Przemysław Sikorski

Tester Systemów IT
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

AutoCAD Business Case Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word UML Microsoft PowerPoint Enterprise Architect Analiza danych Raportowanie Testowanie Manualne Certyfikat ISTQB Foundation Level PL / SQL Testy

Języki

angielski
dobry
rosyjski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Tester systemów informatycznych
B2B Network
Projektowanie przypadków testowych z wykorzystaniem narzędzii: HP ALM, TestLink;
Testowanie aplikacji desktopowych, mobilnych i webowych.
Zgłaszanie błędów z wykorzystaniem narzędzii: JIRA, HP ALM, TestLink;
Testowanie zgodności oprogramowania z założeniami i specyfikacjami.
Testowanie eksploracyjne.
Tworzenie zapytań SQL.
Logo
Staż
Testuj.pl
Projektowanie przypadków testowych z wykorzystaniem narzędzia TestLink;
Testowanie aplikacji desktopowych, mobilnych i webowych w praktyce;
Poznanie narzędzi wspomagających proces testowy: Postman, Charles;
Poznanie narzędzia do zarządzania projketem: JIRA;
Testowanie zgodności oprogramowania z założeniami i specyfikacjami.
Logo
Specjalista ds. technicznych
KONS-SPAW
· Programowanie CNC,
· Projektowanie konstrukcji mechanicznych,
· Automatyzacja obsługi zamówień → Budowa aplikacji w Open Office +VBA,
· Optymalizacja procesu zamówień → Budowa bazy produktów Strategicznych,
· System wczesnego ostrzegania o wyczerpywaniu zasobów,
· Wprowadzenie elektronicznej archiwizacji dokumentów.
PKP Intercity S.A.
Analityk biznesowy
• Analiza wymagań biznesowych
• Analiza wykonalności technicznej
Orange Polska S.A.
Analityk Biznesowy IT
• przygotowywanie uzasadnienia biznesowego projektów (project brief, business case) i ocena opłacalności inwestycji (TCO, NPV, IRR, okres zwrotu, ryzyka)
• monitorowanie realizacji i weryfikacja efektów biznesowych w trakcie i po zakończeniu projektów
• analizy skuteczności i efektywności organizacji IT (definiowanie i monitorowanie KPI, benchmark, optymalizacja procesów infrastruktury IT)
• współpraca z PMO i analityczne wsparcie dla kierowników projektów
• wsparcie w procesie budżetowania projektów
• baza wiedzy dotycząca Infrastruktury IT.
• uczestniczenie w definiowaniu i wycenie usług infrastruktury IT
Orange Polska S.A.
Kierownik sekcji obsługi klienta – Wydział Telecentrum
Organizacja pracy, pomoc w zdobywaniu wiedzy i rozwiązywaniu problemów, nadzór nad realizacją wytyczonych celów poszczególnych pracowników i całego zespołu.
Udział w przygotowaniu i wdrożeniu systemu CRM (tworzenie wewnętrznych procedur Wydziału związanych z realnymi potrzebami, opracowywanie doraźnych zasad organizacji pracy w Wydziale, udział w tworzeniu procesów i procedur, szkolenie pracowników w zakresie obsługi systemów IT - Instruktor CRM).
Orange Polska S.A.
Analityk IT, Kierownik Projektów, Kierownik Działu
Kierownik Działu – Dział Rozwoju systemów Abonenckich (POLPAK)
Prace nad wdrożeniem nowych usług w systemach IT – analiza wymagań, propozycje sposobów rozwiązań i koordynacja wdrożenia nowych funkcjonalności.
Z-ca kierownika wdrożenia systemu bilingowego (POLPAK)
Analiza wymagań, współpraca przy tworzeniu Workflow, opracowanie planu testów akceptacyjnych, przeprowadzanie testów, nadzór nad terminowością wykonywanych zadań.
Kierownik wdrożenia systemu Call Centre (POLPAK)
Analiza wymagań, współpraca przy tworzeniu Workflow, opracowanie planu testów akceptacyjnych, przeprowadzanie testów, nadzór nad terminowością wykonywanych zadań. Rozdział poszczególnych zadań w zależności od posiadanych kompetencji.
Analityk systemów IT
Sporządzanie raportów (SQL, MS-Office)
Administracja bazą danych od strony aplikacji
Logo
Nauczyciel Informatyki
Zespół szkół Hotelarskich
Nauka Informatyki
Jes Energy Sp. z o.o.
Informatyk
Administracja W98 i pomoc w obsłudze MS Office

Szkolenia i kursy

2017 TESTER ISTQB
2014 Zarządzanie czasem
2013 Sztuka prezentacji
2007 Ocena kondycji finansowej przedsiębiorstwa
2007 Controlling Usług IT
2005 „Doctor Call – wersja menedżerska”
2004 Systemy i Sieci Dostępu
2004 Skuteczny Menedżer
2003 Zarządzanie Call Center
2003 Telefoniczna Obsługa Trudnego Klienta
2003 Instruktor CRM w zakresie systemu People Soft
2003 Techniki pracy Instruktora
2001 Administracja bazą danych Oracle8i
2001 Administracja systemem ARS – Remedy

Edukacja

Logo
Elektronika i Informatyka, inżynierskie
Politechnika Warszawska
Logo
Elektromechanika ogólna, średnie
Technikum Elektryczne w Płocku

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Testowanie

Zainteresowania

Sport (judo, pływanie, piłka nożna, rower, narty),
turystyka - piesze wędrówki po górach, zwiedzanie ciekawych miejsc.

Grupy

Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.