Radek Lewandowski
Kierownik działu blacharsko lakierniczego
Piaseczno,
mazowieckie
Umiejętności
Umiejętności analityczne
Zarządzanie
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
znajomość systemów eksperckich do kosztorysowania napraw pojazdów samochodowych
Znajomość rynku motoryzacyjnego
Łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność przekazywania wiedzy, zaangazowanie i kreatywność to cechy określające moją osobę.
doskonała znajomość budowy samochodów
doskonała znajomość procesów likwidacji szkód
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
kierownik serwisu mechanicznego i blacharsko-lakierniczego
-Odpowiedzialność za osiągnięcie założonych wartości sprzedaży
-Bezpośrednie zarządzanie serwisem mechaniczny, blacharsko-lakierniczym oraz działem gwarancyjnym
- Pełnienie negocjatora we wszystkich sprawach spornych
- Ustalanie potrzeb kadrowych działów z uwzględnieniem długofalowych celów przedsiębiorstwa w tym przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych
- Regularne ocenianie w sposób motywujący wyników pracowników
-Sporządzanie założeń dla efektywnego systemu obciążenia warsztatu planowanymi pracami
-Odpowiedzialność za właściwą jakość wykonanych napraw i przestrzeganie procedury realizacji zleceń na naprawę
-Odpowiedzialność za czystość i porządek w dziale
- Nadzorowanie napraw powypadkowych i koniecznych dla nich kosztorysów oraz prowadzenie, w razie konieczności, rozmów z biegłymi sądowymi
-Sporządzanie okresowych sprawozdań dla właściciela przedsiębiorstwa
- Odpowiedzialność za usuwanie odpadów zgodnie z przepisami
- Kontakt z firmami ubezpieczeniowymi w celu poprawienia efektywności współpracy dla zwiększania ilości pracy w serwisie blacharsko-lakierniczym
-Zabezpieczenie prawidłowego rozliczenia nakładów robocizny i materiału
-Negocjowanie umów współpracy, pozyskiwanie nowych klientów
-Bezpośrednie zarządzanie serwisem mechaniczny, blacharsko-lakierniczym oraz działem gwarancyjnym
- Pełnienie negocjatora we wszystkich sprawach spornych
- Ustalanie potrzeb kadrowych działów z uwzględnieniem długofalowych celów przedsiębiorstwa w tym przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych
- Regularne ocenianie w sposób motywujący wyników pracowników
-Sporządzanie założeń dla efektywnego systemu obciążenia warsztatu planowanymi pracami
-Odpowiedzialność za właściwą jakość wykonanych napraw i przestrzeganie procedury realizacji zleceń na naprawę
-Odpowiedzialność za czystość i porządek w dziale
- Nadzorowanie napraw powypadkowych i koniecznych dla nich kosztorysów oraz prowadzenie, w razie konieczności, rozmów z biegłymi sądowymi
-Sporządzanie okresowych sprawozdań dla właściciela przedsiębiorstwa
- Odpowiedzialność za usuwanie odpadów zgodnie z przepisami
- Kontakt z firmami ubezpieczeniowymi w celu poprawienia efektywności współpracy dla zwiększania ilości pracy w serwisie blacharsko-lakierniczym
-Zabezpieczenie prawidłowego rozliczenia nakładów robocizny i materiału
-Negocjowanie umów współpracy, pozyskiwanie nowych klientów
doradca serwisu blacharsko-lakierniczego
-Zapewnienie sprawnej i terminowej likwidacji szkód
-Samodzielne prowadzenie procesu likwidacji szkód
- Dopełnienie wszystkich formalności wynikających ze strony Firmy w celu bezproblemowego i terminowego rozliczenia szkód
- Oględziny pojazdów oraz sporządzanie dokumentacji technicznej
- Sporządzanie kosztorysów napraw m.in. w systemie AUDATEX
- Sporządzanie wycen pojazdów w systemie INFO-EKSPERT
- Przyjmowanie samochodów do serwisu
- Kontakt z klientem oraz firmą ubezpieczeniową w trakcie likwidacji szkody
- Prowadzenie dokumentacji szkodowej i nadzór nad prawidłowym przebiegiem likwidacji szkód
- Optymalizacja procesu likwidacji szkody
- Otwarcie i zamknięcie zlecenia w systemie AUTOSTACJA
- Wystawianie faktur za naprawy
- Zamawianie części do danego zlecenia oraz nadzór nad realizacją zamówienia
- Kontrola jakości wykonanych napraw
-Samodzielne prowadzenie procesu likwidacji szkód
- Dopełnienie wszystkich formalności wynikających ze strony Firmy w celu bezproblemowego i terminowego rozliczenia szkód
- Oględziny pojazdów oraz sporządzanie dokumentacji technicznej
- Sporządzanie kosztorysów napraw m.in. w systemie AUDATEX
- Sporządzanie wycen pojazdów w systemie INFO-EKSPERT
- Przyjmowanie samochodów do serwisu
- Kontakt z klientem oraz firmą ubezpieczeniową w trakcie likwidacji szkody
- Prowadzenie dokumentacji szkodowej i nadzór nad prawidłowym przebiegiem likwidacji szkód
- Optymalizacja procesu likwidacji szkody
- Otwarcie i zamknięcie zlecenia w systemie AUTOSTACJA
- Wystawianie faktur za naprawy
- Zamawianie części do danego zlecenia oraz nadzór nad realizacją zamówienia
- Kontrola jakości wykonanych napraw
specjalista ds. likwidacji szkód komunikacyjnych
Autoryzowany Dealer Mitsubishi
-Zapewnienie sprawnej i terminowej likwidacji szkód
- Samodzielne prowadzenie procesu likwidacji szkody
- Oględziny pojazdów oraz sporządzanie dokumentacji technicznej
- Szacowanie szkód na podstawie oględzin
- Sporządzanie kosztorysów napraw m.in. w systemie AUDATEX
- Kontakt z klientem oraz firmą ubezpieczeniową w trakcie likwidacji szkody
- Optymalizacja procesu likwidacji Szkody
- Rezerwacja oraz wynajem aut zastępczych
- Otwarcie i zamknięcie zlecenia w systemie DMS
- Prowadzenie dokumentacji szkodowej i nadzór nad prawidłowym przebiegiem likwidacji szkód
- Koordynowanie procesu naprawy
- Wdrożenie i nadzorowanie pracy nowych pracowników
- Samodzielne prowadzenie procesu likwidacji szkody
- Oględziny pojazdów oraz sporządzanie dokumentacji technicznej
- Szacowanie szkód na podstawie oględzin
- Sporządzanie kosztorysów napraw m.in. w systemie AUDATEX
- Kontakt z klientem oraz firmą ubezpieczeniową w trakcie likwidacji szkody
- Optymalizacja procesu likwidacji Szkody
- Rezerwacja oraz wynajem aut zastępczych
- Otwarcie i zamknięcie zlecenia w systemie DMS
- Prowadzenie dokumentacji szkodowej i nadzór nad prawidłowym przebiegiem likwidacji szkód
- Koordynowanie procesu naprawy
- Wdrożenie i nadzorowanie pracy nowych pracowników
Szkolenia i kursy
"Skuteczne zarządzenie AZNN"
DAT- "szkolenie eksperckie"
"Jak zatrzymać klienta i zwiększyć retencję oraz zysk w serwisie"
"Wdrażanie pracowników do aktywnego udziału w zmianach organizacyjnych"
"Zwiększenie rentowności AZNN poprzez skutreczne zarządzanie zespołem"
DAT- szkolenie w zakresie komputerowej kalkulacji szkód w systemie DAT
AUDATEX, indywidualne szkolenie na temat komputerowej kalkulacji szkód w systemie AUDATEX;
Centrum Kształcenia Zawodowego Ekspert, kurs: „Rzeczoznawcy pojazdów samochodowych”;
Centrum Kształcenia Zawodowego Ekspert, szkolenie z zakresu oznakowania i identyfikacji pojazdów;
DAT- "szkolenie eksperckie"
"Jak zatrzymać klienta i zwiększyć retencję oraz zysk w serwisie"
"Wdrażanie pracowników do aktywnego udziału w zmianach organizacyjnych"
"Zwiększenie rentowności AZNN poprzez skutreczne zarządzanie zespołem"
DAT- szkolenie w zakresie komputerowej kalkulacji szkód w systemie DAT
AUDATEX, indywidualne szkolenie na temat komputerowej kalkulacji szkód w systemie AUDATEX;
Centrum Kształcenia Zawodowego Ekspert, kurs: „Rzeczoznawcy pojazdów samochodowych”;
Centrum Kształcenia Zawodowego Ekspert, szkolenie z zakresu oznakowania i identyfikacji pojazdów;
Edukacja
Wydział Samochodów i Maszyn Roboczych kierunek Diagnostyka, mechatronika i rzeczoznawstwo samochodowe oraz ubezpieczenia, studia podyplomowe
Politechnika Warszawska
Specjalizacje
Inżynieria
Zarządzanie inżynierią
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport
Ubezpieczenia
Inne
Organizacje
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Rzeczoznawców Techniki Motoryzacyjnej i Ruchu Drogowego AUTO CONSULTING (od 19 września 2009 r.)-uprawnienia rzeczoznawcy
Inne
uprawnienia rzeczoznawcy wydanych przez Ogólnopolskie Stowarzyszenie Rzeczoznawców Techniki Motoryzacyjnej i Ruchu Drogowego AUTO CONSULTING (od 19 września 2009 r.)
Wyróżnienia i nagrody:
Wyróżnienie dla najbardziej aktywnego AZNN w ramach programu wsparcia dużych napraw blacharskich w roku 2015
Najlepszy AZNN w sieci Forda - IV miejsce w konkursie na najlepszy AZNN sieci Forda w Polsce za rok 2015
Wyróżnienia i nagrody:
Wyróżnienie dla najbardziej aktywnego AZNN w ramach programu wsparcia dużych napraw blacharskich w roku 2015
Najlepszy AZNN w sieci Forda - IV miejsce w konkursie na najlepszy AZNN sieci Forda w Polsce za rok 2015
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.