Przemysław Sojka

Dystrykt Manager Orange Polska
Lwówek Śląski, dolnośląskie

Umiejętności

Call Center Zarządzanie IT Zarządzanie zespołem Sprzedaż bezpośrednia Komunikacja korporacyjna Zarządzanie Sprzedażą Prawo jazdy kat B Telekomunikacja sprzedaż Dane

Języki

angielski
dobry
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Orange Polska S.A.
Dystrykt Manager
Zarządzanie wszystkimi kanałami sprzedaży (Salony Sprzedaży, Sprzedaż Aktywna, Telesales, WWW, AKA) na podległym Dystrykcie.
Orange Polska S.A.
Regionalny Kierownik ds. Sprzedaży Aktywnej B2C i SOHO
Orange Polska S.A.
Ekspert ds. Programów Sprzedażowych B2C i SOHO
• Zarządzanie programami strategicznymi w kanałach sprzedaży B2C i SOHO

• Działania audytowe pod kątem jakości obsługi klienta w Regionie Zachód w zakresie salonów TP i salonów agencyjnych

• Monitoring sieci sprzedaży pod kątem wdrażania strategicznych programów sprzedażowych
Orange Polska S.A.
Regionalny Kierownik ds. Sprzedaży Agencyjnej
• Zarządzanie podległymi salonami sieci agencyjnej PTK w Regionie Zachód, w zakresie nadzorowania pracy podległego zespołu Kierowników i Handlowców

• Odpowiedzialność za realizację ilościowych i jakościowych celów sprzedaży, zgodnie z strategią sprzedaży

• Dbałość o jakość obsługi Klienta i jego satysfakcję

• Współpraca z Agentami Franchisingowymi
Orange Polska S.A.
Manager Salonów Partnerskich
• Zarządzanie salonami agencyjnymi w Regionie Zachód

• Rozwój sieci dystrybucji oferty PTK Centertel Sp. z o.o.

• Realizacja planów sprzedaży w podległym obszarze terytorialnym poprzez aktywizowanie sprzedaży w zarządzanych salonach agencyjnych

• Rozwój pracowników w podległym obszarze terytorialnym poprzez coaching Kierowników, szkolenia stanowiskowe dla Kierowników, szkolenia dla Handlowców, spotkania zespołowe z Kierownikami, podejmowanie działań naprawczych w celu wzrostu efektywności sprzedaży oraz jakości obsługi Klienta w salonach sprzedaży
P.H.U. SIGMA
Dyrektor ds. handlowych
• Zarządzanie salonami partnerskimi Orange sub-agenta na terenie Regionu Zachód
Logo
Kierownik Salonu
Salon Orange
• Realizacja ilościowych i jakościowych planów sprzedaży

• Zarządzanie personelem - rekrutacja, wdrażanie na stanowiskach, ustalanie potrzeb szkoleniowych, egzekwowanie wyników indywidualnych, motywowanie, coaching

• Organizowanie akcji wspierających sprzedaż

• Wdrażanie standardów obowiązujących w PTK Centertel Sp. z o.o.

• Kontrola gospodarki towarowej w salonie

Szkolenia i kursy

Szkolenia z zakresu technik sprzedaży, pokonywania obiekcji oraz profesjonalnej obsługi klienta, a także coachingu, motywacji, negocjacji, organizacji czasu pracy, rekrutacji, przywództwa zespołowego, przechodzenia przez zmiany w firmie. Szkolenia z zakresu sztuki prezentacji, wystąpień publicznych, skutecznego prezentowania. Certyfikat ukończenia szkolenia społecznej odpowiedzialności biznesu.

Edukacja

Logo
Marketing i Zarzadzanie, inżynierskie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Legnicy

Specjalizacje

Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

climbing, mountain biking, skiing, running, sailing and much more

Organizacje

Orange Polska