Przemysław Sielski
Stock and Logistic Manager , SBE Polska Sp. z o.o.
Piaseczno,
mazowieckie
Umiejętności
Umiejętność pracy w grupie
Prawo jazdy kat B
Angielski
Pakiet MS Offiece
Radzenie sobie ze stresem oraz efektywne działanie pod jego wpływem.
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Stock and Logistic Manager
- Odpowiedzialność za pracę podległego zespołu,
- Negocjowanie umów z dostawcami, firmami kurierskimi,
- Kontakt z operatorami, producentami,
- Analizowanie i odpowiadanie na skargi klientów
- Przestrzeganie przepisów BHP
- Przestrzeganie regulaminu pracy SBE Polska Sp. z o.o.
- Przestrzegania zasad norm: PN-EN ISO 9001:2001; PN-EN ISO14001:2005 oraz PN-N-18001:20004
- Pilnowanie porządku, dyscypliny i czasu pracy
- Dbanie o spełnianie wymagań zawartych w instrukcjach i procedurach systemowych
- Przygotowywanie raportów i wyciąganie z nich wniosków
- Proponowanie zmian organizacyjnych
- Podejmowanie decyzji w sytuacjach nieopisanych w procesach i procedurach
- Zgłaszanie propozycji usprawnień
- Negocjowanie umów z dostawcami, firmami kurierskimi,
- Kontakt z operatorami, producentami,
- Analizowanie i odpowiadanie na skargi klientów
- Przestrzeganie przepisów BHP
- Przestrzeganie regulaminu pracy SBE Polska Sp. z o.o.
- Przestrzegania zasad norm: PN-EN ISO 9001:2001; PN-EN ISO14001:2005 oraz PN-N-18001:20004
- Pilnowanie porządku, dyscypliny i czasu pracy
- Dbanie o spełnianie wymagań zawartych w instrukcjach i procedurach systemowych
- Przygotowywanie raportów i wyciąganie z nich wniosków
- Proponowanie zmian organizacyjnych
- Podejmowanie decyzji w sytuacjach nieopisanych w procesach i procedurach
- Zgłaszanie propozycji usprawnień
Junior Logistic Manager
- Odpowiedzialność za pracę podległego zespołu,
- Negocjowanie umów z dostawcami, firmami kurierskimi,
- Kontakt z operatorami, producentami,
- Analizowanie i odpowiadanie na skargi klientów
- Przestrzeganie przepisów BHP
- Przestrzeganie regulaminu pracy SBE Polska Sp. z o.o.
- Przestrzegania zasad norm: PN-EN ISO 9001:2001; PN-EN ISO14001:2005 oraz PN-N-18001:20004
- Pilnowanie porządku, dyscypliny i czasu pracy
- Dbanie o spełnianie wymagań zawartych w instrukcjach i procedurach systemowych
- Przygotowywanie raportów i wyciąganie z nich wniosków
- Proponowanie zmian organizacyjnych
- Podejmowanie decyzji w sytuacjach nieopisanych w procesach i procedurach
- Zgłaszanie propozycji usprawnień
- Negocjowanie umów z dostawcami, firmami kurierskimi,
- Kontakt z operatorami, producentami,
- Analizowanie i odpowiadanie na skargi klientów
- Przestrzeganie przepisów BHP
- Przestrzeganie regulaminu pracy SBE Polska Sp. z o.o.
- Przestrzegania zasad norm: PN-EN ISO 9001:2001; PN-EN ISO14001:2005 oraz PN-N-18001:20004
- Pilnowanie porządku, dyscypliny i czasu pracy
- Dbanie o spełnianie wymagań zawartych w instrukcjach i procedurach systemowych
- Przygotowywanie raportów i wyciąganie z nich wniosków
- Proponowanie zmian organizacyjnych
- Podejmowanie decyzji w sytuacjach nieopisanych w procesach i procedurach
- Zgłaszanie propozycji usprawnień
Logistic Supervisor
- Odpowiedzialność za pracę podległego zespołu,
- Negocjowanie umów z dostawcami, firmami kurierskimi,
- Przestrzeganie przepisów BHP
- Przestrzeganie regulaminu pracy SBE Polska Sp. z o.o.
- Przestrzegania zasad norm: PN-EN ISO 9001:2001; PN-EN ISO14001:2005 oraz PN-N-18001:20004
- Pilnowanie porządku, dyscypliny i czasu pracy
- Dbanie o spełnianie wymagań zawartych w instrukcjach i procedurach systemowych
- Przygotowywanie raportów i wyciąganie z nich wniosków
- Proponowanie zmian organizacyjnych
- Podejmowanie decyzji w sytuacjach nieopisanych w procesach i procedurach
- Zgłaszanie propozycji usprawnień
- Negocjowanie umów z dostawcami, firmami kurierskimi,
- Przestrzeganie przepisów BHP
- Przestrzeganie regulaminu pracy SBE Polska Sp. z o.o.
- Przestrzegania zasad norm: PN-EN ISO 9001:2001; PN-EN ISO14001:2005 oraz PN-N-18001:20004
- Pilnowanie porządku, dyscypliny i czasu pracy
- Dbanie o spełnianie wymagań zawartych w instrukcjach i procedurach systemowych
- Przygotowywanie raportów i wyciąganie z nich wniosków
- Proponowanie zmian organizacyjnych
- Podejmowanie decyzji w sytuacjach nieopisanych w procesach i procedurach
- Zgłaszanie propozycji usprawnień
Supervisor
Funkcja:
Kierowanie zespołem operatorów i techników naprawiajcych telefony w celu zapewnienia wymaganej jakości napraw i produktywności.
- Przestrzeganie przepisów BHP
- Przestrzeganie regulaminu pracy Sacel Polska
- Przestrzegania zasad norm: PN-EN ISO 9001:2001; PN-EN ISO14001:2005 oraz PN-N-18001:20004
- Przestrzeganie przepisów i norm ESD
- Pomoc w naprawach telefonów
- Pilnowanie porządku, dyscypliny i czasu pracy
- Dbanie o spełnianie wymagań zawartych w instrukcjach i procedurach systemowych
- Przestrzeganie zasady FIFO
- Kierowanie pracą techników i operatorów
- Przygotowywanei raportów i wyciąganei z nich wniosków
- Podsumowanie wyników warsztatu (jak i wyników osobowych)
- Proponowanie zmian organizacyjnych warsztatu
- Podejmowanie decyzji w sytuacjach nieopisanych w procesach i procedurach
- Zgłaszenie propozycji usprawnień
Kierowanie zespołem operatorów i techników naprawiajcych telefony w celu zapewnienia wymaganej jakości napraw i produktywności.
- Przestrzeganie przepisów BHP
- Przestrzeganie regulaminu pracy Sacel Polska
- Przestrzegania zasad norm: PN-EN ISO 9001:2001; PN-EN ISO14001:2005 oraz PN-N-18001:20004
- Przestrzeganie przepisów i norm ESD
- Pomoc w naprawach telefonów
- Pilnowanie porządku, dyscypliny i czasu pracy
- Dbanie o spełnianie wymagań zawartych w instrukcjach i procedurach systemowych
- Przestrzeganie zasady FIFO
- Kierowanie pracą techników i operatorów
- Przygotowywanei raportów i wyciąganei z nich wniosków
- Podsumowanie wyników warsztatu (jak i wyników osobowych)
- Proponowanie zmian organizacyjnych warsztatu
- Podejmowanie decyzji w sytuacjach nieopisanych w procesach i procedurach
- Zgłaszenie propozycji usprawnień
kierownik zmiany
• Odpowiedzialnosc za prawidłowe funkcjonowanie warsztatu napraw telefonów, logistyki i kontroli jakosci,
• Odpowiedzialnosc za przestrzeganie regulaminu pracy, procedur zintegrowanego sytemu zarzadzania, procedur serwisowych oraz zasad ESD,
• Przestrzeganie zasad BHP
• Proponowanie zasad wynagradzania i premiowania,
• Realizowanie planów firmy w zakresie typów telefonów, ilosci, jakosci, terminów napraw i kosztów.
• Odpowiedzialnosc za ciagła poprawe napraw w zakresie ilosci, jakosci i kosztów.
• Zarzadzanie kontrola jakości – tworzenie procedur, nadzór nad kontrolerami jakości, raportowanie, podnoszenie jakosci napraw, analiza powrotów.
• Definiowanie profilów pracowników, którzy maja być rekrutowani i prowadzenie rekrutacji pracowników do warsztatu, logistyki i kontroli jakości,
• Zarzadzanie procesem przesunięć pracowników w ramach warsztatu, logistyki i kontroli jakości,
• Ułatwianie rozwoju zawodowego pracowników, ich adaptacji do nowych miejsc pracy i organizowanie odpowiednich szkoleń.
• Stwarzanie warunków motywacji ( poza finansowych) pracowników,
• Zdobywanie zaangażowania pracowników w realizacje celów firmy,
• Przyczynianie sie do stworzenia dobrej atmosfery w pracy i identyfikowania sie z firma, przez informowanie pracowników o różnych ważnych sprawach dla nich i dla firmy.
• Kierowanie praca techników.
• Pomoc w naprawach telefonów.
• Opiekowanie sie sprzetem pomiarowych i używanym do napraw telefonów ( kalibracja, zamawianie sprzetu, kontakty z producentami i serwisami zewnetrznymi).
• Podejmowanie decyzji w sytuacjach nieopisanych w procesach i procedurach.
• Odpowiedzialnosc za przestrzeganie regulaminu pracy, procedur zintegrowanego sytemu zarzadzania, procedur serwisowych oraz zasad ESD,
• Przestrzeganie zasad BHP
• Proponowanie zasad wynagradzania i premiowania,
• Realizowanie planów firmy w zakresie typów telefonów, ilosci, jakosci, terminów napraw i kosztów.
• Odpowiedzialnosc za ciagła poprawe napraw w zakresie ilosci, jakosci i kosztów.
• Zarzadzanie kontrola jakości – tworzenie procedur, nadzór nad kontrolerami jakości, raportowanie, podnoszenie jakosci napraw, analiza powrotów.
• Definiowanie profilów pracowników, którzy maja być rekrutowani i prowadzenie rekrutacji pracowników do warsztatu, logistyki i kontroli jakości,
• Zarzadzanie procesem przesunięć pracowników w ramach warsztatu, logistyki i kontroli jakości,
• Ułatwianie rozwoju zawodowego pracowników, ich adaptacji do nowych miejsc pracy i organizowanie odpowiednich szkoleń.
• Stwarzanie warunków motywacji ( poza finansowych) pracowników,
• Zdobywanie zaangażowania pracowników w realizacje celów firmy,
• Przyczynianie sie do stworzenia dobrej atmosfery w pracy i identyfikowania sie z firma, przez informowanie pracowników o różnych ważnych sprawach dla nich i dla firmy.
• Kierowanie praca techników.
• Pomoc w naprawach telefonów.
• Opiekowanie sie sprzetem pomiarowych i używanym do napraw telefonów ( kalibracja, zamawianie sprzetu, kontakty z producentami i serwisami zewnetrznymi).
• Podejmowanie decyzji w sytuacjach nieopisanych w procesach i procedurach.
Szkolenia i kursy
Szkolenie z zarządzania zasobami ludzkimi dla kadry kierowniczej,
Wypowiedz swój sukces, sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
Transport i spedycja krajowa i międzynarodowa
Prawo celne i handel towarami wewnątrz UE w kontekście ostatnich zmian
Organizacja czasu pracy i efektywności osobistej
IATA DGR kat. 6
Wypowiedz swój sukces, sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
Transport i spedycja krajowa i międzynarodowa
Prawo celne i handel towarami wewnątrz UE w kontekście ostatnich zmian
Organizacja czasu pracy i efektywności osobistej
IATA DGR kat. 6
Specjalizacje
Produkcja
Zarządzanie produkcją
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją
Zainteresowania
Motocykle, Nowinki techniczne, Dobry film i książka, sport
Inne
List gratulacyjny od Dyrekcji Sacel Polska za zaangażowanie w pracę i bardzo dobre wyniki jakościowe.
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.