Umiejętności
Asesor
AC / DC
wywiady kompetencyjne
Direct Search
Szkolenia pracowników
Employer Branding
Wywiady
Rekrutacje IT
rekrutowanie procowników
Rekrutacja
Reklama rekrutacyjna
Badania
Selekcja CV
Rekrutacje techniczne
Wywiad behawioralny
Rekrutacja przez Internet
Selekcja i rekrutacja kandydatów do pracy
Wywiad behawioralny w rekrutacji
Rekrutacje do sił sprzedaży
Języki
angielski
dobry
hebrajski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Własna działalność
Doradztwo firmowe Przemysław Wierzbicki
- Wspomaganie procesów rekrutacji.
- Współtworzenie strategii marketingowej.
- Tworzenie standardów pracy.
- Przeprowadzenie szkoleń pracowniczych.
- Budowanie Employer Branding Pracodawcy.
Przeprowadzone projekty rekrutacyjne:
Młodsza Księgowa, Asystentka Księgowej, Fakturzystka, Sekretarka, Asystentka Zarządu, Pracownik Logistyki, Pracownik Obsługi Klienta, Przedstawiciel Handlowy,Programista PHP, Pracownik Help Desk, Kierowca Międzynarodowy, Menadżer Zespołu Sprzedażowego.
Przeprowadzone szkolenia:
Sprzedażowe, Wstęp do transakcji handlowej, Typologia klienta, Cecha-Zaleta-Korzyść,
Pozytywna informacja dla klienta, Komunikacja interpersonalna i inne.
Udział w sesjach AC/DC.
- Współtworzenie strategii marketingowej.
- Tworzenie standardów pracy.
- Przeprowadzenie szkoleń pracowniczych.
- Budowanie Employer Branding Pracodawcy.
Przeprowadzone projekty rekrutacyjne:
Młodsza Księgowa, Asystentka Księgowej, Fakturzystka, Sekretarka, Asystentka Zarządu, Pracownik Logistyki, Pracownik Obsługi Klienta, Przedstawiciel Handlowy,Programista PHP, Pracownik Help Desk, Kierowca Międzynarodowy, Menadżer Zespołu Sprzedażowego.
Przeprowadzone szkolenia:
Sprzedażowe, Wstęp do transakcji handlowej, Typologia klienta, Cecha-Zaleta-Korzyść,
Pozytywna informacja dla klienta, Komunikacja interpersonalna i inne.
Udział w sesjach AC/DC.
Specjalista ds.rekrutacji
• Kompleksowa rekrutacja i selekcja osób na stanowiska przedstawiciela ubezpieczeniowo-finansowego i menadżerskie.
• Budowanie EB firmy w regionie.
Więcej na:
http://aktywujkariere.pl/
• Budowanie EB firmy w regionie.
Więcej na:
http://aktywujkariere.pl/
wystawiono
Pan Przemek to profesjonalista w swojej branży, jest osobą ambitną i wiarygodną. Polecam współpracę z tym człowiekiem!
wystawiono
Potwierdzam! Przemek to człowiek pełen energii, zaangażowania i wytrwałości w tym co robi. Jego bogate doświadczenie w obszarze rekrutacji i selekcji przekłada się na realizację powierzonych mu zadań. Zawsze walczy do końca udowadniając, że jest profesjonalistą w tym co robi.
Konsultant ds. rekrutacji
Przeprowadzenie z sukcesami niżej wymienionych projektów:
Project Manager, Koordynator Call Center, Lider Developerów IT, Inżynier Sprzedaży, Księgowa,
Młodsza Księgowa, Kierownik ds. BHP, Dyrektor Sprzedaży, Dyrektor Serwisu,
Kierownik Utrzymania Ruchu, Product Manager, Inżynier Mechanik, Inżynier rozwoju produktu i inne.
Udział w sesjach AC/DC
Project Manager, Koordynator Call Center, Lider Developerów IT, Inżynier Sprzedaży, Księgowa,
Młodsza Księgowa, Kierownik ds. BHP, Dyrektor Sprzedaży, Dyrektor Serwisu,
Kierownik Utrzymania Ruchu, Product Manager, Inżynier Mechanik, Inżynier rozwoju produktu i inne.
Udział w sesjach AC/DC
wystawiono
Przemek, podczas współpracy ze mną, dał się poznać jako osoba silnie zorientowana na cele i zaangażowana w to, co robi, rzetelna i słowna (z całą pewnością można na nim polegać). Przemek ma dużą wiedzę dotyczącą rynku pracy, potrafi realnie ocenić możliwości realizacji projektu, a przy tym nie boi się podejmować trudnych wyzwań i myśli w kategoriach potrzeb klienta. Ponadto jest zawsze chętny do współpracy, pomocny i koleżeński.
doradca ds.personalnych, HR Manager (od 07.2012)
DJ RENOMA, agencja nieruchomości
Zakres obowiązków:
- Przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego.
- Współtworzenie strategii marketingowej.
- Tworzenie standardów pracy.
- Odpowiedzialny za Employer Branding.
- Przeprowadzenie szkoleń pracowniczych.
Zbudowanie dwóch silnych zespołów sprzedażowych opartych na płacy prowizyjnej.
Przeprowadzone szkolenia:
Produktowe, Dress Code, Komunikacja, Wstęp do transakcji, Rozmowa telefoniczna sprzedażowa, Typologia klienta, Techniki sprzedaży, Negocjacje, Motywacyjne.
Stworzenie standardów pracy, instrukcji sprzedażowych i obsługi klienta.
- Przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego.
- Współtworzenie strategii marketingowej.
- Tworzenie standardów pracy.
- Odpowiedzialny za Employer Branding.
- Przeprowadzenie szkoleń pracowniczych.
Zbudowanie dwóch silnych zespołów sprzedażowych opartych na płacy prowizyjnej.
Przeprowadzone szkolenia:
Produktowe, Dress Code, Komunikacja, Wstęp do transakcji, Rozmowa telefoniczna sprzedażowa, Typologia klienta, Techniki sprzedaży, Negocjacje, Motywacyjne.
Stworzenie standardów pracy, instrukcji sprzedażowych i obsługi klienta.
Asystent- Dział Obsługi Partnerów
-Weryfikacja danych przedsiębiorców zamierzających podjąć współpracę.
-Obsługa i gromadzenie danych dotyczących dostępów do systemów bankowych dla przedsiębiorców.
-Bieżąca aktualizacja baz danych.
-Obsługa zapytań i zgłoszeń nadesłanych do Banku przez przedsiębiorców.
-Obsługa i gromadzenie danych dotyczących dostępów do systemów bankowych dla przedsiębiorców.
-Bieżąca aktualizacja baz danych.
-Obsługa zapytań i zgłoszeń nadesłanych do Banku przez przedsiębiorców.
Współpracownik
Współpraca przy międzynarodowym projekcie „Program INDEX – Pamięci Polaków Zamordowanych i Represjonowanych przez Hitlerowców za Pomoc Żydom”
Szkolenia i kursy
KURSY:
-Kurs technik pamięciowych/Kompleksowy trening umiejętności miękkich, 2011
-Kurs kadry i płace(120h),2011
-Zrozumieć pełną księgowość,2012
-Podstawy KPiR, 2012
SZKOLENIA:
-Umiejętności osobiste, 2011
-Protokół postępowania w środowisku biznesowym, 2012
-Planowanie własnej kariery zawodowej, 2011
-Autoprezentacja i prowadzenie efektywnych spotkań, 2011
-Komunikacja werbalna i niewerbalna w trakcie autoprezentacji, 2011
-Zarządzanie sobą w czasie i organizacja pracy własnej-wprowadzenie oraz inwentaryzacja czasu własnego, 2011
-Skuteczne negocjacje handlowe, 2012
-Negocjacje handlowe w MŚP,2010
-Metody wywierania wpływu w biznesie,2012
-Zarządzanie wiedzą i czasem w firmie, 2011
-Praktyczne zarządzanie personelem, 2010
-Prawo pracy w MŚP, 2010
-Zarządzanie bezpieczeństwem informacji , 2010
-Techniki sprzedaży, 2011
-Techniki skutecznej prezentacji firmy, 2010
-Techniki sprzedaży i obsługi klienta , 2010
-Zarządzanie jakością relacji z klientem , 2010
-Szkolenia produktowe Meritum Bank ICB S.A, 2011
-Windykacja należności pieniężnych i zarządzanie płynnością MŚP,2011
-Marketing w MŚP - analiza rynku i budowanie strategii marketingowej, 2011
-Marketing w MŚP- Podstawy reklamy i jej organizacja w firmie, 2012
-Marketing internetowy i e-commerce w MŚP,2012
-Praktyczne zagadnienia public relations i marketingu w MŚP, 2011
-Zarządzanie projektem w NGO- planowanie projektu, 2010
-Zarządzanie projektem w NGO- przygotowanie, realizacja i zakończenie projektu, 2010
-Zarządzanie projektem w NGO- zarządzanie ryzykiem w projekcie, 2010
-Kurs technik pamięciowych/Kompleksowy trening umiejętności miękkich, 2011
-Kurs kadry i płace(120h),2011
-Zrozumieć pełną księgowość,2012
-Podstawy KPiR, 2012
SZKOLENIA:
-Umiejętności osobiste, 2011
-Protokół postępowania w środowisku biznesowym, 2012
-Planowanie własnej kariery zawodowej, 2011
-Autoprezentacja i prowadzenie efektywnych spotkań, 2011
-Komunikacja werbalna i niewerbalna w trakcie autoprezentacji, 2011
-Zarządzanie sobą w czasie i organizacja pracy własnej-wprowadzenie oraz inwentaryzacja czasu własnego, 2011
-Skuteczne negocjacje handlowe, 2012
-Negocjacje handlowe w MŚP,2010
-Metody wywierania wpływu w biznesie,2012
-Zarządzanie wiedzą i czasem w firmie, 2011
-Praktyczne zarządzanie personelem, 2010
-Prawo pracy w MŚP, 2010
-Zarządzanie bezpieczeństwem informacji , 2010
-Techniki sprzedaży, 2011
-Techniki skutecznej prezentacji firmy, 2010
-Techniki sprzedaży i obsługi klienta , 2010
-Zarządzanie jakością relacji z klientem , 2010
-Szkolenia produktowe Meritum Bank ICB S.A, 2011
-Windykacja należności pieniężnych i zarządzanie płynnością MŚP,2011
-Marketing w MŚP - analiza rynku i budowanie strategii marketingowej, 2011
-Marketing w MŚP- Podstawy reklamy i jej organizacja w firmie, 2012
-Marketing internetowy i e-commerce w MŚP,2012
-Praktyczne zagadnienia public relations i marketingu w MŚP, 2011
-Zarządzanie projektem w NGO- planowanie projektu, 2010
-Zarządzanie projektem w NGO- przygotowanie, realizacja i zakończenie projektu, 2010
-Zarządzanie projektem w NGO- zarządzanie ryzykiem w projekcie, 2010
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Ubezpieczenia
Inne
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Agenci Ubezpieczeniowi
Branżowa społeczności agentów ubezpieczeniowych w pracy i po pracy ... Przyłącz się!
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR przeznaczona jest przede wszystkim dla pracowników działów personalnych.
Bank BPH
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Bankiem BPH oraz grupą kapitałową Banku BPH.
http://www.bph.pl
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i
Dobra Praca
Stanowisko/Tytuł: agent ubezpieczeniowy
Branża: Ubezpieczenia
Ilość wakatów: 2
Opis oferty: Praca w miłym zespole, luźne godziny pracy, ciekawy system wynagrodzeń. Możliwość szkoleń i rozwoju zawod