Przemysław Zalewski

Specjalista ds. sprzedaży / Zespół Rozwoju Biznesu
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Back Office Call Center Rozwój Call Center Consulting CRM Wymagania klientów LTE Optymalizacja produktu Profesjonalne podejście SaaS Optymalizacja obsługi Zendesk 3G Upselling Samodzielność Analiza finansowa Budowanie relacji biznesowych Obsługa klienta Zadowolenie klienta Komunikacja korporacyjna asertywność Umiejętności analityczne zorientowanie na klienta Analiza klientów Telekomunikacja doświadczenia klienta Optymalizacja procesów Usługi finansowe Opanowanie systemy operacyjne skuteczność Współpraca z klientem pozyskiwanie klientów Zarządzanie czasem Kontakt z klientem Umiejętność pracy wielozadaniowej Wspópraca w zespole customer care integracje systemów Wsparcie sales force Qualification Telesale Budowanie relacji z klientami indywidualnymi oraz biznesowymi wielozadaniowość pozytywne nastawienie Stosunki międzynarodowe Współpraca biznesowa Base Telefonia komórkowa Powracalność klientów Komunikacja mobilna Wsparcie operacyjne Umiejętności telefoniczne Pipedrive

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Redirecting to /narzedzia/captcha Redirecting to /narzedzia/captcha.