Przemyslaw Tomczyk

Adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Cluster Analysis Customer Relationship Management CLV analysis customer knowledge competence

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Akademia Leona Koźmińskiego
adiunkt - nauczyciel akademicki
- prowadzenie badań w zakresie kompetencji klienta (wiedza, umiejętności, potencjał kreatywny) oraz wartości życiowej klienta (Customer Lifetme Value - CLV)
- nawiązywanie współpracy naukowej z przedsiębiorstwami
- prowadzenie zajęć dydaktycznych z CRM, kompetencji klienta oraz strategicznych analiz marketingowych

Projekty

Customer Knowledge Competence - habilitacja
Celem projektu jest definicja, operacjonalizacja i analiza kompetencji klienta (wiedzy, umiejętności i potencjału kreatywnego) pod kątem ich wpływu na wartość życiową klienta (CLV) oraz efektywność działań CRM

Edukacja

Logo
Zarządzanie wartością, doktorat
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Marketing
Badania marketingowe

Zainteresowania

Perkusja

Organizacje

EMAC member
Polskie Towarzystwo Naukowe Marketingu

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CRM
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;] Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
SPSS
SPSS
Wszystko co z zwiazne z SPSS, analiza danych itp ;)