Przemysław Marciniak

Informatyk / Administrator Usług IT Bank Pocztowy S.A.
Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Umiejętności

Active Directory CRM Front-end ITIL Sok LDAP Oracle Oracle SQL Developer Audyty bezpieczeństwa Service Desk Service Desk Management Handlowcy Zarządzanie IT Wirtualizacja Logistyka Bazy danych Administracja systemami Zarządzanie usługami IT IBM Lotus Notes IBM Lotus Domino Lider grupy monitorowanie systemów VBA Excel DEFBANK Service Desk Plus Manage Engine Audyty wewnętrzne i zewnętrzne Service Desk Support ferryt IBM Control Desk FlowAdmin Altar IVR

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Atos Poland Global Services Sp. z o. o.
Security Engineer
• administracja i utrzymanie infrastruktury ochrony punktów końcowych
• projektowanie i wdrażanie rozwiązań AV
• zarządzanie wydajnością systemu, wydajnością i jakością usług
• przejścia i przekazywanie klientów
• zbieranie i analizowanie dzienników bezpieczeństwa
• monitorowanie i zgodność
Bank Pocztowy S.A.
Informatyk Wydziała Wsparcia Użytkownika - Sekcja Uprawnień i Raportowania i Zamówień
• administrowanie kontami, uprawnieniami użytkowników w systemach biznesowych, informatycznych
• administrowanie Usługą Active Directory w Windows 2003/2008/2019 Serwer
• zarządzanie zasobami dyskowymi, sieciowymi w zakresie tworzenia, przydzielania uprawnień, zarządzania pojemnością
• administrowanie i zarządzanie systemami „Manage Engine Plus ServiceDesk” oraz „IBM Control Desk” w zakresie tworzenia nowych przepływów procesów, formatek, widoków, elementów graficznych interfejsu użytkowników.
• tworzenie i obsługa modułów raportowania z wykorzystaniem baz danych MS SQL oraz Oracle SQL
• tworzenie i obsługa analityczna raportowania w ramach funkcjonowania departamentu, dostępności usług IT na potrzeby Banku oraz Poczty Polskiej, Komitet Ryzyka Operacyjnego,
• tworzenie i obsługa raportowania na potrzeby audytów zewnętrznych, KNF-u
• testowanie, wdrażanie nowych systemów typu ITSM
• tworzenie procedur
• prowadzenie audytów uprawnień
• usuwanie błędów na bazach Oraclowych wynikających z uszkodzonego lub zblokowanego przepływu procesów w systemie typu ITSM
• przygotowanie i prowadzenie szkoleń z obsługi ITSM
• konsultacje dotyczące uprawnień w systemach biznesowych banku
Bank Pocztowy S.A.
Informatyk Wydział Wsparcia Użytkownika - Sekcja Wsparcia Zdalnego
• wspieranie pracowników firmy w zakresie technik informatycznych,
• rozwiązywanie problemów dotyczących sprzętu komputerowego i oprogramowania bankowego
• administrowanie uprawnieniami użytkowników w systemach biznesowych
• administrowanie Usługą Active Directory w Windows 2003/2008 Serwer
• obsługiwanie i nadzór przebiegu incydentów
• administrowanie i zarządzanie systemami „Manage Engine Plus ServiceDesk”
• obsługiwanie jednostek organizacyjnych banku w terenie
Logo
Lider sektora Elektronika Multimedia
Carrefour Bydgoszcz Glinki Bydgoszcz, Al. Jana Pawła II 115
• nadzór logistyczny i handlowy
• współpraca z dostawcami
• zarządzanie, koordynowanie zespołem pracowników działu
Logo
Lider działu informatyki
Carrefour Bydgoszcz Glinki Bydgoszcz, Al. Jana Pawła II 115
• administrowanie Usługą Active Directory w Windows 2003 Serwer
• nadzorowanie infrastruktury kas, stacji paliw,
• monitorowanie, zarządzanie oprogramowaniem sprzedażowym, magazynowym
• ewidencjonowanie, statystyki (raportowanie, analityka, opracowania handlowe, etc)
Logo
Lider zespołu w dziale Ochrony
Carrefour Bydgoszcz Glinki Bydgoszcz, Al. Jana Pawła II 115
• audytowanie jednostek organizacyjnych firmy pod względem prawidłowości prowadzonej dokumentacji
• wdrażanie nowych oraz testy istniejących systemów zabezpieczeń
• tworzenie procedur bezpieczeństwa
• koordynowanie działań, pracy pracowników ochrony wewnętrznej, jaki i zewnętrznej
• współpracowanie z organami ścigania
Logo
Specjalista w dziale Ochrony
Carrefour Bydgoszcz Glinki Bydgoszcz, Al. Jana Pawła II 115
• Monitoring, dozór elektroniczny obiektów, pracowników oraz klientów sieci Carrefour Polska
• koordynowanie działań, pracy pracowników monitoringu
• współpracowanie z organami ścigania
Logo
Junior w dziale Ochrony
Carrefour Bydgoszcz Glinki Bydgoszcz, Al. Jana Pawła II 115
• Monitoring, dozór elektroniczny obiektów, pracowników oraz klientów sieci Carrefour Polska

Projekty

Wdrożenie oprogramowania typu ITSM , IBM Control Desk
Zakres obowiązków
Katalogowanie i opis funkcjonalny przepływu procesów w systemie „Manage Engine Plus ServiceDesk”. Dostosowanie procesów do nowego system ITSM. Przeniesienie przepływu procesów z systemu „Manage Engine Plus ServiceDesk” do „IBM Control Desk”. Weryfikacja poprawności przeniesionych oraz nowo tworzonych przepływów procesów. Konsultacja i weryfikacja różnych konfiguracji , rozwiązań z dostawcą systemu. Przygotowanie procedur, opisów technicznych wdrażanego oprogramowania. Prowadzenie szkoleń dla pracowników z obsługi nowego systemu. Prowadzenie konsultacji z użytkownikami i przebudowa systemu ITSM pod indywidualne potrzeby. Opracowanie ,stworzenie i wdrożenie mechanizmów raportujących w oparciu o dostępne elementy systemu ITSM.

Szkolenia i kursy

Microsoft Official Course: MS 6419
Microsoft Official Course: MS 6426

Edukacja

Logo
Informatyka, specjalność: grafika komputerowa, inżynierskie
Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi
Logo
Informatyka, specjalność: programista baz danych, średnie
Pomorski Zespół Szkół Policealnych Kolfer w Bydgoszczy

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami

Zainteresowania

informatyka, psychologia, grafika komputerowa, wędkarstwo

Inne

prawo jazdy kat. B