Umiejętności
Copywriting
Digital Marketing
Redagowanie
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Reklama online
Project Management
Publikacje
Social Media
Social Media Marketing
Nauczanie
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Redaktor Naczelny, kierownik pionu Industry
Zarządzanie czasopismem „Służby Utrzymania Ruchu” pod kątem merytorycznym: współpraca z autorami, redagowanie artykułów, planowanie programu tytułu, współpraca z redaktorem technicznym oraz grafikami. Zarządzanie podległym zespołem sprzedażowym. Zarządzanie przez cele. Współpraca z najważniejszymi targami oraz wydarzeniami w branży produkcyjnej: AUTOMATICON, PNEUMATICON, Targi HPS, Europejski Kongres Lean Manufacturing.
Planowanie strategii marketingowych, wsparcie działu handlowego w kontaktach z klientami; monitorowanie, raportowanie budżetów Pionu Industry. Analiza rynków pod kątem wprowadzania nowych tytułów na rynek wydawniczy.
Organizacja Kongresu PolMaintenance oraz Szkolenia Służb Utrzymania Ruchu – budowanie programu merytorycznego w oparciu o ekspertów i specjalistów z branży produkcyjnej, energetycznej, przemysłu ciężkiego (odpowiedzialność za budżet, planowanie kosztów oraz realizację wydarzenia)
Wsparcie negocjacyjne oraz organizacyjne projektu InHouse (szkoleń i warsztatów na terenie zakładów produkcyjnych).
Odpowiedzialność merytoryczna za produkty satelickie Pionu Industry: Ogólnopolskie Badanie Służb Utrzymania Ruchu, Przewodnik Szefa Utrzymania Ruchu, Casebook dla branży Spożywczej, Casebook dla Przemysłu).
Rozwój oraz koordynacja stron internetowych www.sluzby-ur.pl, www.kongres-sur.pl, www.szkolenie-sur.pl, analiza budżetów, odpowiedzialność za rozwój merytoryczny portali.
Planowanie strategii marketingowych, wsparcie działu handlowego w kontaktach z klientami; monitorowanie, raportowanie budżetów Pionu Industry. Analiza rynków pod kątem wprowadzania nowych tytułów na rynek wydawniczy.
Organizacja Kongresu PolMaintenance oraz Szkolenia Służb Utrzymania Ruchu – budowanie programu merytorycznego w oparciu o ekspertów i specjalistów z branży produkcyjnej, energetycznej, przemysłu ciężkiego (odpowiedzialność za budżet, planowanie kosztów oraz realizację wydarzenia)
Wsparcie negocjacyjne oraz organizacyjne projektu InHouse (szkoleń i warsztatów na terenie zakładów produkcyjnych).
Odpowiedzialność merytoryczna za produkty satelickie Pionu Industry: Ogólnopolskie Badanie Służb Utrzymania Ruchu, Przewodnik Szefa Utrzymania Ruchu, Casebook dla branży Spożywczej, Casebook dla Przemysłu).
Rozwój oraz koordynacja stron internetowych www.sluzby-ur.pl, www.kongres-sur.pl, www.szkolenie-sur.pl, analiza budżetów, odpowiedzialność za rozwój merytoryczny portali.
zastępca redaktora naczelnego
Prowadzenie czasopisma Logistyka Produkcji pod kątem merytorycznym: wykonywanie obowiązków redaktorskich (wybór tematów, zlecenia artykułów, łamanie pisma, współpraca z marketingiem). Organizacja warsztatów i konferencji dla sektora produkcyjnego oraz branż pokrewnych. Administrowanie portalem biznesowym log24.pl oraz stroną www.logistyka-produkcji.pl.
Szkolenia i kursy
Kurs fotografii prasowej prowadzony przez M. Skrzypkowskiego
Kurs obejmujący warsztaty w uniwersyteckiej pracowni radiowej
Kurs obejmujący warsztaty w uniwersyteckiej pracowni radiowej
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Zainteresowania
literatura światowa (Kultura Paryska, Lew Tołstoj, Franz Kafka, Witold Gombrowicz, Czesław Miłosz, Tomasz Mann) filmy (Woody Allen), kosmologia, filozofia (Bertrand Russell, Friedrich Nietzsche, Wolter) fotografia (miasto nocą, ludzie), bieganie,
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Informatyka dla Produkcji i Logistyki
Dyskutowanie o wszystkim co związane z nowymi rozwiązaniami służącymi dla sprawnej logistyki i efektywnej produkcji.
MES Kontrola procesów produkcyjnych
Grupa dla osób poszukujących informacji o systemach wspomagających zarządzanie produkcją klasy MES (Manufacturing Execution Systems).
Planowanie produkcji
Grupa dla wszystkich zainteresowanych tematyką planowania produkcji oraz optymalizacji procesów produkcyjnych
Utrzymanie Ruchu
Utrzymanie ruchu – grupa osób związanych z problemami utrzymania ruchu. Poruszajmy problemy z którymi się spotykamy. Wymieniajmy się sposobami na pokonanie mniejszego i większego zła. Rozmawiajmy o za