Umiejętności
Znajomość pakietu MS Office, Open Office, Internet;
Znajomość oprogramowania Comarch Optima;
Prawo Jazdy Kat. B – umiejętność czynna;
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Administracji i Finansów
ROBI Sp. z o.o. Sp.k.
• Przygotowanie i weryfikacja dokumentacji księgowej pod względem formalnym i rachunkowym,
• Bieżące monitorowanie rozliczeń kontraktowych,
• Prowadzenie ewidencji gospodarki magazynowej, księgowanie PZ,WZ,
• Działania administracyjne wspierające pracę Zarządu Spółki,
• Przegląd i optymalizacja wydatków przedsiębiorstwa, negocjowanie i podpisywanie umów,
• Bieżąca współpraca z działem księgowym, kadrowym oraz prawnym,
• Kontakt z klientami w sprawach płatności,
• Generowanie raportów i zestawień,
• Redagowanie i wysyłka oficjalnych pism związanych z działalnością przedsiębiorstwa,
• Bieżące monitorowanie rozliczeń kontraktowych,
• Prowadzenie ewidencji gospodarki magazynowej, księgowanie PZ,WZ,
• Działania administracyjne wspierające pracę Zarządu Spółki,
• Przegląd i optymalizacja wydatków przedsiębiorstwa, negocjowanie i podpisywanie umów,
• Bieżąca współpraca z działem księgowym, kadrowym oraz prawnym,
• Kontakt z klientami w sprawach płatności,
• Generowanie raportów i zestawień,
• Redagowanie i wysyłka oficjalnych pism związanych z działalnością przedsiębiorstwa,
Asystent Kierownika Działu Rozliczeń
Eco-vital Sp. z o.o. Sp. k.
• Obsługa administracyjna biura firmy m.in. zarządzanie obiegiem dokumentów, administrowanie dokumentacją sprzedażową,
• Zabezpieczenie organizacyjne Kierownika Działu Rozliczeń,
• Bieżąca współpraca z działem księgowości oraz kadr,
• Nadzorowanie poprawności ewidencji czasu pracy oraz nieobecności pracowników,
• Rozliczanie czasu pracy pracowników, naliczenie wynagrodzeń,
• Przygotowanie zestawień, prezentacji, analiz i raportów dla potrzeb innych działów firmy,
• Bieżąca ewidencja, aktualizacja i archiwizacja baz danych,
• Szkolenie kandydatów na stanowisko pracownika biurowego,
• Realizacja aktualnych zada związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa
• Zabezpieczenie organizacyjne Kierownika Działu Rozliczeń,
• Bieżąca współpraca z działem księgowości oraz kadr,
• Nadzorowanie poprawności ewidencji czasu pracy oraz nieobecności pracowników,
• Rozliczanie czasu pracy pracowników, naliczenie wynagrodzeń,
• Przygotowanie zestawień, prezentacji, analiz i raportów dla potrzeb innych działów firmy,
• Bieżąca ewidencja, aktualizacja i archiwizacja baz danych,
• Szkolenie kandydatów na stanowisko pracownika biurowego,
• Realizacja aktualnych zada związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa
Specjalista ds. Zaopatzrenia i Zatowarowania
• Zapewnienie właściwego funkcjonowania firmy w zakresie sprzedaży i obsługi
posprzedażowej towarów,
• Kompleksowa obsługa administracyjno – biurowa salonu m.in. zarządzanie
korespondencją (przygotowanie i wysyłka), kontrola nad właściwym obiegiem
dokumentów,
• Weryfikowanie umów Klienckich pod względem jakościowym, archiwizowanie ich
kopii, koordynowanie obiegu dokumentacji sprzedażowej,
• Prowadzenie dokumentacji magazynowo – finansowej zgodnie z
obowiązującymi procedurami,
• Redagowanie comiesięcznych zestawień sprzedaży, statystyk, raportów,
późniejsza analiza danych pod kątem zaopatrzenia,
• Nadzór nad terminowością i prawidłowością przebiegu postępowania
reklamacyjnego m.in. kontrola dokumentacji, kontakt z serwisem oraz klientami
salonu,
• Comiesięczne inwentaryzacje stanów magazynowych, codzienne
administrowanie towarem i zasobami salonu, kontrola zużycia materiałów
biurowych.
posprzedażowej towarów,
• Kompleksowa obsługa administracyjno – biurowa salonu m.in. zarządzanie
korespondencją (przygotowanie i wysyłka), kontrola nad właściwym obiegiem
dokumentów,
• Weryfikowanie umów Klienckich pod względem jakościowym, archiwizowanie ich
kopii, koordynowanie obiegu dokumentacji sprzedażowej,
• Prowadzenie dokumentacji magazynowo – finansowej zgodnie z
obowiązującymi procedurami,
• Redagowanie comiesięcznych zestawień sprzedaży, statystyk, raportów,
późniejsza analiza danych pod kątem zaopatrzenia,
• Nadzór nad terminowością i prawidłowością przebiegu postępowania
reklamacyjnego m.in. kontrola dokumentacji, kontakt z serwisem oraz klientami
salonu,
• Comiesięczne inwentaryzacje stanów magazynowych, codzienne
administrowanie towarem i zasobami salonu, kontrola zużycia materiałów
biurowych.
Specjalista ds. Administracji
• Bieżąca współpraca z krajowymi podwykonawcami branży telekomunikacyjnej,
• Generowanie raportów, zestawień, statystyk oraz weryfikacja błędów dla potrzeb
wewnętrznych działów firmy,
• Kontakt z zagranicznymi dostawcami sprzętu telekomunikacyjnego,
• Cotygodniowa analiza wyników i wskaźników w stosunku do planów zaopatrzenia
magazynów podległych,
• Koordynacja oraz kontrola procesu realizacji zamówień związanych z
przyjmowaniem, wymianą oraz wydawaniem sprzętu telekomunikacyjnego,
• Przeprowadzanie oraz kontrola inwentaryzacji w magazynach podległych.
• Generowanie raportów, zestawień, statystyk oraz weryfikacja błędów dla potrzeb
wewnętrznych działów firmy,
• Kontakt z zagranicznymi dostawcami sprzętu telekomunikacyjnego,
• Cotygodniowa analiza wyników i wskaźników w stosunku do planów zaopatrzenia
magazynów podległych,
• Koordynacja oraz kontrola procesu realizacji zamówień związanych z
przyjmowaniem, wymianą oraz wydawaniem sprzętu telekomunikacyjnego,
• Przeprowadzanie oraz kontrola inwentaryzacji w magazynach podległych.
Kierownik Biura
• Wsparcie Koordynatora SUPP w organizacji i nadzorze nad efektywnym funkcjonowaniem Poradni,
• Obsługa administracyjna i organizacyjna spraw dotyczących koordynacji pracy studentów,
• Aktywny udział w przygotowywaniu comiesięcznego kalendarza spotkań z wykładowcami,
• Terminowe sporządzanie sprawozdań dla potrzeb organu nadzorującego,
• Archiwizacja i zarządzanie korespondencją oraz nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów prawnych,
• Wykonywanie typowych prac kancelaryjnych i biurowych.
• Obsługa administracyjna i organizacyjna spraw dotyczących koordynacji pracy studentów,
• Aktywny udział w przygotowywaniu comiesięcznego kalendarza spotkań z wykładowcami,
• Terminowe sporządzanie sprawozdań dla potrzeb organu nadzorującego,
• Archiwizacja i zarządzanie korespondencją oraz nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów prawnych,
• Wykonywanie typowych prac kancelaryjnych i biurowych.
Szkolenia i kursy
Obsługa Pakietu MS Office
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Zainteresowania
Żeglarstwo
Pływanie
Pływanie
Organizacje
STUDENCKA UNIWERSYTECKA PORADNIA PRAWNA
Wolontariat. Główne obowiązki:
• Świadczenie nieodpłatnych porad prawnych nadzorowanych przez pracowników naukowych Uniwersytetu,
• Redagowanie pism prawnych m.in. z zakresu prawa administracyjnego,
• Zapewnienie niezbędnej poufności w ramach świadczonych usług.
Wolontariat. Główne obowiązki:
• Świadczenie nieodpłatnych porad prawnych nadzorowanych przez pracowników naukowych Uniwersytetu,
• Redagowanie pism prawnych m.in. z zakresu prawa administracyjnego,
• Zapewnienie niezbędnej poufności w ramach świadczonych usług.
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Nierzetelni kontrahenci
Na tej grupie dzielimy sie informacjami jakich kontrahentów, spółek unikać w potencjalnych kontaktach biznesowych.
Windykacja wierzytelności
Dla ludzi poszukujących najlepszych rozwiązań finansowych i prawnych w zakresie windykacji.