Umiejętności
Edycja dźwięku
Analiza biznesowa
Strategia biznesowa
Zarządzanie zmianą
Zarządzanie
Microsoft Word
Otwarty umysł
Project Management
Praca w zespole
Edycja tekstu
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
AdPress Wydawnictwo Reklamowe Sp. z o.o
Dyrektor ds. rozwoju mediów elektronicznych
Opieka na stroną www.brief.pl, przygotowanie treści, sprzedaż powierzchni reklamowej - prowadzenie bieżącej działalności w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, LinkedIn) - ścisły kontakt z blogerami, działami PR oraz agencjami reklamowymi - przygotowanie i wdrażanie nowych rozwiązań (strona WWW) - przygotowywanie treści wideo - współorganizowanie wydarzeń branżowych Pomysł i współorganizacja pierwszej konferencji dotyczącej marketingu wideo kierowanej do klientów biznesowych „Wideo w sieci”
Kierownik ds. strategii
Analiza potrzeb klienta
Opracowywanie strategii obecności w social media
Przygotowywanie założeń komunikacji w social media
Nadzorowanie akcji social media (setup profili, moderacja treści, zarządzanie kampaniami)
Przygotowywania ofert sprzedażowych
Nadzór nad współpracownikami zewnętrznymi
Planowanie i realizacja działań marketingowych na terenie Europy Wschodniej
Opracowywanie strategii obecności w social media
Przygotowywanie założeń komunikacji w social media
Nadzorowanie akcji social media (setup profili, moderacja treści, zarządzanie kampaniami)
Przygotowywania ofert sprzedażowych
Nadzór nad współpracownikami zewnętrznymi
Planowanie i realizacja działań marketingowych na terenie Europy Wschodniej
e-Marketing Manager
Współpraca z domami mediowymi;
Koordynacja marketingu online wydanych gier PC i konsolowych.
Analiza skuteczności kampanii online.
Niestandardowe akcje online wspierające promocję gier;
Współpraca z blogerami, wspólne akcje promocyjne (konkursy):
Fallout 3, Sacred 2, GTA IV.
Marketing społecznościowy;
Koordynacja marketingu online wydanych gier PC i konsolowych.
Analiza skuteczności kampanii online.
Niestandardowe akcje online wspierające promocję gier;
Współpraca z blogerami, wspólne akcje promocyjne (konkursy):
Fallout 3, Sacred 2, GTA IV.
Marketing społecznościowy;
Internet Manager
Opracowanie i wdrożenie strategii obecności firmy w zakresie usług e-learning w internecie.
Opieka nad witrynami internetowymi, opracowywanie i wdrażanie nowych projektów witryn.
Opieka nad witrynami internetowymi, opracowywanie i wdrażanie nowych projektów witryn.
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Grupy
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Bartek Król Project
Bartek Król - finalista 10-tki 2 edycji programu "Idol", w latach 2003-2009 wokalista zespołu Mafia. W 2009 odszedł od zespołu Mafia i skupił się na solowym projekcie. Skończył nagrywać solowy
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie