Przemysław Robak

strategia, BI, marketing
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Pirelli Polska Sp. z o.o.
operative marketing manager
- profitability & pricing management
- marketing and commercial strategy definition
- definition of plan and sales campaigns
- planning
- forecasting
- benchmarking
- geomarketing
- process optimisation
Logo
starszy specjalista ds. planowania i analiz
Aviva Direct
- kreowanie strategii rozwoju (marketing, sprzedaż)
- planowanie strategiczne (krótko oraz długoterminowe)
- tworzenie i zarządzanie bazą wiedzy
- utrzymanie i rozwijanie systemu raportowania operacyjnego oraz finansowego
- wydawanie rekomendacji (marketing, pricing, sprzedaż)
- wsparcie analityczne i merytoryczne dla dyrektorów pionów oraz zarządu
PLAY (P4 Sp. z o. o.)
starszy specjalista ds. taryf - analityk biznesowy
- udział w procesie opracowywanie nowych rozwiązań taryfowych i promocyjnych
- tworzenie modeli finansowych i użyciowych dla planów taryfowych wszystkich rynków (postpaid, prepaid);
- tworzenie modeli planistycznych (plany krótko- i długoterminowe);
- tworzenie analiz P&L dla promocji akwizycyjnych oraz utrzymaniowych oraz innych działań;
- tworzenie analiz w wielu przekrojach dotyczących m. in.: rozwoju bazy, profili ruchowych, zjawiska churn, aktywności klientów, rentowności, przychodów, kosztów, prowizji;
- rekomendowanie działań dotyczących polityki cenowej;
- tworzenie algorytmów służących weryfikacji jakości danych;
- monitorowanie, analiza działań konkurencji;
- analiza danych ( SQL, SAS )

analiza biznesowa / analityk biznesowy / analizy biznesowej
Orange Polska S.A.
specjalista do spraw analiz marketingowych
- To recommend pricing scenarios based around the reporting and manage through suggestions and opportunities
- To inject a market level perspective, which would clearly communicate Orange position against the environmental context. To recommend a series of proposals in order to differentiate Orange position.
- To deliver, reporting, analysis and modelling solutions that help drive marketing activity and customer communications.
- To provide understanding and insight of our customer base to support marketing decision making and company strategy.
- To anticipate future intelligence requirements
- To identify and deliver analytical projects to include customer profiling, behavioural analysis, segmentation and modelling that provide the tools to enable the successful implementation of marketing strategy.
- To collaborate to continuously improve data quality and structure

Szkolenia i kursy

- dotyczące procesu budżetowania i kontrolingu;
- realizacja BI w oparciu o MS Excel
- SAS Enterprise Guide - liczne szkolenia
- strategie dotyczące polityki cenowej

Edukacja

Logo
Zarządzanie i marketing, specjalizacja: informatyka w zarządzaniu, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe

Zainteresowania

Fotografia, chciałabyś zobaczyć jak widzę świat ? Zajrzyj proszę: http://probak.digart.pl/digarty/

Inne

posiadam ekspercką znajomość MS Excel;

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Wydział Zarządzania UŁ
Wydział Zarządzania UŁ
Lista pracowników i absolwentów Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego