Umiejętności
Call Center
Zarządzanie IT
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż bezpośrednia
Komunikacja korporacyjna
Zarządzanie Sprzedażą
Prawo jazdy kat B
Telekomunikacja sprzedaż
Dane
Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Ekspert ds. Programów Sprzedażowych B2C i SOHO
• Zarządzanie programami strategicznymi w kanałach sprzedaży B2C i SOHO
• Działania audytowe pod kątem jakości obsługi klienta w Regionie Zachód w zakresie salonów TP i salonów agencyjnych
• Monitoring sieci sprzedaży pod kątem wdrażania strategicznych programów sprzedażowych
• Działania audytowe pod kątem jakości obsługi klienta w Regionie Zachód w zakresie salonów TP i salonów agencyjnych
• Monitoring sieci sprzedaży pod kątem wdrażania strategicznych programów sprzedażowych
Regionalny Kierownik ds. Sprzedaży Agencyjnej
• Zarządzanie podległymi salonami sieci agencyjnej PTK w Regionie Zachód, w zakresie nadzorowania pracy podległego zespołu Kierowników i Handlowców
• Odpowiedzialność za realizację ilościowych i jakościowych celów sprzedaży, zgodnie z strategią sprzedaży
• Dbałość o jakość obsługi Klienta i jego satysfakcję
• Współpraca z Agentami Franchisingowymi
• Odpowiedzialność za realizację ilościowych i jakościowych celów sprzedaży, zgodnie z strategią sprzedaży
• Dbałość o jakość obsługi Klienta i jego satysfakcję
• Współpraca z Agentami Franchisingowymi
Manager Salonów Partnerskich
• Zarządzanie salonami agencyjnymi w Regionie Zachód
• Rozwój sieci dystrybucji oferty PTK Centertel Sp. z o.o.
• Realizacja planów sprzedaży w podległym obszarze terytorialnym poprzez aktywizowanie sprzedaży w zarządzanych salonach agencyjnych
• Rozwój pracowników w podległym obszarze terytorialnym poprzez coaching Kierowników, szkolenia stanowiskowe dla Kierowników, szkolenia dla Handlowców, spotkania zespołowe z Kierownikami, podejmowanie działań naprawczych w celu wzrostu efektywności sprzedaży oraz jakości obsługi Klienta w salonach sprzedaży
• Rozwój sieci dystrybucji oferty PTK Centertel Sp. z o.o.
• Realizacja planów sprzedaży w podległym obszarze terytorialnym poprzez aktywizowanie sprzedaży w zarządzanych salonach agencyjnych
• Rozwój pracowników w podległym obszarze terytorialnym poprzez coaching Kierowników, szkolenia stanowiskowe dla Kierowników, szkolenia dla Handlowców, spotkania zespołowe z Kierownikami, podejmowanie działań naprawczych w celu wzrostu efektywności sprzedaży oraz jakości obsługi Klienta w salonach sprzedaży
Kierownik Salonu
Salon Orange
• Realizacja ilościowych i jakościowych planów sprzedaży
• Zarządzanie personelem - rekrutacja, wdrażanie na stanowiskach, ustalanie potrzeb szkoleniowych, egzekwowanie wyników indywidualnych, motywowanie, coaching
• Organizowanie akcji wspierających sprzedaż
• Wdrażanie standardów obowiązujących w PTK Centertel Sp. z o.o.
• Kontrola gospodarki towarowej w salonie
• Zarządzanie personelem - rekrutacja, wdrażanie na stanowiskach, ustalanie potrzeb szkoleniowych, egzekwowanie wyników indywidualnych, motywowanie, coaching
• Organizowanie akcji wspierających sprzedaż
• Wdrażanie standardów obowiązujących w PTK Centertel Sp. z o.o.
• Kontrola gospodarki towarowej w salonie
Szkolenia i kursy
Szkolenia z zakresu technik sprzedaży, pokonywania obiekcji oraz profesjonalnej obsługi klienta, a także coachingu, motywacji, negocjacji, organizacji czasu pracy, rekrutacji, przywództwa zespołowego, przechodzenia przez zmiany w firmie. Szkolenia z zakresu sztuki prezentacji, wystąpień publicznych, skutecznego prezentowania. Certyfikat ukończenia szkolenia społecznej odpowiedzialności biznesu.
Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
climbing, mountain biking, skiing, running, sailing and much more
Organizacje
Orange Polska