka Brytania
- szeroka gama chilli (proszki, grysy, kawałki, puree)
7.
IDA, Włochy
- suszony szpinak i młody jęczmień w proszku
8.
- wybrane przyprawy od wiarygodnych dostawców
9. YUCEBAS GIDA, Turcja
- suszone morele, figi i daktyle w kostkach, obsypane mąką ryżową, przeznaczone głównie do musli, batonów musli, wyrobów cukierniczych i piekarskich
- pasty z moreli i fig, do wyrobów cukierniczych i piekarskich
PRZEMYSŁ PASZOWY
- Tecnaroma ZTA, aromaty paszowe, w formie proszkowej i płynnej
- Tecnaroma Herbal Mix, kompletna gama środków na bazie naturalnych ekstraktów z ziół i przypraw wpływających na efektywność przyrostu masy i zdrowia zwierząt w preparaty z mentolem ułatwiające znoszenie wysokich temperatur, różne kompozycje olejków eterycznych i ekstraktów w każdym produkcie w zależności od gatunku zwierząt oraz przeznaczenia produktu
- Tecnosweet, preparaty zwiększające smakowitość na bazie słodzików naturalnych i syntetycznych, w formie proszkowej i płynnej
zastosowanie: koncentraty i premiksy paszowe, pasze,
producent: TECNESSENZE (Włochy)
DODATKI DO FARMACJI I SUPLEMENTÓW DIETY
- różne produkty: ekstrakty, witaminy, aminokwasy, kolagen, substancje czynne - API
Firma Radea specjalizuje się w profesjonalnej sprzedaży dodatków do żywności, farmacji i suplementów diety oraz paszowych, wytwarzanych przez uznanych światowych i lokalnych producentów. Naszym klientom oferujemy zaawansowane doradztwo technologiczne przy opracowywaniu nowych produktów oraz ulepszaniu dotychczasowych. Rekomendujemy najlepsze dostępne na rynku surowce z naszego, wciąż rozbudowywanego portfolio i optymalne rozwiązania w możliwie najbardziej naturalnym wydaniu, bez GMO oraz w rozsądnej cenie. Najczęściej naszych dostawców reprezentujemy jako wyłączny przedstawiciel - agent lub dystrybutor. Daje nam to dużo większe możliwości wsparcia technicznego i marketingowego dla klientów, w tym dostępu do laboratoriów. Gwarantuje także naszym odbiorcom takie same lub często korzystniejsze a na pewno bardziej elastyczne warunki zakupów niż bezpośrednio u producentów.
Własna firma dystrybucyjna była konsekwentną kontynuacją pasji oraz wcześniejszej 15 letniej kariery zawodowej jej założyciela, Radosława Dąbskiego. Jest on z wykształcenia Technologiem Żywności, z bardzo pogłębioną wiedzą ekonomiczną i biznesową uzyskaną na kilku innych studiach podyplomowych, w tym MBA oraz doktoranckich. Szerokie praktyczne doświadczenie techniczne i komercyjne zdobywał pracując dla wiodących producentów dodatków spożywczych (szczególnie aromatów) i chemicznych, jak również dla dużego dystrybutora. To wszystko tworzy unikalne know-how, będące jednym z najcenniejszych atutów firmy i jest wykorzystywane w codziennej pracy oraz kontaktach z kontrahentami. Obszar działania to przede wszystkim Polska, ale nasze przedsiębiorstwo współpracuje też z klientami z Czech, Słowacji, Litwy i Łotwy.
W tym roku obchodzimy 10-lecie istnienia. Radea założona w 2007 r. przez pierwsze 8 lat funkcjonowała jako firma inwestycyjna, uzyskując przychody głównie z nieruchomości, jak również z inwestycji w międzynarodowe spółki nowoczesnych i zaawansowanych technologii z branży farmaceutycznej i medycznej. Jej rozwój mógł nabrać większego tempa dopiero w 2016 roku, już po zakończeniu przez jej właściciela wieloletniej przygody z wymagającą etatową pracą dla korporacji. Wtedy też został zmieniony jej główny profil na obecny - dystrybucyjny.
Zapraszamy do poznania standardu i komfortu współpracy z naszą firmą.
Nasz rozwój oparty jest na sukcesie naszych klientów.
www.radea.eu
Dyrektor Generalny - Sensient Flavors EDS North Eastern Europe
Sensient Technologies Corporation
- pełna odpowiedzialność biznesowa i operacyjna za rejon nazwany w firmie Europą Północno-Wschodnią- Polska, Rosja i Ukraina
- kontynuacja dotychczasowych działań na dużo większym terenie (kilka krajów) i zarządzenie powiększonym międzynarodowym zespołem
- rozwijanie sprzedaży aromatów i dodatków smakowych
- wciąż bezpośrednia odpowiedzialność za 10 kluczowych klientów (głównie sektor: savoury) oraz dystrubucję
- kontynuacja dotychczasowych działań na dużo większym terenie (kilka krajów) i zarządzenie powiększonym międzynarodowym zespołem
- rozwijanie sprzedaży aromatów i dodatków smakowych
- wciąż bezpośrednia odpowiedzialność za 10 kluczowych klientów (głównie sektor: savoury) oraz dystrubucję
Dyrektor Generalny - Flavors & Fragrances
Sensient Flavors Poland Sp. z o.o.
- organizacja i zarządzanie nowym oddziałem firmy Sensient Technologies w Polsce (dywizja Flavors & Fragrances)
- zarządzanie podległym zespołem i udział w rekrutacji nowych pracowników
- regularne raportowanie do centrali firmy w USA i kierownictwa w Europie
- bezpośrednia odpowiedzialność za grupę kluczowych klientów w Polsce (branża spożywcza - wszystkie sektory oraz do maja 2012 w branży chemii gospodarczej)
- pozyskiwanie nowych odbiorców
- rozwijanie sprzedaży aromatów, kompozycji zapachowych oraz dodatków do żywności jak: hydrolizaty białkowe, ekstrakty drożdżowe, emulsje, komponenty do branży napojowej, dodatki cukiernicze, naturalne ekstrakty botaniczne
- zarządzanie podległym zespołem i udział w rekrutacji nowych pracowników
- regularne raportowanie do centrali firmy w USA i kierownictwa w Europie
- bezpośrednia odpowiedzialność za grupę kluczowych klientów w Polsce (branża spożywcza - wszystkie sektory oraz do maja 2012 w branży chemii gospodarczej)
- pozyskiwanie nowych odbiorców
- rozwijanie sprzedaży aromatów, kompozycji zapachowych oraz dodatków do żywności jak: hydrolizaty białkowe, ekstrakty drożdżowe, emulsje, komponenty do branży napojowej, dodatki cukiernicze, naturalne ekstrakty botaniczne
Account Manager
- rozwijanie sprzedaży aromatów spożywczych
- ustalanie i realizacja budżetu oraz indwidualnego planu przyrostu sprzedaży
- koordynowanie pracy kilku działów firmy
- odpowiedzialność za grupę 30 kluczowych klientów
- zakres działania: Polska (do listopada 2007 również Litwa, Łotwa i Estonia)
- aktywne uczestniczenie w nowych projektach klientów (również międzynarodowych) oraz zarządzanie nimi wewnątrz firmy
- regularne wizyty i prezentacje
- monitorowanie płatności
- ustalanie i realizacja budżetu oraz indwidualnego planu przyrostu sprzedaży
- koordynowanie pracy kilku działów firmy
- odpowiedzialność za grupę 30 kluczowych klientów
- zakres działania: Polska (do listopada 2007 również Litwa, Łotwa i Estonia)
- aktywne uczestniczenie w nowych projektach klientów (również międzynarodowych) oraz zarządzanie nimi wewnątrz firmy
- regularne wizyty i prezentacje
- monitorowanie płatności
wystawiono
Zawodowo:Zawsze bardzo dobrze przygotowany i konsekwentny w działaniu.Duże zdolności analityczne i szeroka wiedza ogólna.
Prywatnie:Ktoś na kogo zawsze można liczyć nie tylko w trudnych sytuacjach.Tak opisałbym Radka z którym miałem przyjemność pracować przy wielu Projektach.
Prywatnie:Ktoś na kogo zawsze można liczyć nie tylko w trudnych sytuacjach.Tak opisałbym Radka z którym miałem przyjemność pracować przy wielu Projektach.
wystawiono
Radosław to profesjonalista, świetny negocjator o wyjątkowych zdolnościach analitycznych, bardzo dobrze znający branżę spożywczą. Prywatnie człowiek, którego zawsze można liczyć, dowcipny i serdeczny, osoba, dla której nie istnieje termin "to się nie da..."
Przedstawiciel Techniczno-Handlowy
- rozwijanie sprzedaży dodatków i surowców do żywności
- doświadczenie w oferowaniu następujących produktów: aromaty spożywcze, oleorezyny, hydrolizaty białkowe, ekstrakty drożdżowe, proszki warzywne, fosforany, hydrokoloidy, przciwzbrylacze, emulgatory, barwniki, syropy glukozowe i inne
- wyszukiwanie nowych klientów i obsługa dotychczasowych odbiorców
- regularne wizyty u klientów i prezentacje
- doradztwo techniczno-technologiczne
- stały kontakt z zagranicznymi dostawcami
- doświadczenie w oferowaniu następujących produktów: aromaty spożywcze, oleorezyny, hydrolizaty białkowe, ekstrakty drożdżowe, proszki warzywne, fosforany, hydrokoloidy, przciwzbrylacze, emulgatory, barwniki, syropy glukozowe i inne
- wyszukiwanie nowych klientów i obsługa dotychczasowych odbiorców
- regularne wizyty u klientów i prezentacje
- doradztwo techniczno-technologiczne
- stały kontakt z zagranicznymi dostawcami
Szkolenia i kursy
wybrane szkolenia:
2017-2016 (2 dni) Szkolenie techniczno-produktowe wprowadzające w specyfikę funkcjonowania firmy: naturalne ekstrakty antyoksydacyjne i preparaty bakteriosatyczne na bazie naturalnego octu buforowanego – organizator: Kemin, Warszawa
2016 (1 day) Seminarium: Bezpieczeństwo w podróży organizator: Supertour Lufthansa City Center, Warszawa
2016 (3 dni) Szkolenie techniczno-produktowe wprowadzające w specyfikę funkcjonowania firmy: aromaty spożywcze i paszowe, preparaty słodzące do pasz, posypki do snaków, organizator: Tecnessenze, Minerbio k. Bolonii
2014 (1 tydzień) Szkolenia produktowo-technologiczne przeprowadzone przez 3 główne nowopowstałe jednostki biznesowe w Europie (Business Units): Beverages, Sweet i Savory – organizator: Sensient Technologies – Brema Niemcy, Heverlee Belgia i Strasburg Francja
2013 (1 dzień) Szkolenie: Efektywne wykorzystanie Lotus Notes w pracy grupowej – organizator: Altkom Akademia, Warszawa
2013 (2 dni) Szkolenie MS Excel w firmie – organizator: Jaga Trening, Warszawa
2012 (1 tydzień) Warsztaty: The Counsellor Salesperson – organizacja: Willson Learning, Bruksela Belgia
2011 (1 dzień) Warsztaty z zakresu rozwiązań aromatyczno-smakowych dla napojów alkoholowych połączone z degustacją – organizacja: Sensient Flavors Germany i House of Bols, Amsterdam Holandia
2011 (1 tydzień) Szkolenie Technologiczne (nowe produkty i technologie, marketing) – organizator: Sensient Flavors UK, Bletchley Anglia i Felinfach Walia
2010 (1 tydzień) Warsztaty: Sales Call Clinic & Strategic Account Management - organizator: CPS, Bruksela Belgia
2010 (5 tygodni) Cykl praktycznych szkoleń wprowadzających w specyfikę funkcjonowania firmy: technicznych, produktowych i systemowych, przeprowadzonych w 7 fabrykach Sensient w Europie, których produkty polski oddział Sensient F&F oferuje na rynku - organizator: Sensient Technologies - Niemcy, Belgia, Francja, Hiszpania, Włochy, Wielka Brytania
2009 (2 dni) Szkolenie: Naturalne składniki aromatyczne, Techniczne aspekty różnych technologii aromatyzowania oraz Zastosowanie surowców aromatycznych -organizator: Firmenich, Grodzisk Mazowiecki
2008 (1 tydzień) Szkolenie z wdrażanych w całej firmie aplikacji biznesowych SAP - organizator: Firmenich, Grodzisk Mazowiecki
2008 (2 dni) Szkolenie z zakresu aromatyzowania oraz technologii tłuszczów i olejów - organizatorzy: Firmenich i Danisco, Aarhus Dania
2008 (3 dni) Seminarium „Doskonałość w zarządzaniu relacjami z kluczowymi klientami” – organizator: AchieveGlobal, Wiedeń Austria
2007 (3 dni) Warsztaty „Efektywne prezentacje biznesowe” – organizator: HPS, Wiedeń Austria
2007 (1 tydzień) Szkolenie „Technologia przetwórstwa mięsa” – organizator: Instytut Przemysłu Mięsnego i Tłuszczowego, Warszawa
2006-2007 (ok. 5 tygodni) Cykl wielu szkoleń techniczno-aplikacyjnych z zakresu aromatyzowania napojów, słodyczy, wyrobów piekarskich, mleczarskich, mięsnych i koncentratów w centrali Firmenich w Genewie Szwajcaria
2006 (1 dzień) Szkolenie „Zarządzanie czasem” – organizator: DOOR Poland, Warszawa
2006 (2 dni) Warsztaty pogłębiania umiejętności negocjacyjnych – organizator: Centre Européen de la Négotiation, Wiedeń Austria
2006 (1 tydzień) Szkolenie z zakresu surowców do produkcji aromatów z ryb i owoców morza (seafood) – organizator: Firmenich Bjorge Biomarin, Aalesund Norwegia
2005 (2 dni) Szkolenie z zakresu stosowania w żywności substancji słodzących: syropy glukozowe, dekstrozy, glukoza krystaliczna, poliole – organizator: SYRAL, Warszawa
2003 (3 dni) Szkolenie z zakresu stosowania hydrokoloidów i stabilizatorów w przemyśle spożywczym – organizator: PROVISCO, Baden Austria
2003 (2 dni) Szkolenie: „Zastosowania karboksymetylocelulozy w przemyśle spożywczym” – organizator: NOVIANT, Nijmegen Holandia
2003 (1 tydzień) Treningi medialne w redakcjach: prasowej (Polityka), radiowej (Polskie Radio) oraz studiu telewizyjnym w ramach programu PSKSiM, Warszawa
1999 (2 dni) Szkolenie z zakresu systemu zapewnienia bezpieczeństwa zdrowotnego żywności (HACCP) – organizator: SGGW, Warszawa
2017-2016 (2 dni) Szkolenie techniczno-produktowe wprowadzające w specyfikę funkcjonowania firmy: naturalne ekstrakty antyoksydacyjne i preparaty bakteriosatyczne na bazie naturalnego octu buforowanego – organizator: Kemin, Warszawa
2016 (1 day) Seminarium: Bezpieczeństwo w podróży organizator: Supertour Lufthansa City Center, Warszawa
2016 (3 dni) Szkolenie techniczno-produktowe wprowadzające w specyfikę funkcjonowania firmy: aromaty spożywcze i paszowe, preparaty słodzące do pasz, posypki do snaków, organizator: Tecnessenze, Minerbio k. Bolonii
2014 (1 tydzień) Szkolenia produktowo-technologiczne przeprowadzone przez 3 główne nowopowstałe jednostki biznesowe w Europie (Business Units): Beverages, Sweet i Savory – organizator: Sensient Technologies – Brema Niemcy, Heverlee Belgia i Strasburg Francja
2013 (1 dzień) Szkolenie: Efektywne wykorzystanie Lotus Notes w pracy grupowej – organizator: Altkom Akademia, Warszawa
2013 (2 dni) Szkolenie MS Excel w firmie – organizator: Jaga Trening, Warszawa
2012 (1 tydzień) Warsztaty: The Counsellor Salesperson – organizacja: Willson Learning, Bruksela Belgia
2011 (1 dzień) Warsztaty z zakresu rozwiązań aromatyczno-smakowych dla napojów alkoholowych połączone z degustacją – organizacja: Sensient Flavors Germany i House of Bols, Amsterdam Holandia
2011 (1 tydzień) Szkolenie Technologiczne (nowe produkty i technologie, marketing) – organizator: Sensient Flavors UK, Bletchley Anglia i Felinfach Walia
2010 (1 tydzień) Warsztaty: Sales Call Clinic & Strategic Account Management - organizator: CPS, Bruksela Belgia
2010 (5 tygodni) Cykl praktycznych szkoleń wprowadzających w specyfikę funkcjonowania firmy: technicznych, produktowych i systemowych, przeprowadzonych w 7 fabrykach Sensient w Europie, których produkty polski oddział Sensient F&F oferuje na rynku - organizator: Sensient Technologies - Niemcy, Belgia, Francja, Hiszpania, Włochy, Wielka Brytania
2009 (2 dni) Szkolenie: Naturalne składniki aromatyczne, Techniczne aspekty różnych technologii aromatyzowania oraz Zastosowanie surowców aromatycznych -organizator: Firmenich, Grodzisk Mazowiecki
2008 (1 tydzień) Szkolenie z wdrażanych w całej firmie aplikacji biznesowych SAP - organizator: Firmenich, Grodzisk Mazowiecki
2008 (2 dni) Szkolenie z zakresu aromatyzowania oraz technologii tłuszczów i olejów - organizatorzy: Firmenich i Danisco, Aarhus Dania
2008 (3 dni) Seminarium „Doskonałość w zarządzaniu relacjami z kluczowymi klientami” – organizator: AchieveGlobal, Wiedeń Austria
2007 (3 dni) Warsztaty „Efektywne prezentacje biznesowe” – organizator: HPS, Wiedeń Austria
2007 (1 tydzień) Szkolenie „Technologia przetwórstwa mięsa” – organizator: Instytut Przemysłu Mięsnego i Tłuszczowego, Warszawa
2006-2007 (ok. 5 tygodni) Cykl wielu szkoleń techniczno-aplikacyjnych z zakresu aromatyzowania napojów, słodyczy, wyrobów piekarskich, mleczarskich, mięsnych i koncentratów w centrali Firmenich w Genewie Szwajcaria
2006 (1 dzień) Szkolenie „Zarządzanie czasem” – organizator: DOOR Poland, Warszawa
2006 (2 dni) Warsztaty pogłębiania umiejętności negocjacyjnych – organizator: Centre Européen de la Négotiation, Wiedeń Austria
2006 (1 tydzień) Szkolenie z zakresu surowców do produkcji aromatów z ryb i owoców morza (seafood) – organizator: Firmenich Bjorge Biomarin, Aalesund Norwegia
2005 (2 dni) Szkolenie z zakresu stosowania w żywności substancji słodzących: syropy glukozowe, dekstrozy, glukoza krystaliczna, poliole – organizator: SYRAL, Warszawa
2003 (3 dni) Szkolenie z zakresu stosowania hydrokoloidów i stabilizatorów w przemyśle spożywczym – organizator: PROVISCO, Baden Austria
2003 (2 dni) Szkolenie: „Zastosowania karboksymetylocelulozy w przemyśle spożywczym” – organizator: NOVIANT, Nijmegen Holandia
2003 (1 tydzień) Treningi medialne w redakcjach: prasowej (Polityka), radiowej (Polskie Radio) oraz studiu telewizyjnym w ramach programu PSKSiM, Warszawa
1999 (2 dni) Szkolenie z zakresu systemu zapewnienia bezpieczeństwa zdrowotnego żywności (HACCP) – organizator: SGGW, Warszawa
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Produkcja
Technologia
Zainteresowania
- turystyka (Kurs Pilotów Wycieczek: organizator CK Triada, 2000: 4 miesiące), podróże 43 kraje i 4 kontynenty odwiedzone do tej pory
- sport (koszykówka i sztuki walki - kiedyś), obecnie w miarę regularne ćwiczenia (siłownia/basen)
- film
- fotografia (Kurs Fotografii Artystycznej - organizator: Sekcja Fotograficzna w Pałacu Młodzieży, 1986-1989: 3 lata)
- literatura science-fiction
- muzyka rockowa
- medycyna
- inteligencja finansowa
- inwestycje na rynku nieruchomości
- sport (koszykówka i sztuki walki - kiedyś), obecnie w miarę regularne ćwiczenia (siłownia/basen)
- film
- fotografia (Kurs Fotografii Artystycznej - organizator: Sekcja Fotograficzna w Pałacu Młodzieży, 1986-1989: 3 lata)
- literatura science-fiction
- muzyka rockowa
- medycyna
- inteligencja finansowa
- inwestycje na rynku nieruchomości
Organizacje
Harvard Business Review Polska Club od 2004 r.
Inne
dodatkowe kwalifikacje i umiejętności:
znajomość obsługi komputera: MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook Express), iWork (Pages, Numbers, Keynote), SAP, Corel Draw, Internet, aplikacje korporacyjne, WordPress
obsługa urządzeń biurowo-technicznych
prawo jazdy – kat. B (1-dniowy kurs w zakresie doskonalenia techniki prowadzenia i bezpieczeństwa jazdy samochodem: 2006 – organizator: Szkoła Bezpiecznej Jazdy VOLVO)
zainteresowania zawodowe:
- przedsiębioczość, rozwijanie własnej firmy
- zarządzanie strategiczne oraz zasobami ludzkimi
- dodatki do żywności (gł. aromaty spożywcze) oraz kompozycje zapachowe
- dodatki do pasz i farmacji/suplementów diety
- sprzedaż i marketing przemysłowy (b2b)
- negocjacje
- produkty FMCG : żywność przetworzona i napoje oraz chemia gospodarcza
Bardzo dobre referencje – na życzenie
e-mail: rd@radea.eu
znajomość obsługi komputera: MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook Express), iWork (Pages, Numbers, Keynote), SAP, Corel Draw, Internet, aplikacje korporacyjne, WordPress
obsługa urządzeń biurowo-technicznych
prawo jazdy – kat. B (1-dniowy kurs w zakresie doskonalenia techniki prowadzenia i bezpieczeństwa jazdy samochodem: 2006 – organizator: Szkoła Bezpiecznej Jazdy VOLVO)
zainteresowania zawodowe:
- przedsiębioczość, rozwijanie własnej firmy
- zarządzanie strategiczne oraz zasobami ludzkimi
- dodatki do żywności (gł. aromaty spożywcze) oraz kompozycje zapachowe
- dodatki do pasz i farmacji/suplementów diety
- sprzedaż i marketing przemysłowy (b2b)
- negocjacje
- produkty FMCG : żywność przetworzona i napoje oraz chemia gospodarcza
Bardzo dobre referencje – na życzenie
e-mail: rd@radea.eu
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
b2b EUROPEAN Trade. Rozliczenia. VAT.
To wszystko, co rozni handel hurtowy w Polsce od handlu z Unia. Przeplyw towarow i uslug w ramach unii Europejskiej - strona ogloszeniowa dla ofert i zapotrzebowan.
International trade within Europea
b2b EXPORT IMPORT, Pułapki i błędy
To forum sluzy do dyskusji i wymiany informacji nt handlu miedzynarodowego. Glownym zalozeniem jest wymiana doswiadczen dla unikniecia bledow i oszustw, bedacych powszechnym elementem handlu w dobie I
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
doktoranci i doktorzy, doktorat
Forum wymiany informacji dla doktorantów i doktorów. Wszystkie kierunki. doktoranci i doktorzy, prace doktorskie,habilitacja,przewód,metodologia badawcza, doktorat, nauka polska,
Doktoranci SGH
Grupa skupiająca osoby przygotowujące doktorat w Szkole Głównej Handlowej, zarówno studentów studiów stacjonarnych, zaocznych jak i tych z "wolnej stopy".
Forum Zarządzania
Nieformalne Stowarzyszenie Menedżerów. Forum wymiany doświadczeń i uwag na temat polskich przedsiębiorstw i problemów z jakimi borykają cię osoby odpowiedzialne za zarządzanie przedsiębiorstwem.
Inwestycje w Nieruchomości
Wszystko o inwestycjach w nieruchomości mieszkaniowe, komercyjne oraz grunty w Polsce i zagranicą.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.