Przemysław Sawa

Przemysław Sawa

Quality Development Manager/ Site Quality Manager, UPM RAFLATAC
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Audyt Wewnętrzny Minitab Six Sigma SMED TPM 5S MS Office, english, french

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

UPM RAFLATAC
Quality Development Manager/ Site Quality Manager
Same responsibilities as on previous positionand in addition:
- Responsibility over QC Plans
- Ownership of 3 Quality Assurance laboratories and equipment
- Developing test methods
- Developing and coaching people within Quality Team
UPM RAFLATAC
Process and Quality Enigneer
-Transfer linii produkcyjnej z innego zakładu
- Rozwój procesu w dziale powlekania oraz w dziale mieszania klejów i silikonu w celu zapewnienia wysokiej wydajności procesu oraz wysokiej jakości produktu
- Standaryzacja, dokumentowanie, implementacja oraz kontrola procedur pracy, parametrów procesu oraz najlepszych praktyk produkcyjnych
- Koordynacja pracy działu utrzymania ruchu
- Nadzór nad jakością produkowanych wyrobów
- Wizytowanie klientów i dostawców w celu identyfikacji źródła problemów oraz dążenie do ich eliminacji
- Identyfikacja potrzeb oraz prowadzenie projektów mających na celu poprawę jakości oraz procesu zgodnie z metodologią LEAN SIX SIGMA
- Prowadzenie audytów wewnętrznych z ISO 9001
- Zapewnienie prawidłowej współpracy wewnątrz organizacji (z działami sprzedaży, jakości, marketingu, utrzymania ruchu, planowania itp.)
- Nadzór nad reklamacjami od klientów- określenie źródła problemu oraz stworzenie i implementacja akcji korygujących i zapobiegawczych.
- Monitorowanie i omawianie wskaźników dotyczących jakości wewnętrznej i zewnętrznej.
- Utrzymywanie regularnej komunikacji z klientem w celu informowania o postępach w prowadzeniu reklamacji
- Prowadzenie szkoleń z operatorami
- Weryfikacja skuteczności działań korygujących
- Zarządzanie zespołem produkcyjnym
UPM RAFLATAC
Quality Development Manager
- Responsibility over quality of products in assignment segment
- Overall responsibility over claim handling process
- Setting and following up KPI’s in quality area
- Main link to Business and Product Development on product deficiency matters
- Supporting Quality Engineers in claim handling process
- Constantly developing quality management systems and quality of products in order to match raising expectations of our customers.
- Identifying and eliminating quality problems
- Maintaining high satisfaction of customers from company products
- Maximizing customers processes efficiency by delivering reliable products
- Visiting customers and suppliers in order to help to solve their problems.
- Communication with customers regarding progress on claim handling and implementation of corrective actions
- Verifying efficiency of corrective actions
- Priority management for quality issues
- Leading L6S projects
UPM RAFLATAC
Quality Assistant

Szkolenia i kursy

Lean Sigma Manufacturing- Green Belt
SMED
PRINCE 2 Practitioner
Time Management
People Management
Sessions with personal trainer.

Edukacja

Logo
Logistyka, magisterskie
Politechnika Wrocławska
Logo
Marketing i Zarządzanie, licencjackie
Politechnika Wrocławska

Specjalizacje

Inżynieria
Inne
Produkcja
Optymalizacja procesu produkcji
Produkcja
Zarządzanie produkcją

Zainteresowania

Piłka nożna
Motoryzacja
Literatura fantastyczna
Narciarstwo

Inne

Praktyczna znajomość narzędzi jakościowych (FMEA, diagram Ishikawy, 5 why, 8D, SPC etc.)

Znajomość programów- MS Office, Minitab oraz systemy ERP

Prawo jazdy kat B.

Grupy

ENGINEERS
ENGINEERS
WSZYSCY INŻYNIEROWIE :)
Jeden inżynier na pięć ofert pracy
Jeden inżynier na pięć ofert pracy
Na jednego inżyniera w naszym kraju czeka co najmniej pięć ofert pracy