Przemysław Stanek
Naczelnik Wydziału Obsługi Sprzedaży
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Naczelnik Wydziału Obsługi Sprzedaży
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów, poprawności wprowadzania danych do systemów informatycznych, wysokiej jakości i terminowości wykonywania statystyki ubezpieczeniowej oraz raportów statutowych. Zarządzanie i nadzorowanie pracownikami podległych sekcji. Bieżąca współpraca w zakresie obsługi sieci sprzedaży z Kierownikami Sprzedaży. Planowanie budżetu i przestrzeganie jego realizacji w podległych strukturach. Weryfikacja i akceptacja naliczania prowizji/wynagrodzenia ustalanego przez podległych pracowników dla sieci sprzedaży oraz innych podmiotów. Planowanie, organizacja oraz prowadzenie szkoleń dla pracowników oraz podmiotów sprzedaży.
Kierujący Zespołem Kontroli Operacyjnej
Opracowywanie planu kontroli prowadzonych przez podległy zespół. Analiza listów oraz informacji o nadużyciach pod kątem wykorzystania ich podczas opracowywania planu kontroli. Przeprowadzanie kontroli doraźnych na polecenie Dyrektora Biura lub na podstawie uzyskanych informacji.
Administrator Bezpieczeństwa Informacji – Starszy Specjalista (1/2 etatu)
Szeroko rozumiana ochrona informacji, a w szczególności ochrona danych osobowych. Nadzór nad zarządzaniem prawami dostępu do systemów informatycznych, szkolenie pracowników oraz kontrola przestrzegania unormowań w tym zakresie. Tworzenie regulacji wewnętrznych dotyczących obszaru ochrony informacji.
Inspektor
Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie, Wydział Organizacji i Nadzoru
Prowadzenie kontroli doraźnych oraz planowych, opracowywanie zaleceń pokontrolnych, weryfikacja realizacji zaleceń. Koordynacja kontroli kompleksowych w jednostkach podległych, w których zespół składał się z ok. 20 osób. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi przeprowadzającymi kontrole z Urzędzie (m.in. Najwyższą Izbę Kontroli, Urząd Kontroli Skarbowej, Państwową Inspekcję Pracy), polegająca na nadzorowaniu procesu udzielania odpowiedzi, analizie protokołu oraz wystąpienia pokontrolnego, przygotowaniu narady pokontrolnej oraz nadzorze nad realizacją zaleceń.
Szkolenia i kursy
2007 – Zmiany w Kodeksie Cywilnym wchodzące w życie 10.08.2007 r. – Małgorzata i Maciej Capik
2007 – Telefoniczne badanie jakości obsługi MasteryCall – PZU SA
2007 – Profesjonalna rozmowa telefoniczna
2006 – Postępowanie z trudnym klientem
2006 – Międzynarodowe warsztaty „Oszustwo – ukryty wróg”
2006 – „Wykorzystanie analizy danych jako narzędzia do wykrywania nadużyć w procesie zakupów i sprzedaży” – Ernst&Young
2005 – „Analiza wskaźnikowa sprawozdania finansowego zakładu ubezpieczeń dla potrzeb analizy ryzyka prowadzonej przez audyt wewnętrzny” – KPMG
2004 – Certyfikat TISM – Metodologia oraz procesy konstruowania i wdrażania polityki bezpieczeństwa informacji opartej o TISM (Total Information Security Management) – ENSI Sp. z o.o.
2004 – Warsztaty doskonalenia umiejętności trenerskich – Polsko – Amerykański Instytut Zarządzania
2004 – ”Budowanie planów ciągłości działania” – PZU S.A., Stowarzyszenie ds. audytu i kontroli systemów informatycznych
2004 – VIII Kongres Administratorów Bezpieczeństwa Informacji „Nowelizacja Ustawy o ochronie danych osobowych” - ENSI Sp. z o.o.
2004 – Seminarium TISM „Całościowe zarządzanie bezpieczeństwem i ryzykiem operacyjnym w organizacjach” - ENSI Sp. z o.o.
2002 – Certyfikat TISM – Metodologia oraz procesy konstruowania i wdrażania polityki bezpieczeństwa informacji opartej o TISM (Total Information Security Management) – ENSI Sp. z o.o.
2002 – Warsztaty doskonalenia umiejętności trenerskich – Polsko – Amerykański Instytut Zarządzania
2003 – “Bezpieczeństwo systemów informatycznych”, “Ochrona informacji niejawnych” - MSWiA Departament Ochrony Informacji Niejawnych
2003 – „Zarządzanie czasem” – Centrum Szkolenia i Doradztwa Certus
2003 – „Zarządzanie ryzykiem” – PZU S.A.
2002 – Uprawnienia likwidatora szkód komunikacyjnych – PZU S.A.
2002 – Warsztaty nt. ”Zarządzanie bezpieczeństwem informacji” - ENSI Sp. z o.o.
2002 – Szkolenie, warsztaty nt. „Przetwarzanie danych osobowych klientów zakładów ubezpieczeń w zgodzie z prawem ochrony danych osobowych” - Centrala PZU S.A.
2002 – Warsztaty nt. „Przetwarzanie danych osobowych klientów zakładów ubezpieczeń; bezpieczeństwo systemów informatycznych” - Centrala PZU S.A.
2000 – Kurs nt. „Kontrola w zreformowanym systemie Administracji Publicznej – kontrola finansowa, organizacja i metodyka systemu kontroli, uprawnienia kontrolne terenowej administracji publicznej, opracowywanie dokumentów pokontrolnych, organizacja kontroli na świecie - Centrum Doskonalenia Zawodowego w Warszawie.
2007 – Telefoniczne badanie jakości obsługi MasteryCall – PZU SA
2007 – Profesjonalna rozmowa telefoniczna
2006 – Postępowanie z trudnym klientem
2006 – Międzynarodowe warsztaty „Oszustwo – ukryty wróg”
2006 – „Wykorzystanie analizy danych jako narzędzia do wykrywania nadużyć w procesie zakupów i sprzedaży” – Ernst&Young
2005 – „Analiza wskaźnikowa sprawozdania finansowego zakładu ubezpieczeń dla potrzeb analizy ryzyka prowadzonej przez audyt wewnętrzny” – KPMG
2004 – Certyfikat TISM – Metodologia oraz procesy konstruowania i wdrażania polityki bezpieczeństwa informacji opartej o TISM (Total Information Security Management) – ENSI Sp. z o.o.
2004 – Warsztaty doskonalenia umiejętności trenerskich – Polsko – Amerykański Instytut Zarządzania
2004 – ”Budowanie planów ciągłości działania” – PZU S.A., Stowarzyszenie ds. audytu i kontroli systemów informatycznych
2004 – VIII Kongres Administratorów Bezpieczeństwa Informacji „Nowelizacja Ustawy o ochronie danych osobowych” - ENSI Sp. z o.o.
2004 – Seminarium TISM „Całościowe zarządzanie bezpieczeństwem i ryzykiem operacyjnym w organizacjach” - ENSI Sp. z o.o.
2002 – Certyfikat TISM – Metodologia oraz procesy konstruowania i wdrażania polityki bezpieczeństwa informacji opartej o TISM (Total Information Security Management) – ENSI Sp. z o.o.
2002 – Warsztaty doskonalenia umiejętności trenerskich – Polsko – Amerykański Instytut Zarządzania
2003 – “Bezpieczeństwo systemów informatycznych”, “Ochrona informacji niejawnych” - MSWiA Departament Ochrony Informacji Niejawnych
2003 – „Zarządzanie czasem” – Centrum Szkolenia i Doradztwa Certus
2003 – „Zarządzanie ryzykiem” – PZU S.A.
2002 – Uprawnienia likwidatora szkód komunikacyjnych – PZU S.A.
2002 – Warsztaty nt. ”Zarządzanie bezpieczeństwem informacji” - ENSI Sp. z o.o.
2002 – Szkolenie, warsztaty nt. „Przetwarzanie danych osobowych klientów zakładów ubezpieczeń w zgodzie z prawem ochrony danych osobowych” - Centrala PZU S.A.
2002 – Warsztaty nt. „Przetwarzanie danych osobowych klientów zakładów ubezpieczeń; bezpieczeństwo systemów informatycznych” - Centrala PZU S.A.
2000 – Kurs nt. „Kontrola w zreformowanym systemie Administracji Publicznej – kontrola finansowa, organizacja i metodyka systemu kontroli, uprawnienia kontrolne terenowej administracji publicznej, opracowywanie dokumentów pokontrolnych, organizacja kontroli na świecie - Centrum Doskonalenia Zawodowego w Warszawie.
Edukacja
Specjalizacje
Ubezpieczenia
Inne