Przemysław Sawa
Quality Development Manager/ Site Quality Manager, UPM RAFLATAC
Wrocław,
dolnośląskie
Umiejętności
Audyt Wewnętrzny
Minitab
Six Sigma
SMED
TPM
5S
MS Office, english, french
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Process and Quality Enigneer
-Transfer linii produkcyjnej z innego zakładu
- Rozwój procesu w dziale powlekania oraz w dziale mieszania klejów i silikonu w celu zapewnienia wysokiej wydajności procesu oraz wysokiej jakości produktu
- Standaryzacja, dokumentowanie, implementacja oraz kontrola procedur pracy, parametrów procesu oraz najlepszych praktyk produkcyjnych
- Koordynacja pracy działu utrzymania ruchu
- Nadzór nad jakością produkowanych wyrobów
- Wizytowanie klientów i dostawców w celu identyfikacji źródła problemów oraz dążenie do ich eliminacji
- Identyfikacja potrzeb oraz prowadzenie projektów mających na celu poprawę jakości oraz procesu zgodnie z metodologią LEAN SIX SIGMA
- Prowadzenie audytów wewnętrznych z ISO 9001
- Zapewnienie prawidłowej współpracy wewnątrz organizacji (z działami sprzedaży, jakości, marketingu, utrzymania ruchu, planowania itp.)
- Nadzór nad reklamacjami od klientów- określenie źródła problemu oraz stworzenie i implementacja akcji korygujących i zapobiegawczych.
- Monitorowanie i omawianie wskaźników dotyczących jakości wewnętrznej i zewnętrznej.
- Utrzymywanie regularnej komunikacji z klientem w celu informowania o postępach w prowadzeniu reklamacji
- Prowadzenie szkoleń z operatorami
- Weryfikacja skuteczności działań korygujących
- Zarządzanie zespołem produkcyjnym
- Rozwój procesu w dziale powlekania oraz w dziale mieszania klejów i silikonu w celu zapewnienia wysokiej wydajności procesu oraz wysokiej jakości produktu
- Standaryzacja, dokumentowanie, implementacja oraz kontrola procedur pracy, parametrów procesu oraz najlepszych praktyk produkcyjnych
- Koordynacja pracy działu utrzymania ruchu
- Nadzór nad jakością produkowanych wyrobów
- Wizytowanie klientów i dostawców w celu identyfikacji źródła problemów oraz dążenie do ich eliminacji
- Identyfikacja potrzeb oraz prowadzenie projektów mających na celu poprawę jakości oraz procesu zgodnie z metodologią LEAN SIX SIGMA
- Prowadzenie audytów wewnętrznych z ISO 9001
- Zapewnienie prawidłowej współpracy wewnątrz organizacji (z działami sprzedaży, jakości, marketingu, utrzymania ruchu, planowania itp.)
- Nadzór nad reklamacjami od klientów- określenie źródła problemu oraz stworzenie i implementacja akcji korygujących i zapobiegawczych.
- Monitorowanie i omawianie wskaźników dotyczących jakości wewnętrznej i zewnętrznej.
- Utrzymywanie regularnej komunikacji z klientem w celu informowania o postępach w prowadzeniu reklamacji
- Prowadzenie szkoleń z operatorami
- Weryfikacja skuteczności działań korygujących
- Zarządzanie zespołem produkcyjnym
Quality Development Manager
- Responsibility over quality of products in assignment segment
- Overall responsibility over claim handling process
- Setting and following up KPI’s in quality area
- Main link to Business and Product Development on product deficiency matters
- Supporting Quality Engineers in claim handling process
- Constantly developing quality management systems and quality of products in order to match raising expectations of our customers.
- Identifying and eliminating quality problems
- Maintaining high satisfaction of customers from company products
- Maximizing customers processes efficiency by delivering reliable products
- Visiting customers and suppliers in order to help to solve their problems.
- Communication with customers regarding progress on claim handling and implementation of corrective actions
- Verifying efficiency of corrective actions
- Priority management for quality issues
- Leading L6S projects
- Overall responsibility over claim handling process
- Setting and following up KPI’s in quality area
- Main link to Business and Product Development on product deficiency matters
- Supporting Quality Engineers in claim handling process
- Constantly developing quality management systems and quality of products in order to match raising expectations of our customers.
- Identifying and eliminating quality problems
- Maintaining high satisfaction of customers from company products
- Maximizing customers processes efficiency by delivering reliable products
- Visiting customers and suppliers in order to help to solve their problems.
- Communication with customers regarding progress on claim handling and implementation of corrective actions
- Verifying efficiency of corrective actions
- Priority management for quality issues
- Leading L6S projects
Szkolenia i kursy
Lean Sigma Manufacturing- Green Belt
SMED
PRINCE 2 Practitioner
Time Management
People Management
Sessions with personal trainer.
SMED
PRINCE 2 Practitioner
Time Management
People Management
Sessions with personal trainer.
Edukacja
Specjalizacje
Inżynieria
Inne
Produkcja
Optymalizacja procesu produkcji
Produkcja
Zarządzanie produkcją
Zainteresowania
Piłka nożna
Motoryzacja
Literatura fantastyczna
Narciarstwo
Motoryzacja
Literatura fantastyczna
Narciarstwo
Inne
Praktyczna znajomość narzędzi jakościowych (FMEA, diagram Ishikawy, 5 why, 8D, SPC etc.)
Znajomość programów- MS Office, Minitab oraz systemy ERP
Prawo jazdy kat B.
Znajomość programów- MS Office, Minitab oraz systemy ERP
Prawo jazdy kat B.
Grupy
Jeden inżynier na pięć ofert pracy
Na jednego inżyniera w naszym kraju czeka co najmniej pięć ofert pracy