Umiejętności
Content Marketing
Digital Marketing
E-commerce
Google Adwords
Google Analytics
Lead Generation
Retargeting
RTB
Facebook ads
Sprzedaż
Marketing internetowy
E-mail marketing
Reklama Online
Planowanie budżetów
Projekty niestandardowe
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kay Account Manager
- Sprzedaż produktów i usług w technologii RTB na rynku polskim
- Pozyskiwanie nowych Klientów
- Aktywna komunikacja i budowanie trwałych relacji z Klientami
- Współpraca z czołowymi e-commerce w Polsce
- Definiowanie potrzeb klienta w celu przygotowania najlepszego rozwiązania
- Współpraca z Agencjami oraz Domami Mediowymi
- Realizacja założonych celów
- Analiza wyników na podstawie Google Analytics
- Pozyskiwanie nowych Klientów
- Aktywna komunikacja i budowanie trwałych relacji z Klientami
- Współpraca z czołowymi e-commerce w Polsce
- Definiowanie potrzeb klienta w celu przygotowania najlepszego rozwiązania
- Współpraca z Agencjami oraz Domami Mediowymi
- Realizacja założonych celów
- Analiza wyników na podstawie Google Analytics
Kay Account Manager
- Aktywne pozyskiwanie Klientów
- Bieżący kontakt z obecnymi, oraz byłymi Klientami (Up-Sell, Cross-Sell)
- Realizacja wyznaczonych celów
- Współpraca z klientami bezpośrednimi oraz agencjami reklamowymi
- Sprzedaż kampanii displayowych, milingowych oraz projektów niestandardowych
- Przygotowywanie raportów z przeprowadzonych kampanii
- Przygotowywanie ofert handlowych oraz prezentacji
- Bieżący kontakt z obecnymi, oraz byłymi Klientami (Up-Sell, Cross-Sell)
- Realizacja wyznaczonych celów
- Współpraca z klientami bezpośrednimi oraz agencjami reklamowymi
- Sprzedaż kampanii displayowych, milingowych oraz projektów niestandardowych
- Przygotowywanie raportów z przeprowadzonych kampanii
- Przygotowywanie ofert handlowych oraz prezentacji
Konsultant marketingu internetowego
- Aktywne pozyskiwanie klientów
- Sprzedaż kampanii reklamowych w oparciu i linki sponsorowane w Google.pl
- Kompleksowa obsługa kampanii – monitorowanie, optymalizacja i raportowanie ich przebiegu
- Planowanie strategii reklamowej w oparciu o rozwiązania ReachSearch
- Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji sprzedażowych
- Dbanie o ciągłość kampanii – spotkanie po sprzedażowe, analiza wyników kampanii, raportowanie
- Negocjowanie oraz renegocjowanie warunków współpracy
- Wystawianie faktur oraz windykacja klienta
- Sprzedaż kampanii reklamowych w oparciu i linki sponsorowane w Google.pl
- Kompleksowa obsługa kampanii – monitorowanie, optymalizacja i raportowanie ich przebiegu
- Planowanie strategii reklamowej w oparciu o rozwiązania ReachSearch
- Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji sprzedażowych
- Dbanie o ciągłość kampanii – spotkanie po sprzedażowe, analiza wyników kampanii, raportowanie
- Negocjowanie oraz renegocjowanie warunków współpracy
- Wystawianie faktur oraz windykacja klienta
Sales Representative
Obowiązki:
-Aktywne pozyskiwanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji z klientami,
-Przygotowywanie ofert i prezentacji sprzedażowych B2B,
-Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych,
- Negocjowanie oraz renegocjowanie warunków współpracy, przed i po sprzedażowej,
- Reprezentowanie firmy na targach, eventach etc.
-Aktywne pozyskiwanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji z klientami,
-Przygotowywanie ofert i prezentacji sprzedażowych B2B,
-Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych,
- Negocjowanie oraz renegocjowanie warunków współpracy, przed i po sprzedażowej,
- Reprezentowanie firmy na targach, eventach etc.
Specjalista ds. ubezpieczeń
realizacja założonych planów sprzedażowych
• praca z klientem indywidualnym oraz biznesowym
• przygotowywanie ofert handlowych oraz ich prezentacja
• pozyskiwanie nowych klientów
• utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami
• planowanie działań, organizowanie swojego czasu pracy i codzienne raportowanie jej efektów
• opieka posprzedażowa
• dbanie o dobry wizerunek firmy
• praca z klientem indywidualnym oraz biznesowym
• przygotowywanie ofert handlowych oraz ich prezentacja
• pozyskiwanie nowych klientów
• utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami
• planowanie działań, organizowanie swojego czasu pracy i codzienne raportowanie jej efektów
• opieka posprzedażowa
• dbanie o dobry wizerunek firmy
Szkolenia i kursy
1. Ukończenie szkolenia w ramach Zintegrowanego Systemu Szkoleń i Rozwoju z zakresu "Profesjonalnej Obsługi Klienta"
2. Ukończenie szkolenia w ramach Zintegrowanego Systemu Szkoleń i Rozwoju z zakresu "Zaawansowanych Technik
Sprzedaży"
3. Ukończenie szkolenia w ramach Zintegrowanego Systemu Szkoleń i Rozwoju z tematu "Profesjonalny Handlowiec"
2. Ukończenie szkolenia w ramach Zintegrowanego Systemu Szkoleń i Rozwoju z zakresu "Zaawansowanych Technik
Sprzedaży"
3. Ukończenie szkolenia w ramach Zintegrowanego Systemu Szkoleń i Rozwoju z tematu "Profesjonalny Handlowiec"
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
-Sport: Boks, Siłownia
-Motoryzacja
-Film i książki
- Szkolenie psów
-Motoryzacja
-Film i książki
- Szkolenie psów
Grupy
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Agora SA
Agora to wydawca Gazety Wyborczej - największej polskiej gazety opiniotwórczej, Metra - największego polskiego dziennika bezpłatnego, właścicielem stacji radiowych - TOK FM, Rock Radio, Złote P
Baza ludzi sukcesu
Głównym celem grupy jest dokładniejsze poznanie wielu bardzo ciekawych osób obecnych na GL. Być może kiedyś będziesz potrzebował pomocy innych osób - wywiady w tej grupie pomogą Ci znaleźć tę właściwą
Budowanie Relacji w Biznesie
Grupa dla osób zainteresowanych nabywaniem umiejętności oraz wymianą Budowania Zaufania i Relacji w Biznesie
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] )
https://www.facebook.com/DomyMediowe
ht
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
ETAT
Informacje na temat etatu, pracy, poszukiwania pracy i wszelkie ciekawe informacje dotyczące tego tematu. Miejsce w którym można znaleźć wskazówki, ciekawe artykuły jak również sasięgnąć porady.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Spersonalizowany
Jesteśmy przekonani, że wszyscy klienci oraz każdy z osobna powinni być traktowani w sposób indywidualny - Treat different customers differently.