Przemysław Szewczak

Major Incident Manager Lead, Capgemini Eastern Europe
Katowice, śląskie

Umiejętności

Active Directory IT Operations ITIL Major Incident Management Zarządzanie problemami Service Transformation Team Spirit Zarządzanie IT rekrutacja Zarządzanie zespołem Zarządzanie usługami IT Zarządzanie incydentami Outsourcing IT MS Offce

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Capgemini Polska Sp. z o.o.
Major Incident Management Lead
I have been promoted to regional Lead of global Major Incident Management team in March 2016. The new role is utilising my SME experience in MIM and previous people management skills. I manage a regional team of Major Incident Managers, cooperate with and report to regional and global service operations delivery leads. I provide MIM SME perspective for service audits, lean analysis and CSI improvements; act as escalation point, process and report consultant.
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Service Desk Team Leader
- zarządzanie zespołem agentów Service Desku;
- nadzorowanie wydajności i jakości pracy;
- zarządzanie mikro-projektami;
- analiza serwisu pod kątem CSI (continuous service improvement);
- przygotowywanie dokumentacji i wdrażanie usprawnień;
- punkt eskalacyjny;
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Major Incident Manager
Monitoring and escalating status as needed for Priority 1 and outage incidents; Providing non-technical administrative support for Major Incident Resolution Teams; Facilitating and participating in daily cross-SDOs operational meetings to review service outages and drive to service restoration, managing errors and remediation status; Managing end-to-end outage and business notifications;
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Major Incident Manager
- zarządzanie incydentami mającymi duży wpływ na biznes Klienta (Major Incidents);
- mediowanie z zespołami wsparcia w celu jak najszybszego usunięcia awarii i zmniejszenia wpływu awarii na biznes Klienta;
- wspieranie Problem Managementu w identyfikowaniu trendów i ustalaniu przyczyn awarii (root cause analysis);
- konstruowanie komunikacji do Klienta związanej z MI;
- opieka nad bazą danych MI's (Lotus Notes 7, BMC ITSM);
- udział w konferencjach monitorujacych, kryzysowych, CABach i ECAB'ach.
- pomniejsze zadania raportowe;
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Team Leader Kierownik zespołu drugoliniowego
- rekrutacja i zarządzanie zespołem techników;
- zarządzanie mikro-projektami;
- raportowanie i analiza wyników pracy zespołu;
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Senior Service Technician \ Inżynier Wsparcia Technicznego
- druga linia wsparcia Klienta;
- zarządzanie aplikacjami na systemach Klienta;
- zarządzanie obiektami Active Directory 2003;
- zarządzanie bazą wiedzy;
- bezpośrednia pomoc agentom pierwszej linii;
- przygotowywanie raportów dla Klienta;
- rozwiązywanie złożonych problemów technicznych;
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Customer Service Advisor \ Agent d/s Wsparcia Technicznego
Customer Service Advisor.
- pierwsza linia wsparcia technicznego Klienta anglojęzycznego;
- troubleshooting aplikacji Windows i Klienta;
- zarządzanie systemami rejestracji zgłoszeń;
- zarządzanie bazą wiedzy;
- praca w środowisku opartym o Active Directory 2003;
Hosting365
Customer Service Engineer \ Inżynier Wsparcia Technicznego
- obsługa Klientów angielsko- i polskojęzycznych,
- obsługa Klienta serwerów dedykowanych (on-call engineering, trouble ticket management, server maintenance)
- monitoring infrastruktury DataCentre, interwencje w przypadku awarii,
- obsługa Klienta przestrzeni współdzielonej (shared hosting) - konfiguracje domen (DNS, SSL),
- Obsługa różnych systemów zarządzania zdarzeniami (trouble ticket management) - Kayako, ServiceDesk, Trac,
- tworzenie know-how i procedur
Usunięty Użytkownik
przełożony
wystawiono
Przemek jest osobą, która skupia w sobie cechy robiące z niego osobę, którą zdecydowanie chcielibyście mieć w swoim zepsole.

Przemek jest pracowity, uczynny, oddany, poświęca się dla wykonywanych zadań a koleżeństwo nie jest dla niego tylko obco brzmiącym słowem na jedenaście liter.

Pomimo swoich nielicznych wad (śpiewanie na głos i udawanie hinduskiego akcentu), Przemek jest naprawde profesjonalny w swoim podejściu i będzie stanowił bardzo cenny nabytek, zarówno do zespołu projektowego jak i do zespołów wsparcia klienta.
Infusion
Oficjalnie... dyrektor d/s marketingu, dodatkowo PR, grafik, web-designer
Tworzenie strategii, planów marketingowych i wdrażanie ich w życie... Projektowanie materiałów reklamowych, telemarketing, zarządzanie realizacją projektów... Pielęgnacja kontaktów handlowych ze strategicznymi Klientami, PR.

Tworzenie grafiki, stron w html, zabawa z CMS'ami (głównie Joomla!), ostatnio GUI do aplikacji na RoR...
Sebastian K.
Sebastian K. · przełożony
wystawiono
Przemek to inteligentny i oczytany obserwator świata. Posiada umiejętności zauważania prawideł w chaosie informacji. Charakteryzuje się znakomitymi umiejętnościami nawiązywania kontaktów międzyludzkich oraz wysokim poziomem empatii. Przemek posiada nienaganną dykcję, godną prezentera "Wiadomości" ;)

Szkolenia i kursy

Certyfikat ITIL v3 (2011 syllabus) Foundation
Certyfikat ITIL® Intermediate in IT Operational Support and Analysis (GR757018104PS)

Kursy organizowane przez PARP (poświadczone):
- Przygotowanie do eksportu - Eksport Usług;
- Ochrona Danych Osobowych

Edukacja

Logo
filologia polska, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Inne
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Zarządzanie jakością
QA

Zainteresowania

- literatura, pisarstwo
- muzyka
- grafika rastrowa, wektorowa, 3d
- hiking
- jazda konna

Grupy

55 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Design
Design
czyli grafika komputerowa szeroko pojęta. Grupa dla wszysktich webdesignerów, operatorów DTP, projektantów.
Fantastyczni
Fantastyczni
Grupa dla fanów fantastyki (literatura, komiks, film, gry wszelakie i, oczywiście, konwenty).
Fantasy
Fantasy
World of Fantasy
Miłośnicy twórczości Terrego Pratchetta
Miłośnicy twórczości Terrego Pratchetta
Grupa dla ludzi, którzy otarli się o książki tak oderwane od rzeczywistości, jednak tak jej bliskie:)
Mrok
Mrok
Zuooo, czaszki, mrok, groza...
Poloniści
Poloniści
Zapraszam polonistów.
Poznań
Poznań
Grupa zrzeszająca obecnych studentów oraz absolwentów uczelni poznańskich.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
warsztaty literackie
warsztaty literackie
...jeśli piszesz, pisujesz. oczekujesz wymiany, oceny, rozmowy - ta grupa jest dla ciebie