Umiejętności
Active Directory
CRM
Front-end
ITIL
Sok
LDAP
Oracle
Oracle SQL Developer
Audyty bezpieczeństwa
Service Desk
Service Desk Management
Handlowcy
Zarządzanie IT
Wirtualizacja
Logistyka
Bazy danych
Administracja systemami
Zarządzanie usługami IT
IBM Lotus Notes
IBM Lotus Domino
Lider grupy
monitorowanie systemów
VBA Excel
DEFBANK
Service Desk Plus Manage Engine
Audyty wewnętrzne i zewnętrzne
Service Desk Support
ferryt
IBM Control Desk
FlowAdmin
Altar IVR
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Security Engineer
• administracja i utrzymanie infrastruktury ochrony punktów końcowych
• projektowanie i wdrażanie rozwiązań AV
• zarządzanie wydajnością systemu, wydajnością i jakością usług
• przejścia i przekazywanie klientów
• zbieranie i analizowanie dzienników bezpieczeństwa
• monitorowanie i zgodność
• projektowanie i wdrażanie rozwiązań AV
• zarządzanie wydajnością systemu, wydajnością i jakością usług
• przejścia i przekazywanie klientów
• zbieranie i analizowanie dzienników bezpieczeństwa
• monitorowanie i zgodność
Informatyk Wydziała Wsparcia Użytkownika - Sekcja Uprawnień i Raportowania i Zamówień
• administrowanie kontami, uprawnieniami użytkowników w systemach biznesowych, informatycznych
• administrowanie Usługą Active Directory w Windows 2003/2008/2019 Serwer
• zarządzanie zasobami dyskowymi, sieciowymi w zakresie tworzenia, przydzielania uprawnień, zarządzania pojemnością
• administrowanie i zarządzanie systemami „Manage Engine Plus ServiceDesk” oraz „IBM Control Desk” w zakresie tworzenia nowych przepływów procesów, formatek, widoków, elementów graficznych interfejsu użytkowników.
• tworzenie i obsługa modułów raportowania z wykorzystaniem baz danych MS SQL oraz Oracle SQL
• tworzenie i obsługa analityczna raportowania w ramach funkcjonowania departamentu, dostępności usług IT na potrzeby Banku oraz Poczty Polskiej, Komitet Ryzyka Operacyjnego,
• tworzenie i obsługa raportowania na potrzeby audytów zewnętrznych, KNF-u
• testowanie, wdrażanie nowych systemów typu ITSM
• tworzenie procedur
• prowadzenie audytów uprawnień
• usuwanie błędów na bazach Oraclowych wynikających z uszkodzonego lub zblokowanego przepływu procesów w systemie typu ITSM
• przygotowanie i prowadzenie szkoleń z obsługi ITSM
• konsultacje dotyczące uprawnień w systemach biznesowych banku
• administrowanie Usługą Active Directory w Windows 2003/2008/2019 Serwer
• zarządzanie zasobami dyskowymi, sieciowymi w zakresie tworzenia, przydzielania uprawnień, zarządzania pojemnością
• administrowanie i zarządzanie systemami „Manage Engine Plus ServiceDesk” oraz „IBM Control Desk” w zakresie tworzenia nowych przepływów procesów, formatek, widoków, elementów graficznych interfejsu użytkowników.
• tworzenie i obsługa modułów raportowania z wykorzystaniem baz danych MS SQL oraz Oracle SQL
• tworzenie i obsługa analityczna raportowania w ramach funkcjonowania departamentu, dostępności usług IT na potrzeby Banku oraz Poczty Polskiej, Komitet Ryzyka Operacyjnego,
• tworzenie i obsługa raportowania na potrzeby audytów zewnętrznych, KNF-u
• testowanie, wdrażanie nowych systemów typu ITSM
• tworzenie procedur
• prowadzenie audytów uprawnień
• usuwanie błędów na bazach Oraclowych wynikających z uszkodzonego lub zblokowanego przepływu procesów w systemie typu ITSM
• przygotowanie i prowadzenie szkoleń z obsługi ITSM
• konsultacje dotyczące uprawnień w systemach biznesowych banku
Informatyk Wydział Wsparcia Użytkownika - Sekcja Wsparcia Zdalnego
• wspieranie pracowników firmy w zakresie technik informatycznych,
• rozwiązywanie problemów dotyczących sprzętu komputerowego i oprogramowania bankowego
• administrowanie uprawnieniami użytkowników w systemach biznesowych
• administrowanie Usługą Active Directory w Windows 2003/2008 Serwer
• obsługiwanie i nadzór przebiegu incydentów
• administrowanie i zarządzanie systemami „Manage Engine Plus ServiceDesk”
• obsługiwanie jednostek organizacyjnych banku w terenie
• rozwiązywanie problemów dotyczących sprzętu komputerowego i oprogramowania bankowego
• administrowanie uprawnieniami użytkowników w systemach biznesowych
• administrowanie Usługą Active Directory w Windows 2003/2008 Serwer
• obsługiwanie i nadzór przebiegu incydentów
• administrowanie i zarządzanie systemami „Manage Engine Plus ServiceDesk”
• obsługiwanie jednostek organizacyjnych banku w terenie
Lider działu informatyki
Carrefour Bydgoszcz Glinki Bydgoszcz, Al. Jana Pawła II 115
• administrowanie Usługą Active Directory w Windows 2003 Serwer
• nadzorowanie infrastruktury kas, stacji paliw,
• monitorowanie, zarządzanie oprogramowaniem sprzedażowym, magazynowym
• ewidencjonowanie, statystyki (raportowanie, analityka, opracowania handlowe, etc)
• nadzorowanie infrastruktury kas, stacji paliw,
• monitorowanie, zarządzanie oprogramowaniem sprzedażowym, magazynowym
• ewidencjonowanie, statystyki (raportowanie, analityka, opracowania handlowe, etc)
Lider zespołu w dziale Ochrony
Carrefour Bydgoszcz Glinki Bydgoszcz, Al. Jana Pawła II 115
• audytowanie jednostek organizacyjnych firmy pod względem prawidłowości prowadzonej dokumentacji
• wdrażanie nowych oraz testy istniejących systemów zabezpieczeń
• tworzenie procedur bezpieczeństwa
• koordynowanie działań, pracy pracowników ochrony wewnętrznej, jaki i zewnętrznej
• współpracowanie z organami ścigania
• wdrażanie nowych oraz testy istniejących systemów zabezpieczeń
• tworzenie procedur bezpieczeństwa
• koordynowanie działań, pracy pracowników ochrony wewnętrznej, jaki i zewnętrznej
• współpracowanie z organami ścigania
Projekty
Wdrożenie oprogramowania typu ITSM , IBM Control Desk
Zakres obowiązków
Katalogowanie i opis funkcjonalny przepływu procesów w systemie „Manage Engine Plus ServiceDesk”. Dostosowanie procesów do nowego system ITSM. Przeniesienie przepływu procesów z systemu „Manage Engine Plus ServiceDesk” do „IBM Control Desk”. Weryfikacja poprawności przeniesionych oraz nowo tworzonych przepływów procesów. Konsultacja i weryfikacja różnych konfiguracji , rozwiązań z dostawcą systemu. Przygotowanie procedur, opisów technicznych wdrażanego oprogramowania. Prowadzenie szkoleń dla pracowników z obsługi nowego systemu. Prowadzenie konsultacji z użytkownikami i przebudowa systemu ITSM pod indywidualne potrzeby. Opracowanie ,stworzenie i wdrożenie mechanizmów raportujących w oparciu o dostępne elementy systemu ITSM.
Szkolenia i kursy
Microsoft Official Course: MS 6419
Microsoft Official Course: MS 6426
Microsoft Official Course: MS 6426
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Zainteresowania
informatyka, psychologia, grafika komputerowa, wędkarstwo
Inne
prawo jazdy kat. B