Umiejętności
B2B
New Business Development
Negocjacje
zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie klientami
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Sales Manager Railway
- Rozwój sprzedaży foteli dla pojazdów szynowych (kolej, tramwaje, metro) w Polsce, Europie i na świecie,
- Współpraca z użytkownikami i producentami taboru w Polsce i za granicą,
- Kompleksowe prowadzenie projektów (oferta techniczno-handlowa, negocjacje, nadzór nad projektem),
- Współpraca przy rozwoju nowych produktów firmy w segmencie (analiza rynku, uzgodnienia z potencjalnymi klientami, współudział przy projektowaniu).
- Doprowadzenie do pierwszej realizacji dla firmy w segmencie kolejowych foteli pasażerskich (prezentacje, pozyskanie kontraktu, uzgodnienia w trakcie realizacji, negocjacje warunków współpracy, nadzór nad projektem).
- Doprowadzenie do nowych realizacji z firmami będącymi wcześniej klientami firmy i nowymi dla firmy klientami w Polsce i na świecie.
- Współpraca z użytkownikami i producentami taboru w Polsce i za granicą,
- Kompleksowe prowadzenie projektów (oferta techniczno-handlowa, negocjacje, nadzór nad projektem),
- Współpraca przy rozwoju nowych produktów firmy w segmencie (analiza rynku, uzgodnienia z potencjalnymi klientami, współudział przy projektowaniu).
- Doprowadzenie do pierwszej realizacji dla firmy w segmencie kolejowych foteli pasażerskich (prezentacje, pozyskanie kontraktu, uzgodnienia w trakcie realizacji, negocjacje warunków współpracy, nadzór nad projektem).
- Doprowadzenie do nowych realizacji z firmami będącymi wcześniej klientami firmy i nowymi dla firmy klientami w Polsce i na świecie.
Export Manager
- Rozwój rynków eksportowych (Europa Środkowo-Wschodnia, Europa Północna),
- Przeprowadzona analiza rynków Europy Centralnej i Wschodniej,
- Nawiązanie współpracy z partnerami w Rumunii, na Litwie i na Łotwie,
- Doprowadzenie do sprzedaży nowych na danych rynkach produktów na Łotwie,
- Zainicjowanie sprzedaży nowych dla firmy produktów (zamówienia od rozpoznanych klientów wpłynęły do firmy w późniejszym terminie).
- Przeprowadzona analiza rynków Europy Centralnej i Wschodniej,
- Nawiązanie współpracy z partnerami w Rumunii, na Litwie i na Łotwie,
- Doprowadzenie do sprzedaży nowych na danych rynkach produktów na Łotwie,
- Zainicjowanie sprzedaży nowych dla firmy produktów (zamówienia od rozpoznanych klientów wpłynęły do firmy w późniejszym terminie).
Dyrektor sprzedaży
Adboard Sp. z o.o.
- Nawiązywanie i rozwój relacji na rynkach polskim i zagranicznych,
- Analiza rynku pod kątem konkurencji, rozwoju geograficznego i rozwoju asortymentu,
- Negocjacje biznesowe,
- Zarządzanie projektami i zespołem projektowym,
- Doprowadzenie do prestiżowych realizacji, rozwinięcie współpracy z kluczowym klientem (w zakresie
obrotu, asortymentu i rynków geograficznych), projekty na nowych rynkach europejskich.
- Analiza rynku pod kątem konkurencji, rozwoju geograficznego i rozwoju asortymentu,
- Negocjacje biznesowe,
- Zarządzanie projektami i zespołem projektowym,
- Doprowadzenie do prestiżowych realizacji, rozwinięcie współpracy z kluczowym klientem (w zakresie
obrotu, asortymentu i rynków geograficznych), projekty na nowych rynkach europejskich.
Account and Business Development Manager
- Analiza rynku pod kątem potencjału dla nowego produktu i kanałów dotarcia do klientów,
- Przygotowywanie ofert i negocjacje handlowe,
- Współpraca z biurami architektonicznymi i rzeczoznawcami,
- Nawiązywanie i koordynacja współpracy z kooperantami,
- Prowadzenie działań marketingowych,
- Zrealizowanie modelowego projektu.
- Przygotowywanie ofert i negocjacje handlowe,
- Współpraca z biurami architektonicznymi i rzeczoznawcami,
- Nawiązywanie i koordynacja współpracy z kooperantami,
- Prowadzenie działań marketingowych,
- Zrealizowanie modelowego projektu.
Key Account Manager
- Nawiązywanie i rozwój relacji handlowych z dotychczasowymi i nowymi klientami,
- Analiza obecnych i potencjalnych klientów oraz konkurencji,
- Współtworzenie strategii handlowej firmy,
- Negocjacje handlowe,
- Kompleksowe kierowanie projektami usługowymi,
- Nawiązanie współpracy z klientami polskimi i zagranicznymi (później kluczowi klienci firmy).
- Analiza obecnych i potencjalnych klientów oraz konkurencji,
- Współtworzenie strategii handlowej firmy,
- Negocjacje handlowe,
- Kompleksowe kierowanie projektami usługowymi,
- Nawiązanie współpracy z klientami polskimi i zagranicznymi (później kluczowi klienci firmy).
Specjalista ds. Handlu i Marketingu
- Działania handlowe na obszarze Rosji i Europy Środkowo-Wschodniej,
- W efekcie doprowadzenie do współpracy w zakresie wspólnego marketingu z producentem autobusów z Białorusi i rozpoczęcie sprzedaży do producenta autobusów w Serbii.
- W efekcie doprowadzenie do współpracy w zakresie wspólnego marketingu z producentem autobusów z Białorusi i rozpoczęcie sprzedaży do producenta autobusów w Serbii.
Szkolenia i kursy
Zarządzanie Czasem, Psychologia Sprzedaży, Techniki Negocjacji
Specjalizacje
Sprzedaż
Motoryzacja/Transport
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Zainteresowania
Motoryzacja, Technika
Inne
Założyciel Stowarzyszenia Promocji Motoryzacji "Moto-Pro", zajmującego się analizą rynku samochodów nowych i szerzeniem wiedzy motoryzacyjnej.
Grupy
Automotive
Wszyscy, którzy pracują w branży motoryzacyjnej, albo chcieliby w takiej branży pracować są mile widziani.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.