Radosław Bujalski

Dyrektor Handlowy
Piaseczno, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor Handlowy
VP Valeant
GRUPA NEUCA
Dyrektor Departamentu Centralnego Marketingu Handlowego
GRUPA NEUCA
Dyrektor Departamentu Marketingu Handlowego
Pepsi Cola General Bottlers Poland Sp. z o.o.
Format Manager
Ocena potencjału klientów firmy na rynku krajowym i ustalenie jasnych oczekiwań odnośnie realizacji programów dotyczących rozwoju poszczególnych kategorii produktowych w całym detalu tradycyjnym w Polsce, stały monitoring i analiza potencjału wszystkich klientów będących w bazie firmy i będących w bezpośredniej obsłudze przez Przedstawicieli Handlowych, tworzenie umów i kontraktów z kluczowymi klientami firmy zgodnych z jej strategią, monitorowanie zgodności realizacji umów i podejmowanie, jeśli to konieczne, działań korygujących
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Radek dał sie poznać jako ukierunkowany na rezultat manager, z wizją strategii rozwoju biznesu i dystrybucji, do tego zorientowany na rozwój kompetencji ludzi.
Agros-Nova Soki
Dyrektor Marketingu Handlowego
Zapewnienie realizacji planów sprzedaży i rozwój sprzedaży produktów AN we wszystkich kanałach dystrybucji. Kreowanie polityki cenowej w firmie, zapewnie realizacji centralnych aktywności wspierających sprzedaż, związanych z realizacją celów i priorytetów dla Działu Sprzedaży, rekomendowanie aktywności regionalnych i lokalnych.
Grupa Żywiec S.A.
Krajowy Kierownik ds. Detalu Tradycyjnego
Określanie, przygotowanie i realizacja założeń związanych ze strategią ogólnopolskich i regionalnych marek Grupy Żywiec. Budowa dystrybucji numerycznej i ważonej, poszerzanie półki oraz skuteczne formy promocji w całej grupie BTL. Ponadto przygotowanie programów promocyjnych takich jak programy lojalnościowe dla hurtu i kluczowych klientów firmy. Określanie standardów pracy dla przedstawicieli handlowych ich egzekucja i kontrola. Wsparcie wprowadzenia nowych produktów na rynek, poprawa i umacnianie obecnych na rynku. Alokacja i kontrola budżetu.
McCormick Polska S.A.
Kierownik ds. Trade Marketingu
Stworzenie i kierowanie działem Trade Marketingu. Organizacja pracy działu, przygotowanie szkoleń dla Specjalistów ds. Promocji i Przedstawicieli Handlowych. Planowanie, kontrola i odpowiedzialność za roczny budżet Trade Marketingu. Kluczowe projekty i kampanie; "Wielkie Grillowanie", "Mistrzostwa Polski w Wielkim Grillowaniu",
Logo
Merchandiser, Przedstawiciel Handlowy
Reemtsma International Poland
Jedyny i niepowtarzalny sposób na poznanie pracy sprzedawcy od podstaw.

Szkolenia i kursy

Kursy i Szkolenia:
• negocjacje handlowe – Reemtsma
• plan marketingowy – PAIZ w Poznaniu
• zarządzanie produktem – HILL
• zarządzanie czasem pracy – HILL
• kierowanie zespołem – Neumann
• planowanie budżetu – Neumann
• planowanie mediów – Optimum Media
• trening kreatywnego myślenia – Obis
• marketing bezpośredni w Polsce – Eskadra
• profesjonalna prezentacja – Eskadra
• język angielski – ETOS
• zapamiętywanie i twórcze myślenie – IIR
• pakiet szkoleń Grupy Żywiec – cykl kwartalny (nowoczesne techniki sprzedaży bezpośredniej, sprzedaż w kanale detalicznym, nowoczesnym i horece, twórcze myślenie)
• skuteczny Trade Marketing w branży FMCG – McHayes & StewardGroup
• europejski zjazd Trade Marketing Managerów – Amsterdam 2004. Strategia działań na rynkach europejskich
• europejski zjazd Trade Marketing Managerów – Wiedeń 2007
nowe rozwiązania strategii tradowych na rynkach europejskich

Edukacja

Logo
Studia Menedżerskie, MBA
Oxford Brookes University - Polish Open University

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie produktem

Zainteresowania

- góry, motocykl i dobra książka

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.