Radosław Basaj

Konsultant do spraw obsługi klienta, Medicover sp z o. o.
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

ZnanyLekarz.pl
Junior Qualifier
Telefoniczne przedłużanie kontraktów z istniejącymi Klientami
Nawiązywanie relacji z nowymi Klientami
Badanie potrzeb Klientów
Sprzedaż usług firmy Znany Lekarz Sp. z o.o. zainteresowanym Klientom.
Dystrybucja kontaktów dla poszczególnych Account Managerów
Empik E-commerce Sp. z o.o.
Starszy Specjalista ds. Wsparcia Klienta
Obsługa telefoniczna i mailowa Klientów, ze wskazaniem na wsparcie i obsługę Klientów z zakresu obsługi Contentu cyfrowego. (e-booki, audiobooki mp3, muzyka mp3).
Przyjmowanie zamówień empik.com(Najlepsza sprzedaż 2011)
Obsługa problemów technicznych w zakresie Contentu cyfrowego.
Organizacja i prowadzenie szkoleń z zakresu Contentu Cyfrowego.
Współpraca z Działem Marketingu w zakresie E-booków(współtworzenie regulaminów promocji)
Wioletta M.
Wioletta M. · przełożony
wystawiono
Praca z Radkiem to wielka przyjemność. Zawsze można liczyć na jego entuzjazm i wsparcie przy wprowadzaniu nowych zasad, procedur, produktów, itp. Jego pozytywne nastawienie dobrze wpływało zawsze na pozostałą część zespołu.
Klienci oraz współpracownicy mogli zawsze liczyć na pomoc. Nowym pracownikom oraz Klientom cierpliwie tłumaczył niuanse związane z technicznymi aspektami dot. ebooków, czytników, gier, czy też składania i procesowania zamówień.
Agnieszka K.
Agnieszka K. · współpracownik
wystawiono
Radek dał się poznać jako solidny, kompetentny i bardzo pomocny współpracownik. Zdecydowanie gracz zespołowy.
Medicover Polska
Konsultant do spraw obsługi klienta

Edukacja

Logo
WDiNP Nauki Polityczne, licencjackie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Literatura, Kino, Podróże, Sport, Polityka.

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.