Umiejętności
Strategia marketingowa
Segmentacja
zarządzanie marką
Rozwój produktu
Strategia komunikacji marki
marketing produktu
Strategia Marketingowa B2B
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik produktu / Brand Manager / Przemysłowe środki smarne ORLEN OIL
• opracowanie i realizacja strategii marketingowych dla prowadzonych segmentów produktowych;
• opracowywanie założeń do strategii komunikacji marek i submarek w nadzorowanych segmentach;
• zapewnienie zgodności struktury powierzonego portfela produktów, marek Spółki ze strategią i celami marżowymi w poszczególnych segmentach;
• rozwój powierzonego portfela marek i submarek poprzez budowanie i aktualizacje oferty produktowej;
• identyfikowanie i rekomendowanie podstawowych parametrów marketingowych określających produkt (parametry funkcjonalne, cena, dystrybucja/sprzedaż, narzędzia promocji i reklamy);
• nadzór nad marżą brutto produktów w powierzonej kategorii;
• monitoring działań konkurencji i zmian w branży środków smarnych.
• opracowywanie założeń do strategii komunikacji marek i submarek w nadzorowanych segmentach;
• zapewnienie zgodności struktury powierzonego portfela produktów, marek Spółki ze strategią i celami marżowymi w poszczególnych segmentach;
• rozwój powierzonego portfela marek i submarek poprzez budowanie i aktualizacje oferty produktowej;
• identyfikowanie i rekomendowanie podstawowych parametrów marketingowych określających produkt (parametry funkcjonalne, cena, dystrybucja/sprzedaż, narzędzia promocji i reklamy);
• nadzór nad marżą brutto produktów w powierzonej kategorii;
• monitoring działań konkurencji i zmian w branży środków smarnych.
wystawiono
Profesjonalista w każdym calu. Kompetentność, sumienność, racjonalne podejście, szeroka wiedza - to wszystko sprawia, że Przemek jest wysokiej klasy specjalistą w swojej branży. Angażuje się w 100% we wszystkie działania, jakie wykonuje.
Dodatkowo, Przemek jest niesamowicie sympatycznym człowiekiem, co sprawia, że świetnie się z nim współpracuje.
Dodatkowo, Przemek jest niesamowicie sympatycznym człowiekiem, co sprawia, że świetnie się z nim współpracuje.
Junior Product Manager Oleje Motoryzacyjne PETRO-CANADA
• wprowadzanie na rynek oraz kreowanie polityki marketingowej produktów Petro-Canada
• planowanie skutecznych działań promocyjnych i reklamowych służących wsparciu marki Petro-Canada
• prowadzenie szkoleń produktowych dla zespołu sprzedażowego
• aktywne wsparcie procesu sprzedaży poprzez kontakt z kluczowymi klientami
• koordynacja logistyki i dystrybucji
• reprezentowanie firmy podczas targów branżowych i innych eventów
• planowanie skutecznych działań promocyjnych i reklamowych służących wsparciu marki Petro-Canada
• prowadzenie szkoleń produktowych dla zespołu sprzedażowego
• aktywne wsparcie procesu sprzedaży poprzez kontakt z kluczowymi klientami
• koordynacja logistyki i dystrybucji
• reprezentowanie firmy podczas targów branżowych i innych eventów
Specjalista ds. Marketingu
• wykonywanie zadań związanych z praca działu marketingu oraz planowanie strategii marketingowej
• kontakty i współpraca z agencjami reklamy i drukarniami
• przygotowanie logistyczne, promocja i nadzór nad imprezami masowymi
• organizacja iventów marketingowych
• realizacja głównych umów sponsorskich i partnerskich
• kontakty i współpraca z agencjami reklamy i drukarniami
• przygotowanie logistyczne, promocja i nadzór nad imprezami masowymi
• organizacja iventów marketingowych
• realizacja głównych umów sponsorskich i partnerskich
Praktykant
• pomoc w organizacji działań marketingowych KHS
• redagowanie strony internetowej KHS (www.krosno.com.pl)
• pomoc w przygotowaniu ulotek i informacji reklamowych KHS oraz udział w „ Festiwalu Win Węgierskich”
• pomoc w przygotowaniu treści reklamowych i aranżacji stoiska oraz prezentacja produktów KHS, na „ Międzynarodowych Dniach Wina”
• redagowanie strony internetowej KHS (www.krosno.com.pl)
• pomoc w przygotowaniu ulotek i informacji reklamowych KHS oraz udział w „ Festiwalu Win Węgierskich”
• pomoc w przygotowaniu treści reklamowych i aranżacji stoiska oraz prezentacja produktów KHS, na „ Międzynarodowych Dniach Wina”
V-ice przewodniczący RUSS AE w Krakowie
Rada Uczelniana Samorządu Studenckiego, AE Kraków
•Organizator Juwenaliów AE w Krakowie
•Udział w akcji „Studenci dzieciom w Azji”
•Członek Senackiej Komisji ds. Dydaktyki
•Członek Komisji Dyscyplinarnej
•Członek Komisji ds. Wyjazdów Zagranicznych Studentów
•Członek Rady Wydziału Zarządzania AE w Krakowie
Nagroda Rektora Akademii Ekonomicznej w Krakowie
•Nagroda za udział w organizacji festiwalu Juwenaliowo-Jubileuszowego oraz Zjazdu Absolwentów z okazji 80-lecia Akademii Ekonomicznej w Krakowie
•Udział w akcji „Studenci dzieciom w Azji”
•Członek Senackiej Komisji ds. Dydaktyki
•Członek Komisji Dyscyplinarnej
•Członek Komisji ds. Wyjazdów Zagranicznych Studentów
•Członek Rady Wydziału Zarządzania AE w Krakowie
Nagroda Rektora Akademii Ekonomicznej w Krakowie
•Nagroda za udział w organizacji festiwalu Juwenaliowo-Jubileuszowego oraz Zjazdu Absolwentów z okazji 80-lecia Akademii Ekonomicznej w Krakowie
Wolontariusz
Centrum Rozwoju i Promocji, AE Kraków
•Przeprowadzenie około 80-ciu multimedialnych prezentacji Akademii Ekonomicznej w liceach województwa podkarpackiego i małopolskiego
•Pomoc w organizacji oraz udział w Dniu Otwartym 2004 oraz 2005 AE w Krakowie
•Prezentacja Uczelni na Festiwalu Nauki organizowanego przez Uniwersytet Jagielloński
•Pomoc w organizacji i przebiegu III i IV Międzynarodowego Kongresu „ Kultura – Gospodarka – Media”
•Pomoc w organizacji oraz udział w Dniu Otwartym 2004 oraz 2005 AE w Krakowie
•Prezentacja Uczelni na Festiwalu Nauki organizowanego przez Uniwersytet Jagielloński
•Pomoc w organizacji i przebiegu III i IV Międzynarodowego Kongresu „ Kultura – Gospodarka – Media”
Szkolenia i kursy
2010 Skuteczne Negocjacje Handlowe
2008 Active Learner (Engine Oil) - poziom platynowy
2008 Efektywne zarządzanie czasem
2007 Kompleksowy marketing klubu piłkarskiego
2007 Skuteczne komunikowanie sie w mediach
2006 Akademia Kompetencji
2006 Trening twórczego myślenia
2005 Assessment Center
2004 Jak zdobyć doświadczenie zawodowe w krajach UE
2004 Zawodowe Negocjacje
2004 Twój wizerunek w Procesie Rekrutacyjnym
2008 Active Learner (Engine Oil) - poziom platynowy
2008 Efektywne zarządzanie czasem
2007 Kompleksowy marketing klubu piłkarskiego
2007 Skuteczne komunikowanie sie w mediach
2006 Akademia Kompetencji
2006 Trening twórczego myślenia
2005 Assessment Center
2004 Jak zdobyć doświadczenie zawodowe w krajach UE
2004 Zawodowe Negocjacje
2004 Twój wizerunek w Procesie Rekrutacyjnym
Edukacja
Zainteresowania
Eskapady z grupą przyjaciół po Bieszczadach, Zalewie Solińskim i Tatrach, wspólne wyjazdy na zawody ligi żużlowej, koncerty rockowe, cotygodniowe wyjścia na basen, a w zimie wspólne szusowanie na nartach oraz dobra literatura.
Organizacje
- Rada Uczelniana Samorządu Studenckiego, AE Kraków
- Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
- Biuro Programów Zagranicznych
- Centrum Rozwoju i Promocji
- Studenckie Forum Business Center Club
- Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
- Biuro Programów Zagranicznych
- Centrum Rozwoju i Promocji
- Studenckie Forum Business Center Club
Inne
Publikacje:
"Jak przebiega proces zużywania się olejów silnikowych i przekładniowych", Truck&Van, (9)11/2011
"Jakość ponad cenę", Autoexpert, (177)10/2011
" Polska specyfika -oleje dla motoryzacji",Autoexpert,(171)3/2011
" Dlaczego my? Co kupi się tylko u nas?",Autonaprawa,2009
"Innowacyjny znaczy lepszy" – MSP Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw, nr 1(70)2008
"Offshoring – czyli wzmożona relokacja usług" - Nasz Rynek Kapitałowy, 2007, nr.3.
"Czy tym razem wykorzystamy wysokie tempo" – Gazeta finansowa, 2007
"Jak przebiega proces zużywania się olejów silnikowych i przekładniowych", Truck&Van, (9)11/2011
"Jakość ponad cenę", Autoexpert, (177)10/2011
" Polska specyfika -oleje dla motoryzacji",Autoexpert,(171)3/2011
" Dlaczego my? Co kupi się tylko u nas?",Autonaprawa,2009
"Innowacyjny znaczy lepszy" – MSP Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw, nr 1(70)2008
"Offshoring – czyli wzmożona relokacja usług" - Nasz Rynek Kapitałowy, 2007, nr.3.
"Czy tym razem wykorzystamy wysokie tempo" – Gazeta finansowa, 2007
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Asertywność i Komunikacja
Nie daj sobie wejść na głowę i zawsze bądź sobą! Grupa dla osób, które w swoim życiu chcą stosować postawę asertywną opartą się na wzajemnym szacunku.
Kraków
Dla osób mieszkających, studiujących, pracujących lub zamierzających pracować/mieszkać/studiować*) w Krakowie lub okolicach
*)niepotrzebne skreśl
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Bezpośredni
Zapraszam osoby postrzegające rolę marketingu bezpośredniego szerzej niż sprzedaż produktów i usług. Grupa ma służyć wymianie wiedzy i doświadczeń dotyczących interakcji w relacjach biznes
Product Manager
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące się powyższą bardzo szeroko pojętą robotą. Zapraszam