Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Wsparcia Klienta
Obsługa telefoniczna i mailowa Klientów, ze wskazaniem na wsparcie i obsługę Klientów z zakresu obsługi Contentu cyfrowego. (e-booki, audiobooki mp3, muzyka mp3).
Przyjmowanie zamówień empik.com(Najlepsza sprzedaż 2011)
Obsługa problemów technicznych w zakresie Contentu cyfrowego.
Organizacja i prowadzenie szkoleń z zakresu Contentu Cyfrowego.
Współpraca z Działem Marketingu w zakresie E-booków(współtworzenie regulaminów promocji)
Przyjmowanie zamówień empik.com(Najlepsza sprzedaż 2011)
Obsługa problemów technicznych w zakresie Contentu cyfrowego.
Organizacja i prowadzenie szkoleń z zakresu Contentu Cyfrowego.
Współpraca z Działem Marketingu w zakresie E-booków(współtworzenie regulaminów promocji)
wystawiono
Praca z Radkiem to wielka przyjemność. Zawsze można liczyć na jego entuzjazm i wsparcie przy wprowadzaniu nowych zasad, procedur, produktów, itp. Jego pozytywne nastawienie dobrze wpływało zawsze na pozostałą część zespołu.
Klienci oraz współpracownicy mogli zawsze liczyć na pomoc. Nowym pracownikom oraz Klientom cierpliwie tłumaczył niuanse związane z technicznymi aspektami dot. ebooków, czytników, gier, czy też składania i procesowania zamówień.
Klienci oraz współpracownicy mogli zawsze liczyć na pomoc. Nowym pracownikom oraz Klientom cierpliwie tłumaczył niuanse związane z technicznymi aspektami dot. ebooków, czytników, gier, czy też składania i procesowania zamówień.
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Literatura, Kino, Podróże, Sport, Polityka.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.