Umiejętności
Call Center
Microsoft Excel
zarządzanie zmianą
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Prawo jazdy kat B
kurs pierwszej pomocy przedmedycznej
Toy DMS
Micorsoft Word
obsługa serwisu
zarządzanie call-center
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zmiany
ULTIMO S.A.
Zakres zadań i obowiązków na stanowisku Kierownika Zmiany:
- kierowanie zmianą, planowanie i organizacja pracy Negocjatorów,
- monitoring bieżącej realizacji zadań pod względem ilościowym i jakościowym,
- monitoring i nadzór nad telefonicznym ruchem przychodzącym oraz wychodzącym
- rozliczanie i motywowanie podległych pracowników,
- sporządzanie raportów i analiz,
- prowadzenie szkoleń i prezentacji,
- wsparcie techniczne dla pracowników
- zgłaszania problemów technicznych i kontrola realizacji zleceń przez IT, testowanie
i wdrażanie nowych rozwiązań
- kierowanie zmianą, planowanie i organizacja pracy Negocjatorów,
- monitoring bieżącej realizacji zadań pod względem ilościowym i jakościowym,
- monitoring i nadzór nad telefonicznym ruchem przychodzącym oraz wychodzącym
- rozliczanie i motywowanie podległych pracowników,
- sporządzanie raportów i analiz,
- prowadzenie szkoleń i prezentacji,
- wsparcie techniczne dla pracowników
- zgłaszania problemów technicznych i kontrola realizacji zleceń przez IT, testowanie
i wdrażanie nowych rozwiązań
Edukacja
Europeistyka, magisterskie
Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center