Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Manager Sprzedaży Regionalnej
1.Nadzór nad prawidłową pracą działu handlu hurtowego ( total Polska )
2.Opracowanie strategii i planów sprzedaży w dziale hurtu oraz nadzór nad ich realizacją
3.Opracowywanie budżetu i zarzadzanie działem handlu hurtowego
4.Analiza konkurencji i trendów rozwoju w obszarze sprzedaży i innowacyjności
5.Zarzadzanie i coaching grupą handlową w dziale hurtowym ( 3 osoby total Polska )
6.Odpowiedzialność za wynik finansowy procesów sprzedaży
7.Analiza konkurencji i trendów rozwoju w obszarze sprzedaży
8.Nawiazywanie i utrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami
9.Kreowanie rozwiązań zmierzających do wypracowania efektywnej sprzedaży oraz rozwoju
10.Negocjacje i realizacja umów handlowych
2.Opracowanie strategii i planów sprzedaży w dziale hurtu oraz nadzór nad ich realizacją
3.Opracowywanie budżetu i zarzadzanie działem handlu hurtowego
4.Analiza konkurencji i trendów rozwoju w obszarze sprzedaży i innowacyjności
5.Zarzadzanie i coaching grupą handlową w dziale hurtowym ( 3 osoby total Polska )
6.Odpowiedzialność za wynik finansowy procesów sprzedaży
7.Analiza konkurencji i trendów rozwoju w obszarze sprzedaży
8.Nawiazywanie i utrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami
9.Kreowanie rozwiązań zmierzających do wypracowania efektywnej sprzedaży oraz rozwoju
10.Negocjacje i realizacja umów handlowych
Z-ca Dyrektora Handlowego ds.hurtu
1. Nadzór nad prawidłowa pracą Działu Handlu Hurtowego
2.Współpraca z wszystkimi działami spółki Masmal Dairy Sp. z o.o. oraz wszystkimi działami spółki zależnej F.H.U. Masmal
3.Nadzór i prowadzenie dokumentacji systemu zarządzania jakością i HACAP oraz IFS i BRC
4.Opracowanie strategii i planów sprzedaży dla podległego działu oraz nadzór nad ich realizacją
5.Opracowanie budżetu i zarządzanie działem handlu hurtowego ( 3 RKS i 30-40 PH )
6.Odpowiedzialność za wynik finansowy procesów sprzedaży
7.Godne reprezentowanie spółki jako prelegent
8.Reprezentowanie spółki w kontaktach z partnerami biznesowymi
9.Negocjowanie i realizacja umów handlowych
2.Współpraca z wszystkimi działami spółki Masmal Dairy Sp. z o.o. oraz wszystkimi działami spółki zależnej F.H.U. Masmal
3.Nadzór i prowadzenie dokumentacji systemu zarządzania jakością i HACAP oraz IFS i BRC
4.Opracowanie strategii i planów sprzedaży dla podległego działu oraz nadzór nad ich realizacją
5.Opracowanie budżetu i zarządzanie działem handlu hurtowego ( 3 RKS i 30-40 PH )
6.Odpowiedzialność za wynik finansowy procesów sprzedaży
7.Godne reprezentowanie spółki jako prelegent
8.Reprezentowanie spółki w kontaktach z partnerami biznesowymi
9.Negocjowanie i realizacja umów handlowych
Regionalny Kierownik Sprzedaży
1. Zarządzanie ,motywowanie i rozwijanie podległego zespołu poprzez coaching , mentoring
2. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
3.Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych
4.Współpraca z sieciami regionalnymi
5. Kontrola budżetu promocyjnego
6.Wskaźniki jakościowe tras sprzedażowych
7. Rekrutacje nowych pracowników
2. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
3.Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych
4.Współpraca z sieciami regionalnymi
5. Kontrola budżetu promocyjnego
6.Wskaźniki jakościowe tras sprzedażowych
7. Rekrutacje nowych pracowników
Okregowy Koordynator Sprzedaży
1.Odpowiedzialność za podległych klientów w kanale tradycyjnym i nowoczesnym kierując pracą określonej grupy MPH, PH,SPH
2.Współpraca z pracownikami Zespołów Handlowych Obsługi Klientów Kluczowych na poziomie operacyjnym
3.Wdrażanie i realizacja działań odsprzedażowych , planów marketingowych , promocji oraz programów u klientów
4.Współpraca z innymi działami firmy w zakresie realizacji planów sprzedaży
5.Rozdzielanie projektów i zadań związanych z priorytetami na dany okres - PH
6.Zatrudnianie nowych pracowników i monitoring szkoleń
2.Współpraca z pracownikami Zespołów Handlowych Obsługi Klientów Kluczowych na poziomie operacyjnym
3.Wdrażanie i realizacja działań odsprzedażowych , planów marketingowych , promocji oraz programów u klientów
4.Współpraca z innymi działami firmy w zakresie realizacji planów sprzedaży
5.Rozdzielanie projektów i zadań związanych z priorytetami na dany okres - PH
6.Zatrudnianie nowych pracowników i monitoring szkoleń
Koordynator Kluczowych Klientów
Nestle&General Mills Toruń Pacific
1.Odpowiedzialność za podległych klientów kanału nowoczesnego i tradycyjnego we współpracy z określoną grupą podległych PH
2.Współpraca z pracownikami Zespołów Handlowych Obsługi Klientów Kluczowych na poziomie operacyjnym
3.Wdrażanie i koordynacja planowanych działań u klientów
4.Współpraca z innymi działami firmy w zakresie realizacji planów sprzedaży
2.Współpraca z pracownikami Zespołów Handlowych Obsługi Klientów Kluczowych na poziomie operacyjnym
3.Wdrażanie i koordynacja planowanych działań u klientów
4.Współpraca z innymi działami firmy w zakresie realizacji planów sprzedaży
Koordynator Sprzedaży Okręgowej
1.Osiaganie wyznaczonych miesięcznych , okresowych i półrocznych targetów sprzedaży hurtowej lub sieciowej ( kanał nowoczesny )
2.Przygotowwywanie miesięcznych planów sprzedaży w regionie
3.Przygotowywanie budżetów marketingowych i kontrola ich realizacji
4.Koordynacja i nadzór nad działaniami MPH,PH,SPH
5.Negocjacje warunków handlowych
6.Nadzór i odpowiedzialność za realizację planowanych działań promocyjnych i rozliczanie
7.Prowadzenie działań Trade Marketingowych
8.Prowadzenie szkoleń ( coachingu) z PH,MPH i SPH0
2.Przygotowwywanie miesięcznych planów sprzedaży w regionie
3.Przygotowywanie budżetów marketingowych i kontrola ich realizacji
4.Koordynacja i nadzór nad działaniami MPH,PH,SPH
5.Negocjacje warunków handlowych
6.Nadzór i odpowiedzialność za realizację planowanych działań promocyjnych i rozliczanie
7.Prowadzenie działań Trade Marketingowych
8.Prowadzenie szkoleń ( coachingu) z PH,MPH i SPH0
Szkolenia i kursy
-Trudny Klient -Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów- 2005
-Zarzadzanie Czasem-Integra Consulting-2009
-Zarzadzanie Zespołem Sprzedażowym- Integra Consulting 2010
-Zarządzanie Zespołem Sprzedażowym- FOLLOW-UP ( dla OKS )-Integra Consulting 2011
-Szkolenia wewnętrzne Nestle Toruń Pacific
-Zarzadzanie Czasem-Integra Consulting-2009
-Zarzadzanie Zespołem Sprzedażowym- Integra Consulting 2010
-Zarządzanie Zespołem Sprzedażowym- FOLLOW-UP ( dla OKS )-Integra Consulting 2011
-Szkolenia wewnętrzne Nestle Toruń Pacific
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
sport, turystyka