Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Format Manager
Ocena potencjału klientów firmy na rynku krajowym i ustalenie jasnych oczekiwań odnośnie realizacji programów dotyczących rozwoju poszczególnych kategorii produktowych w całym detalu tradycyjnym w Polsce, stały monitoring i analiza potencjału wszystkich klientów będących w bazie firmy i będących w bezpośredniej obsłudze przez Przedstawicieli Handlowych, tworzenie umów i kontraktów z kluczowymi klientami firmy zgodnych z jej strategią, monitorowanie zgodności realizacji umów i podejmowanie, jeśli to konieczne, działań korygujących
Dyrektor Marketingu Handlowego
Zapewnienie realizacji planów sprzedaży i rozwój sprzedaży produktów AN we wszystkich kanałach dystrybucji. Kreowanie polityki cenowej w firmie, zapewnie realizacji centralnych aktywności wspierających sprzedaż, związanych z realizacją celów i priorytetów dla Działu Sprzedaży, rekomendowanie aktywności regionalnych i lokalnych.
Krajowy Kierownik ds. Detalu Tradycyjnego
Określanie, przygotowanie i realizacja założeń związanych ze strategią ogólnopolskich i regionalnych marek Grupy Żywiec. Budowa dystrybucji numerycznej i ważonej, poszerzanie półki oraz skuteczne formy promocji w całej grupie BTL. Ponadto przygotowanie programów promocyjnych takich jak programy lojalnościowe dla hurtu i kluczowych klientów firmy. Określanie standardów pracy dla przedstawicieli handlowych ich egzekucja i kontrola. Wsparcie wprowadzenia nowych produktów na rynek, poprawa i umacnianie obecnych na rynku. Alokacja i kontrola budżetu.
Kierownik ds. Trade Marketingu
Stworzenie i kierowanie działem Trade Marketingu. Organizacja pracy działu, przygotowanie szkoleń dla Specjalistów ds. Promocji i Przedstawicieli Handlowych. Planowanie, kontrola i odpowiedzialność za roczny budżet Trade Marketingu. Kluczowe projekty i kampanie; "Wielkie Grillowanie", "Mistrzostwa Polski w Wielkim Grillowaniu",
Szkolenia i kursy
Kursy i Szkolenia:
• negocjacje handlowe – Reemtsma
• plan marketingowy – PAIZ w Poznaniu
• zarządzanie produktem – HILL
• zarządzanie czasem pracy – HILL
• kierowanie zespołem – Neumann
• planowanie budżetu – Neumann
• planowanie mediów – Optimum Media
• trening kreatywnego myślenia – Obis
• marketing bezpośredni w Polsce – Eskadra
• profesjonalna prezentacja – Eskadra
• język angielski – ETOS
• zapamiętywanie i twórcze myślenie – IIR
• pakiet szkoleń Grupy Żywiec – cykl kwartalny (nowoczesne techniki sprzedaży bezpośredniej, sprzedaż w kanale detalicznym, nowoczesnym i horece, twórcze myślenie)
• skuteczny Trade Marketing w branży FMCG – McHayes & StewardGroup
• europejski zjazd Trade Marketing Managerów – Amsterdam 2004. Strategia działań na rynkach europejskich
• europejski zjazd Trade Marketing Managerów – Wiedeń 2007
nowe rozwiązania strategii tradowych na rynkach europejskich
• negocjacje handlowe – Reemtsma
• plan marketingowy – PAIZ w Poznaniu
• zarządzanie produktem – HILL
• zarządzanie czasem pracy – HILL
• kierowanie zespołem – Neumann
• planowanie budżetu – Neumann
• planowanie mediów – Optimum Media
• trening kreatywnego myślenia – Obis
• marketing bezpośredni w Polsce – Eskadra
• profesjonalna prezentacja – Eskadra
• język angielski – ETOS
• zapamiętywanie i twórcze myślenie – IIR
• pakiet szkoleń Grupy Żywiec – cykl kwartalny (nowoczesne techniki sprzedaży bezpośredniej, sprzedaż w kanale detalicznym, nowoczesnym i horece, twórcze myślenie)
• skuteczny Trade Marketing w branży FMCG – McHayes & StewardGroup
• europejski zjazd Trade Marketing Managerów – Amsterdam 2004. Strategia działań na rynkach europejskich
• europejski zjazd Trade Marketing Managerów – Wiedeń 2007
nowe rozwiązania strategii tradowych na rynkach europejskich
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
- góry, motocykl i dobra książka
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.