Umiejętności
Strategia biznesowa
Hoshin Kanri
KPI implementation
5S (methodology)
kaizen (5 Why, 8D, 5W1H, Diagram Ishikawy)
team coachnig
QCDM
Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Sales Manager Osteuropa
Asglatex Gmbh
* Wsparcie dla głównych klientów w Europie Wschodniej,
* Zarządzanie produktami (Privat Label) dla kluczowych producentów systemów dociepleń,
* Ekspansja i rozwój działań sprzedażowych w Europie Wschodniej
* Betreuung von Großkunden in Osteuropa,
* Neukundengewinnung,
* Angebotserstellung und Vertragsverhandlung,
* Impulsgeber und Hauptakteur für den Strukturierten Ausbau der Vetriebsaktivitäten in Osteuropa
* Support for major customers in Eastern Europe
* Customer acquisition,
* Offers and negotiation of the contract,
* Initiator and the responsibility for organizing commercial activities in Eastern Europe
* Zarządzanie produktami (Privat Label) dla kluczowych producentów systemów dociepleń,
* Ekspansja i rozwój działań sprzedażowych w Europie Wschodniej
* Betreuung von Großkunden in Osteuropa,
* Neukundengewinnung,
* Angebotserstellung und Vertragsverhandlung,
* Impulsgeber und Hauptakteur für den Strukturierten Ausbau der Vetriebsaktivitäten in Osteuropa
* Support for major customers in Eastern Europe
* Customer acquisition,
* Offers and negotiation of the contract,
* Initiator and the responsibility for organizing commercial activities in Eastern Europe
Kierownik Działu Dystrybucji (SALES MANAGER POLSKA )
> Zarządzanie Działem Sprzedaży oraz podległym zespołem pracowników
> Projektowanie i wdrażanie strategii w obszarze sprzedaży wszystkich sieci
> Organizacja działań firmy we wszystkich kanałach dystrybucji, zorientowanych na pozyskiwanie, uposażenie i utrzymanie wszystkich sieci
> Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych
> Analizowanie statystyk sprzedażowych w celu ustalenia polityki sprzedaży w obszarze firmowym
> Poszukiwanie i wykorzystywanie nowych możliwości rynkowych, dokonywanie analizy rynku, w celu określenia potrzeb klienta oraz wyznaczanie kierunku rozwoju oferty produktowej
> Opracowanie planów oraz odpowiedzialność za realizację budżetu sprzedaży i wynagrodzeń dla podległego departamentu
> Prowadzenie negocjacji handlowych z obecnymi i potencjalnymi kontrahentami
> Prowadzenie szkoleń i organizacja wsparcia merytorycznego Nadzorowanie i kontrola pracy podległego zespołu, podejmowanie decyzji kadrowych dotyczących pracowników podległego zespołu
> Dbałość o ciągły rozwój pracowników( szkolenia i coachingi)
> Dbałość o kształtowanie pozytywnego wizerunku
> Nadzorowanie poprawności funkcjonowania i rozwijanie procesów zarządczych w DS
> Nadzorowanie poprawności funkcjonowania i rozwijanie procesów wspierających w Dziale Sprzedaży
> Projektowanie i wdrażanie strategii w obszarze sprzedaży wszystkich sieci
> Organizacja działań firmy we wszystkich kanałach dystrybucji, zorientowanych na pozyskiwanie, uposażenie i utrzymanie wszystkich sieci
> Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych
> Analizowanie statystyk sprzedażowych w celu ustalenia polityki sprzedaży w obszarze firmowym
> Poszukiwanie i wykorzystywanie nowych możliwości rynkowych, dokonywanie analizy rynku, w celu określenia potrzeb klienta oraz wyznaczanie kierunku rozwoju oferty produktowej
> Opracowanie planów oraz odpowiedzialność za realizację budżetu sprzedaży i wynagrodzeń dla podległego departamentu
> Prowadzenie negocjacji handlowych z obecnymi i potencjalnymi kontrahentami
> Prowadzenie szkoleń i organizacja wsparcia merytorycznego Nadzorowanie i kontrola pracy podległego zespołu, podejmowanie decyzji kadrowych dotyczących pracowników podległego zespołu
> Dbałość o ciągły rozwój pracowników( szkolenia i coachingi)
> Dbałość o kształtowanie pozytywnego wizerunku
> Nadzorowanie poprawności funkcjonowania i rozwijanie procesów zarządczych w DS
> Nadzorowanie poprawności funkcjonowania i rozwijanie procesów wspierających w Dziale Sprzedaży
Kierownik ds. Kluczowych Klientów (KEY ACCOUNT MANAGER)
> Rozwój sprzedaży na terenie całej Polski;
> Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i negocjowanie warunków długoterminowej współpracy;
> Budowanie wizerunku marki firmy oraz promowanie produktów firmy;
> Budowaniu długotrwałych relacji z klientem
> Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych strategicznych klientów - sieci handlowych
> Negocjacje kontraktów handlowych oraz bieżąca opieka nad powierzonymi sieciami handlowymi
> Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i negocjowanie warunków długoterminowej współpracy;
> Budowanie wizerunku marki firmy oraz promowanie produktów firmy;
> Budowaniu długotrwałych relacji z klientem
> Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych strategicznych klientów - sieci handlowych
> Negocjacje kontraktów handlowych oraz bieżąca opieka nad powierzonymi sieciami handlowymi
Regionalny Kierownik Sprzedaży
* Rozwijanie sieci sprzedaży na podległym mu terenie;
* Utrzymywanie regularnych kontaktów z kluczowymi klientami;
* Zarządzanie zespołem;
* współpraca przy wprowadzaniu nowych wyrobów;
* monitoring pracy Regionalnych Przedstawicieli Handlowych i Regionalnych Kierowników ds. DIY na terenie całego kraju,
* organizowanie szkoleń dla osób mających udział w procesie projektowania,wykonawstwa i handlu,
* Czynny udział w działalności promocyjnej w zakresie :uczestnictwa w targach, wystawach, sympozjach, konferencjach.
* Utrzymywanie regularnych kontaktów z kluczowymi klientami;
* Zarządzanie zespołem;
* współpraca przy wprowadzaniu nowych wyrobów;
* monitoring pracy Regionalnych Przedstawicieli Handlowych i Regionalnych Kierowników ds. DIY na terenie całego kraju,
* organizowanie szkoleń dla osób mających udział w procesie projektowania,wykonawstwa i handlu,
* Czynny udział w działalności promocyjnej w zakresie :uczestnictwa w targach, wystawach, sympozjach, konferencjach.
Szkolenia i kursy
Ukończone liczne szkolenia doskonalące umiejętności zawodowe m.in.:
"High Performance Leadership (HPL). Przywództwo dla rezultatów" - IBD Business School
- AUDYTOR WEWNĘTRZNY SYSTEMÓW ZARZĄDANIA JAKOŚCIĄ
- INTERNATIONAL COACH ICC,
- TRENER BIZNESU,
- 2-letni program rozwoju kadr w grupie KNAUF,
POZOSTAŁE KURSY DOSZKALAJĄCE:
> NLP SPRZEDAŻY - SCHENK INSTITUTE
> TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU, KOMUNIKACJI - SCHENK INSTITUTE
> SZTUKA PROFESJONALNEJ SPRZEDAŻY - MINDWORX
> INDYWIDUALNA EFEKTYWNOŚĆ HANDLOWCA - MEDIATOR
> TECHNIKI SPRZEDAŻY - SCHENK INSTITUTE
> PRACA Z ZASTRZEŻENIAMI - SCHENK INSTITUTE
> Negocjacje - SCHENK INSTITUTE
"High Performance Leadership (HPL). Przywództwo dla rezultatów" - IBD Business School
- AUDYTOR WEWNĘTRZNY SYSTEMÓW ZARZĄDANIA JAKOŚCIĄ
- INTERNATIONAL COACH ICC,
- TRENER BIZNESU,
- 2-letni program rozwoju kadr w grupie KNAUF,
POZOSTAŁE KURSY DOSZKALAJĄCE:
> NLP SPRZEDAŻY - SCHENK INSTITUTE
> TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU, KOMUNIKACJI - SCHENK INSTITUTE
> SZTUKA PROFESJONALNEJ SPRZEDAŻY - MINDWORX
> INDYWIDUALNA EFEKTYWNOŚĆ HANDLOWCA - MEDIATOR
> TECHNIKI SPRZEDAŻY - SCHENK INSTITUTE
> PRACA Z ZASTRZEŻENIAMI - SCHENK INSTITUTE
> Negocjacje - SCHENK INSTITUTE
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
* FUN-CARVING
* PŁYWANIE
* PODRÓŻE
* PŁYWANIE
* PODRÓŻE
Organizacje
INTERNATIONAL COACH ICC,
Grupy
Agora SA
Agora to wydawca Gazety Wyborczej - największej polskiej gazety opiniotwórczej, Metra - największego polskiego dziennika bezpłatnego, właścicielem stacji radiowych - TOK FM, Rock Radio, Złote P
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i
Coaching psychologiczny. Coaching psychology
Jak poznać własne mocne strony oraz doskonalić swoje kompetencje interpersonalne?
Neomedia
W świecie zdominowanym przez brukowce, trudno znaleźć medium, w którym informacje są w takim stopniu interesujące, jak i prawdziwe. Już niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie...
PIENIĄDZ W CENIE
„PIENIĄDZ W CENIE” to GRUPA łącząca ludzi przedsiębiorczych, właścicieli firm, organizacji, jak i ludzi kreatywnych poszukujących nowych wyzwań. Każdy, kto ma na celu promować prestiż swo