Przemysław Predko

Specjalista ds. kontaktów z klientami, Toyota Centrum Wrocław
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Call Center Microsoft Excel zarządzanie zmianą Zarządzanie zespołem Obsługa klienta Prawo jazdy kat B kurs pierwszej pomocy przedmedycznej Toy DMS Micorsoft Word obsługa serwisu zarządzanie call-center

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Toyota Centrum Wrocław
doradca serwisowy
Logo
Kierownik Zmiany
ULTIMO S.A.
Zakres zadań i obowiązków na stanowisku Kierownika Zmiany:

- kierowanie zmianą, planowanie i organizacja pracy Negocjatorów,

- monitoring bieżącej realizacji zadań pod względem ilościowym i jakościowym,

- monitoring i nadzór nad telefonicznym ruchem przychodzącym oraz wychodzącym

- rozliczanie i motywowanie podległych pracowników,

- sporządzanie raportów i analiz,

- prowadzenie szkoleń i prezentacji,

- wsparcie techniczne dla pracowników

- zgłaszania problemów technicznych i kontrola realizacji zleceń przez IT, testowanie

i wdrażanie nowych rozwiązań
Logo
Doradca Klienta
ULTIMO S.A.

Edukacja

Logo
Europeistyka, magisterskie
Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center