Umiejętności
AutoCAD
Business Case
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
UML
Microsoft PowerPoint
Enterprise Architect
Analiza danych
Raportowanie
Testowanie Manualne
Certyfikat ISTQB Foundation Level
PL / SQL
Testy
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Tester systemów informatycznych
B2B Network
Projektowanie przypadków testowych z wykorzystaniem narzędzii: HP ALM, TestLink;
Testowanie aplikacji desktopowych, mobilnych i webowych.
Zgłaszanie błędów z wykorzystaniem narzędzii: JIRA, HP ALM, TestLink;
Testowanie zgodności oprogramowania z założeniami i specyfikacjami.
Testowanie eksploracyjne.
Tworzenie zapytań SQL.
Testowanie aplikacji desktopowych, mobilnych i webowych.
Zgłaszanie błędów z wykorzystaniem narzędzii: JIRA, HP ALM, TestLink;
Testowanie zgodności oprogramowania z założeniami i specyfikacjami.
Testowanie eksploracyjne.
Tworzenie zapytań SQL.
Staż
Testuj.pl
Projektowanie przypadków testowych z wykorzystaniem narzędzia TestLink;
Testowanie aplikacji desktopowych, mobilnych i webowych w praktyce;
Poznanie narzędzi wspomagających proces testowy: Postman, Charles;
Poznanie narzędzia do zarządzania projketem: JIRA;
Testowanie zgodności oprogramowania z założeniami i specyfikacjami.
Testowanie aplikacji desktopowych, mobilnych i webowych w praktyce;
Poznanie narzędzi wspomagających proces testowy: Postman, Charles;
Poznanie narzędzia do zarządzania projketem: JIRA;
Testowanie zgodności oprogramowania z założeniami i specyfikacjami.
Specjalista ds. technicznych
KONS-SPAW
· Programowanie CNC,
· Projektowanie konstrukcji mechanicznych,
· Automatyzacja obsługi zamówień → Budowa aplikacji w Open Office +VBA,
· Optymalizacja procesu zamówień → Budowa bazy produktów Strategicznych,
· System wczesnego ostrzegania o wyczerpywaniu zasobów,
· Wprowadzenie elektronicznej archiwizacji dokumentów.
· Projektowanie konstrukcji mechanicznych,
· Automatyzacja obsługi zamówień → Budowa aplikacji w Open Office +VBA,
· Optymalizacja procesu zamówień → Budowa bazy produktów Strategicznych,
· System wczesnego ostrzegania o wyczerpywaniu zasobów,
· Wprowadzenie elektronicznej archiwizacji dokumentów.
Analityk Biznesowy IT
• przygotowywanie uzasadnienia biznesowego projektów (project brief, business case) i ocena opłacalności inwestycji (TCO, NPV, IRR, okres zwrotu, ryzyka)
• monitorowanie realizacji i weryfikacja efektów biznesowych w trakcie i po zakończeniu projektów
• analizy skuteczności i efektywności organizacji IT (definiowanie i monitorowanie KPI, benchmark, optymalizacja procesów infrastruktury IT)
• współpraca z PMO i analityczne wsparcie dla kierowników projektów
• wsparcie w procesie budżetowania projektów
• baza wiedzy dotycząca Infrastruktury IT.
• uczestniczenie w definiowaniu i wycenie usług infrastruktury IT
• monitorowanie realizacji i weryfikacja efektów biznesowych w trakcie i po zakończeniu projektów
• analizy skuteczności i efektywności organizacji IT (definiowanie i monitorowanie KPI, benchmark, optymalizacja procesów infrastruktury IT)
• współpraca z PMO i analityczne wsparcie dla kierowników projektów
• wsparcie w procesie budżetowania projektów
• baza wiedzy dotycząca Infrastruktury IT.
• uczestniczenie w definiowaniu i wycenie usług infrastruktury IT
Kierownik sekcji obsługi klienta – Wydział Telecentrum
Organizacja pracy, pomoc w zdobywaniu wiedzy i rozwiązywaniu problemów, nadzór nad realizacją wytyczonych celów poszczególnych pracowników i całego zespołu.
Udział w przygotowaniu i wdrożeniu systemu CRM (tworzenie wewnętrznych procedur Wydziału związanych z realnymi potrzebami, opracowywanie doraźnych zasad organizacji pracy w Wydziale, udział w tworzeniu procesów i procedur, szkolenie pracowników w zakresie obsługi systemów IT - Instruktor CRM).
Udział w przygotowaniu i wdrożeniu systemu CRM (tworzenie wewnętrznych procedur Wydziału związanych z realnymi potrzebami, opracowywanie doraźnych zasad organizacji pracy w Wydziale, udział w tworzeniu procesów i procedur, szkolenie pracowników w zakresie obsługi systemów IT - Instruktor CRM).
Analityk IT, Kierownik Projektów, Kierownik Działu
Kierownik Działu – Dział Rozwoju systemów Abonenckich (POLPAK)
Prace nad wdrożeniem nowych usług w systemach IT – analiza wymagań, propozycje sposobów rozwiązań i koordynacja wdrożenia nowych funkcjonalności.
Z-ca kierownika wdrożenia systemu bilingowego (POLPAK)
Analiza wymagań, współpraca przy tworzeniu Workflow, opracowanie planu testów akceptacyjnych, przeprowadzanie testów, nadzór nad terminowością wykonywanych zadań.
Kierownik wdrożenia systemu Call Centre (POLPAK)
Analiza wymagań, współpraca przy tworzeniu Workflow, opracowanie planu testów akceptacyjnych, przeprowadzanie testów, nadzór nad terminowością wykonywanych zadań. Rozdział poszczególnych zadań w zależności od posiadanych kompetencji.
Analityk systemów IT
Sporządzanie raportów (SQL, MS-Office)
Administracja bazą danych od strony aplikacji
Prace nad wdrożeniem nowych usług w systemach IT – analiza wymagań, propozycje sposobów rozwiązań i koordynacja wdrożenia nowych funkcjonalności.
Z-ca kierownika wdrożenia systemu bilingowego (POLPAK)
Analiza wymagań, współpraca przy tworzeniu Workflow, opracowanie planu testów akceptacyjnych, przeprowadzanie testów, nadzór nad terminowością wykonywanych zadań.
Kierownik wdrożenia systemu Call Centre (POLPAK)
Analiza wymagań, współpraca przy tworzeniu Workflow, opracowanie planu testów akceptacyjnych, przeprowadzanie testów, nadzór nad terminowością wykonywanych zadań. Rozdział poszczególnych zadań w zależności od posiadanych kompetencji.
Analityk systemów IT
Sporządzanie raportów (SQL, MS-Office)
Administracja bazą danych od strony aplikacji
Szkolenia i kursy
2017 TESTER ISTQB
2014 Zarządzanie czasem
2013 Sztuka prezentacji
2007 Ocena kondycji finansowej przedsiębiorstwa
2007 Controlling Usług IT
2005 „Doctor Call – wersja menedżerska”
2004 Systemy i Sieci Dostępu
2004 Skuteczny Menedżer
2003 Zarządzanie Call Center
2003 Telefoniczna Obsługa Trudnego Klienta
2003 Instruktor CRM w zakresie systemu People Soft
2003 Techniki pracy Instruktora
2001 Administracja bazą danych Oracle8i
2001 Administracja systemem ARS – Remedy
2014 Zarządzanie czasem
2013 Sztuka prezentacji
2007 Ocena kondycji finansowej przedsiębiorstwa
2007 Controlling Usług IT
2005 „Doctor Call – wersja menedżerska”
2004 Systemy i Sieci Dostępu
2004 Skuteczny Menedżer
2003 Zarządzanie Call Center
2003 Telefoniczna Obsługa Trudnego Klienta
2003 Instruktor CRM w zakresie systemu People Soft
2003 Techniki pracy Instruktora
2001 Administracja bazą danych Oracle8i
2001 Administracja systemem ARS – Remedy
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Testowanie
Zainteresowania
Sport (judo, pływanie, piłka nożna, rower, narty),
turystyka - piesze wędrówki po górach, zwiedzanie ciekawych miejsc.
turystyka - piesze wędrówki po górach, zwiedzanie ciekawych miejsc.
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.