Umiejętności
Cluster Analysis
Customer Relationship Management
CLV analysis
customer knowledge competence
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
adiunkt - nauczyciel akademicki
- prowadzenie badań w zakresie kompetencji klienta (wiedza, umiejętności, potencjał kreatywny) oraz wartości życiowej klienta (Customer Lifetme Value - CLV)
- nawiązywanie współpracy naukowej z przedsiębiorstwami
- prowadzenie zajęć dydaktycznych z CRM, kompetencji klienta oraz strategicznych analiz marketingowych
- nawiązywanie współpracy naukowej z przedsiębiorstwami
- prowadzenie zajęć dydaktycznych z CRM, kompetencji klienta oraz strategicznych analiz marketingowych
Projekty
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Marketing
Badania marketingowe
Zainteresowania
Perkusja
Organizacje
EMAC member
Polskie Towarzystwo Naukowe Marketingu
Polskie Towarzystwo Naukowe Marketingu
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.