Przemysław Rajski

Przemysław Rajski

Specjalista ds obsługi reklamacji, Morele.net
Koszyce, małopolskie

Umiejętności

HTML MySQL Office 2010 Photoshop CS5 Serwis i diagnostyka sprzętu informatycznego Kontakt z klientem serwis laptopów praca samodzielna i zespołowa Corel Draw - p. podstawowy

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Morele.net
Specjalista ds obsługi reklamacji
Odpowiadam za bezpośredni kontakt z klientem, przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje klientów (system zapytań, mail, telefonicznie), monitorowanie obiegu oraz terminowości wyjaśniania i opiniowania reklamacji, wyjaśnianie błędów/ pomyłek logistycznych, kontakt z dystrybucjami, przestrzeganie przyjętych norm jakościowych i ilościowych, praca odbywa się w dużym zespole
Logo
Serwisant sprzętu komputerowego
Serwis Ender

Szkolenia i kursy

-Kurs marketingu internetowego w ramach programu Internetowe Rewolucje organizowany przez firmę Google.
-Ukończenie kursu graficznego realizowanego przez firmę Autodesk z programu 3d Studio Max potwierdzone certyfikatem
-Ukończenie kursu graficznego realizowanego w ramach projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce” (kurs oparty na programie Autodesk 3d Studio Max 2011)
-Ukończone kursu cyfrowej obróbki obrazu i dźwięku realizowanego w ramach projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce” (kurs oparty na programie Sony Vegas Pro oraz Adobe Photoshop CS5)

Edukacja

Logo
informatyka, inżynierskie
Technikum Komunikacyjne nr 25 w Krakowie
Logo
Informatyka, inżynierskie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie

Specjalizacje

Inżynieria
Elektronika/Elektryka
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport

Zainteresowania

Motoryzacja,Fotografia, Grafika komputerowa, Autodetailing, Gadżety, Komputery

Grupy

IT – Praca dla osób z charakterem
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.