Umiejętności
Agile Application Development
ARIS
Google Analytics
Marketing
Microsoft Office
Project Management
Public Relations
Publications Production
Support Analysts
Support Engineers
Bezpieczeństwo informacji
Enterprise Architect
Zarządzanie projektem metodą Agile
Bankowość
Szkolenia techniczne
Szkolenia pracowników
Sprzedaż
Agile
Analiza biznesowa
Analiza danych
Analiza rynku
bankowość detaliczna
Wdrożenia systemów informatycznych
Testy systemowe
Testowanie ręczne
Testy regresyjne
BPMN 2.0
Bankowość internetowa
Wdrożenia produktów
Rozwój produktu
Wdrażanie projektów
Szkolenia produktowe
Wdrażanie produktu
Prezentacje handlowe
Prezentacje techniczne
Przeciwdziałanie praniu pieniędzy
Negotiation skills
Organizowanie eventów
bankowość elektroniczna
Wdrożenia rozwiązań
Wdrażanie rozwiązań i opracowanie nowych procedur
tłumaczenia techniczne
Prezentacje dla Klienta
Szkolenia użytkowników
Architektura systemu
Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Rozwoju Technologii Terminalowych
• Zarządzanie rozwojem i utrzymaniem aplikacji mobilnych T-Mobile, w szczególności aplikacjami selfcare
• Zarządzanie procesem wdrażania zmian począwszy od definicji wymagań biznesowych do wdrożenia komercyjnego
• Rozwiązywanie problemów związanych z aplikacjami mobilnymi
• Zarządzanie komunikacją i relacjami z klientami wewnętrznymi i dostawcami zewnętrznymi
• Analiza wymagań i opracowywanie technicznej koncepcji rozwiązań oraz definiowanie architektury rozwiązań mobilnych
• Poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań i optymalizacja procesów w obszarze aplikacji mobilnych i technologii terminalowych
• Zarządzanie procesem wdrażania zmian począwszy od definicji wymagań biznesowych do wdrożenia komercyjnego
• Rozwiązywanie problemów związanych z aplikacjami mobilnymi
• Zarządzanie komunikacją i relacjami z klientami wewnętrznymi i dostawcami zewnętrznymi
• Analiza wymagań i opracowywanie technicznej koncepcji rozwiązań oraz definiowanie architektury rozwiązań mobilnych
• Poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań i optymalizacja procesów w obszarze aplikacji mobilnych i technologii terminalowych
Product Manager
• Zarządzanie grupą produktów – kompleksowe wdrożenia produktowe oraz zarządzanie treścią na stronie internetowej,
• Raportowanie i analiza sprzedaży oraz efektywności realizowanych działań,
• Poszukiwanie rozwiązań mających na celu zwiększenie sprzedaży,
• Nadzór nad realizacją strategii marketingowej,
• Odpowiedzialny za komunikację z Klientem krajowym oraz zagranicznym,
• Monitorowanie trendów rynkowych oraz działań konkurencji,
• Organizacja i koordynacja procesu testowania produktów,
• Współpraca z innymi działami firmy,
• Współpraca z dostawcami z zagranicy,
• Współpraca z podwykonawcami (drukarnie, agencje graficzne i eventowe, redakcje),
• Przeprowadzanie rozmów handlowych, negocjacje oraz podtrzymywanie relacji z Klientami,
• Wsparcie merytoryczne i techniczne dla Klientów,
• Pomoc dla Klientów w przygotowywaniu przetargów,
• Organizacja i prowadzenie szkoleń oraz eventów firmowych i promocyjnych,
• Tworzenie tekstów do miesięcznika AudioPlay.
• Raportowanie i analiza sprzedaży oraz efektywności realizowanych działań,
• Poszukiwanie rozwiązań mających na celu zwiększenie sprzedaży,
• Nadzór nad realizacją strategii marketingowej,
• Odpowiedzialny za komunikację z Klientem krajowym oraz zagranicznym,
• Monitorowanie trendów rynkowych oraz działań konkurencji,
• Organizacja i koordynacja procesu testowania produktów,
• Współpraca z innymi działami firmy,
• Współpraca z dostawcami z zagranicy,
• Współpraca z podwykonawcami (drukarnie, agencje graficzne i eventowe, redakcje),
• Przeprowadzanie rozmów handlowych, negocjacje oraz podtrzymywanie relacji z Klientami,
• Wsparcie merytoryczne i techniczne dla Klientów,
• Pomoc dla Klientów w przygotowywaniu przetargów,
• Organizacja i prowadzenie szkoleń oraz eventów firmowych i promocyjnych,
• Tworzenie tekstów do miesięcznika AudioPlay.
Junior Product Manager
• Współpraca z marketingiem w zakresie tworzenia kreacji, komunikatów dla Klientów oraz materiałów informacyjnych,
• Zarządzanie treścią na stronie internetowej i intranetowej (CMS),
• Przygotowywanie informacji i prezentacji,
• Leader zespołu – zarządzanie zespołem projektowym,
• Aktywne kształtowanie polityki produktowej w obszarze produktów rynków finansowych skierowanych dla Klientów Banku – kompleksowe wdrożenia produktów bankowych oraz usług finansowych,
• Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie wprowadzania/rozszerzania usług finansowych, np. BlueCash, KiR,
• Współodpowiedzialny za proces migracji Klientów z banków zewnętrznych (Allianz Bank, DnB NORD),
• Stworzenie instrukcji dla Klientów, pracowników Banku i placówek agencyjnych,
• Optymalizacja procesów – metodologia BPMN,
• Współodpowiedzialny za stworzenie i wdrożenie usługi Bankowości Internetowej oraz Bankowości Mobilnej dla Pionu Bankowości Prywatnej Getin Noble Banku:
- analiza potrzeb biznesowych pod kątem możliwości ich zaimplementowania w systemach bankowych,
- analiza procesów obsługowych i sprzedażowych w aplikacjach bankowych,
- aktywny udział w tworzeniu widoków graficznych (opiniowanie i tworzenie makiet),
- stworzenie map procesów (aplikacje oraz jednostki Banku),
- stworzenie kompletu dokumentacji operacyjnej (Umowy Pakietowe, Umowy Ramowe, Regulaminy, tabeli opłat i prowizji, Aneksów, druków pobocznych),
- analiza biznes/IT wdrożonych aplikacji,
- przeprowadzanie testów funkcjonalnych i systemowych, współtworzenie i opiniowanie specyfikacji funkcjonalnych,
- zarządzanie treścią w Bankowości Internetowej i Mobilnej,
- aktywne rozwijanie projektu Bankowości Internetowej oraz Bankowości Mobilnej Getin Noble Banku o nowe funkcjonalności.
• Zarządzanie treścią na stronie internetowej i intranetowej (CMS),
• Przygotowywanie informacji i prezentacji,
• Leader zespołu – zarządzanie zespołem projektowym,
• Aktywne kształtowanie polityki produktowej w obszarze produktów rynków finansowych skierowanych dla Klientów Banku – kompleksowe wdrożenia produktów bankowych oraz usług finansowych,
• Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie wprowadzania/rozszerzania usług finansowych, np. BlueCash, KiR,
• Współodpowiedzialny za proces migracji Klientów z banków zewnętrznych (Allianz Bank, DnB NORD),
• Stworzenie instrukcji dla Klientów, pracowników Banku i placówek agencyjnych,
• Optymalizacja procesów – metodologia BPMN,
• Współodpowiedzialny za stworzenie i wdrożenie usługi Bankowości Internetowej oraz Bankowości Mobilnej dla Pionu Bankowości Prywatnej Getin Noble Banku:
- analiza potrzeb biznesowych pod kątem możliwości ich zaimplementowania w systemach bankowych,
- analiza procesów obsługowych i sprzedażowych w aplikacjach bankowych,
- aktywny udział w tworzeniu widoków graficznych (opiniowanie i tworzenie makiet),
- stworzenie map procesów (aplikacje oraz jednostki Banku),
- stworzenie kompletu dokumentacji operacyjnej (Umowy Pakietowe, Umowy Ramowe, Regulaminy, tabeli opłat i prowizji, Aneksów, druków pobocznych),
- analiza biznes/IT wdrożonych aplikacji,
- przeprowadzanie testów funkcjonalnych i systemowych, współtworzenie i opiniowanie specyfikacji funkcjonalnych,
- zarządzanie treścią w Bankowości Internetowej i Mobilnej,
- aktywne rozwijanie projektu Bankowości Internetowej oraz Bankowości Mobilnej Getin Noble Banku o nowe funkcjonalności.
Specjalista ds. operacji bankowych
Obsługa zleceń Klientów.
Prowadzenie szkoleń produktowych z zakresu rachunków osobistych oraz produktów depozytowych;
Prowadzenie szkoleń operacyjnych z zakresu obsługi systemu bankowego Def3000;
Prowadzenie szkoleń z zakresu jakości obsługi Klienta; Pomoc techniczna oraz merytoryczna dla Doradców Noble Bank oraz pracowników innych sieci dystrybucji;
Obsługa reklamacji Klientów Banku;
Przygotowywanie pism i zaświadczeń dla Klientów Banku.
Prowadzenie szkoleń produktowych z zakresu rachunków osobistych oraz produktów depozytowych;
Prowadzenie szkoleń operacyjnych z zakresu obsługi systemu bankowego Def3000;
Prowadzenie szkoleń z zakresu jakości obsługi Klienta; Pomoc techniczna oraz merytoryczna dla Doradców Noble Bank oraz pracowników innych sieci dystrybucji;
Obsługa reklamacji Klientów Banku;
Przygotowywanie pism i zaświadczeń dla Klientów Banku.
Szkolenia i kursy
Szereg szkoleń zorganizowanych przez firmę EMPiK, z zakresu obsługi klienta, zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania czasem, motywowania podległego zespołu, asertywności.
- „Komunikacja interpersonalna, techniki prezentacji i autoprezentacji" – Europejski Fundusz Społeczny oraz Instytut Rozwoju Biznesu.
- „Podstawy Zarządzania Projektem” – BLITZPROJECT.
„Komunikacja nastawiona na współpracę i rozwiązywanie problemów” – PROFES.
- „Modelowanie procesów biznesowych w BPMN 2.0 – Better Poland Sp. z o.o.
- Podstawy
- „Komunikacja interpersonalna, techniki prezentacji i autoprezentacji" – Europejski Fundusz Społeczny oraz Instytut Rozwoju Biznesu.
- „Podstawy Zarządzania Projektem” – BLITZPROJECT.
„Komunikacja nastawiona na współpracę i rozwiązywanie problemów” – PROFES.
- „Modelowanie procesów biznesowych w BPMN 2.0 – Better Poland Sp. z o.o.
- Podstawy
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Inne
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Zainteresowania
Komponowanie muzyki, nowe technologie, sport
Grupy
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Gitarzyści i nie tylko
Dla tych którzy grali, lub grają na gitarze. Kochają klasyczny, drewniany dźwięk Fender Stratocaster jak też krwistą nutę wydobywaną np; z Ibaneza NDM.
A może połączymy siły i stworzymy Golden Line B
Noble Bank S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Noble Bank.
http://www.noblebank.pl/
Product Manager
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące się powyższą bardzo szeroko pojętą robotą. Zapraszam
Rock
Szeroko rozumiana muzyka rockowa i metalowa - sporo z Was aktualnie pod krawatem nie raz pogowało na koncertach. Czas ścinania włosów nadszedł i tak : )
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie