Przemysław Rosa

Senior Brand Manager; Mattel Poland Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie Marką FMCG Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Prezentacje

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Mattel Poland Sp. z o.o.
Senior Brand Manager Eastern Europe South Eastern Europe Middle East & Africa
Mattel Poland Sp. z o.o.
Brand Manager
Zarządzanie kategoria zabawek dla najmłodszych Fisher-Price oraz zabawkami licencyjnymi pod parasolem Fisher-Price: Tomek i przyjaciele, Imaginext, Maniek Złota rączka, Jake i piraci z Nibylandii

Repozycjonowanie marki Fisher-Price.
Relaunch marki Imaginext.
Wprowadzenie marki Jake i piraci z Nibylandii
Mattel Poland Sp. z o.o.
Brand Manager Barbie & Girls Inc.
Zarządzanie kluczowymi markami Mattel m.in.: Barbie, Polly Pocket, Monster High.
Mattel Poland Sp. z o.o.
p.o. Brand Manager
Mattel Poland Sp. z o.o.
Associate Brand Manager
PZ Cussons Polska S.A.
Category Marketing Assistant
- Udział w projektach wprowadzenia nowych produktów na rynek
- Analiza rynku oraz aktywności konkurencji (ACNielsen i dane wewnętrzne)
- Przygotowanie i egzekucja promocji konsumenckich
- Współpraca z agencjami reklamowymi (projekty etykiet i opakowań, ulotki)
- Trade marketing (materiały POS, animacje z hostessami, organizacja konkursów)
- Współpraca z działem R&D odnośnie formulacji, tip-inów; RTB
Uniwersytet Warszawski
kotrener
Uniwersytet Warszawski
- organizacja i prowadzenie treningów z zakresu budowania zespołu oraz Assessment Centre dla studentów Wydziału Psychologii UW
- praca w grupach kotrenerskich 3-4 osób
Orange Polska S.A.
praktykant w Sekcji Marketingu Operacyjnego
- organizacja i udział w eventach promocyjnych
- wdrażanie standardów merchandisingowych w Telepunktach
- przygotowanie raportów o rozwoju operatorów konkurencyjnych

Edukacja

Logo
Wydział Psychologii; Psychologia organizacji i pracy, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Biznes międzynarodowy, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem

Zainteresowania

Joga
Fotografia portretowa
Psychologia tożsamości człowieka

Organizacje

Forum Młodych Dyplomatów

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Asesorzy
Asesorzy
Grupa zrzesza osoby zainteresowane tematyka oceny kompetencji przy zastosowaniu procedur Assessment / Development Centre
Brand Manager Club
Brand Manager Club
Brand Manager. Personal Brand. Marketing Manager. Reklama, Marketing, Marka, Wizerunek, Sprzedaż.
Fotografia
Fotografia
Grupa miłośników fotografii...
Fundacja im. Kazimierza Pułaskiego
Fundacja im. Kazimierza Pułaskiego
Grupa zrzeszająca sympatyków Fundacji im. Kazimierza Pułaskiego. Polityka międzynarodowa jest naszą domeną. www.pulaski.pl
LinkedIn
LinkedIn
LinkedIn @ GoldenLine Gruopa skupia użytkowników międzynarodowego serwisu społecznościowego "Linked In" moderator: http://www.linkedin.com/in/MarekHelinski
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
SGH
SGH
Grupa studentów/absolwentów Wielkiej Różowej:)
Sieradz
Sieradz
Grupa dla Sieradzan, którzy opuścili rodzinne miasto i osiedlili się w innych okolicach, ale nie tylko!!!
Today Tomorrow Toyota
Today Tomorrow Toyota
zapraszamy wszystkich właścicieli i miłośników samochodów marki Toyota ;)
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
absolwenci i studenci wszystkich wydziałów UW
ZAGUBIENI
ZAGUBIENI
Jeżeli uważacie,że ten serial jest serialem WSZECH CZASÓW, to powinniście przyłączyć sie do tej grupy. A jeśli jeszcze go nie znacie, to NA CO CZEKACIE??!! :D