Przemysław Machlarz

Dyrektor ds. Sprzedaży
Zamość, lubelskie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Head of Sales
Granarolo Polska
Spółdzielnia Mleczarska Ryki
Manager Sprzedaży Regionalnej
1.Nadzór nad prawidłową pracą działu handlu hurtowego ( total Polska )
2.Opracowanie strategii i planów sprzedaży w dziale hurtu oraz nadzór nad ich realizacją
3.Opracowywanie budżetu i zarzadzanie działem handlu hurtowego
4.Analiza konkurencji i trendów rozwoju w obszarze sprzedaży i innowacyjności
5.Zarzadzanie i coaching grupą handlową w dziale hurtowym ( 3 osoby total Polska )
6.Odpowiedzialność za wynik finansowy procesów sprzedaży
7.Analiza konkurencji i trendów rozwoju w obszarze sprzedaży
8.Nawiazywanie i utrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami
9.Kreowanie rozwiązań zmierzających do wypracowania efektywnej sprzedaży oraz rozwoju
10.Negocjacje i realizacja umów handlowych
Spółdzielnia Mleczarska Ryki
Dyrektor ds.Sprzedaży
Masmal Dairy Sp.z o.o.
Z-ca Dyrektora Handlowego ds.hurtu
1. Nadzór nad prawidłowa pracą Działu Handlu Hurtowego
2.Współpraca z wszystkimi działami spółki Masmal Dairy Sp. z o.o. oraz wszystkimi działami spółki zależnej F.H.U. Masmal
3.Nadzór i prowadzenie dokumentacji systemu zarządzania jakością i HACAP oraz IFS i BRC
4.Opracowanie strategii i planów sprzedaży dla podległego działu oraz nadzór nad ich realizacją
5.Opracowanie budżetu i zarządzanie działem handlu hurtowego ( 3 RKS i 30-40 PH )
6.Odpowiedzialność za wynik finansowy procesów sprzedaży
7.Godne reprezentowanie spółki jako prelegent
8.Reprezentowanie spółki w kontaktach z partnerami biznesowymi
9.Negocjowanie i realizacja umów handlowych
Masmal Dairy Sp.z o.o.
Regionalny Kierownik Sprzedaży
1. Zarządzanie ,motywowanie i rozwijanie podległego zespołu poprzez coaching , mentoring
2. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
3.Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych
4.Współpraca z sieciami regionalnymi
5. Kontrola budżetu promocyjnego
6.Wskaźniki jakościowe tras sprzedażowych
7. Rekrutacje nowych pracowników
Nestle Polska S.A.
Okregowy Koordynator Sprzedaży
1.Odpowiedzialność za podległych klientów w kanale tradycyjnym i nowoczesnym kierując pracą określonej grupy MPH, PH,SPH
2.Współpraca z pracownikami Zespołów Handlowych Obsługi Klientów Kluczowych na poziomie operacyjnym
3.Wdrażanie i realizacja działań odsprzedażowych , planów marketingowych , promocji oraz programów u klientów
4.Współpraca z innymi działami firmy w zakresie realizacji planów sprzedaży
5.Rozdzielanie projektów i zadań związanych z priorytetami na dany okres - PH
6.Zatrudnianie nowych pracowników i monitoring szkoleń
Logo
Koordynator Kluczowych Klientów
Nestle&General Mills Toruń Pacific
1.Odpowiedzialność za podległych klientów kanału nowoczesnego i tradycyjnego we współpracy z określoną grupą podległych PH
2.Współpraca z pracownikami Zespołów Handlowych Obsługi Klientów Kluczowych na poziomie operacyjnym
3.Wdrażanie i koordynacja planowanych działań u klientów
4.Współpraca z innymi działami firmy w zakresie realizacji planów sprzedaży
Nestle Polska S.A.
Koordynator Sprzedaży Okręgowej
1.Osiaganie wyznaczonych miesięcznych , okresowych i półrocznych targetów sprzedaży hurtowej lub sieciowej ( kanał nowoczesny )
2.Przygotowwywanie miesięcznych planów sprzedaży w regionie
3.Przygotowywanie budżetów marketingowych i kontrola ich realizacji
4.Koordynacja i nadzór nad działaniami MPH,PH,SPH
5.Negocjacje warunków handlowych
6.Nadzór i odpowiedzialność za realizację planowanych działań promocyjnych i rozliczanie
7.Prowadzenie działań Trade Marketingowych
8.Prowadzenie szkoleń ( coachingu) z PH,MPH i SPH0
Logo
Starszy Przedstawiciel Handlowy
Nestle&General Mills Toruń Pacific

Szkolenia i kursy

-Trudny Klient -Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów- 2005
-Zarzadzanie Czasem-Integra Consulting-2009
-Zarzadzanie Zespołem Sprzedażowym- Integra Consulting 2010
-Zarządzanie Zespołem Sprzedażowym- FOLLOW-UP ( dla OKS )-Integra Consulting 2011
-Szkolenia wewnętrzne Nestle Toruń Pacific

Edukacja

Logo
Ekonomia-polityka Celna, magisterskie
Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Warszawie
Logo
Ekonomia, licencjackie
Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

sport, turystyka