Przemysław Lubryczyński

Dyrektor Regionu, Windmöller & Hölscher Polska Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Języki

niemiecki
biegły
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor Regionu
Windmöller&Hölscher Polska Sp. z o.o.
Logo
Kierownik Sprzedaży Polska
Windmöller & Hölscher
Logo
doradca techniczno-handlowy
ITW-Signode Polska Sp. z o.o.
Dział: Handlowy
Doradca Techniczny i Handlowy

- Doradztwo i sprzedaż systemów pakowania.
- Opieka nad kluczowymi klientami.
- Negocjowanie umów handlowych.
- Zamawianie urządzeń w filiach produkcyjnych.
- Pozyskiwanie nowych klientów.
- Opracowywanie strategii sprzedaży:
raportowanie do europejskiej centrali firmy,
szacowanie przyszłej wielkości sprzedaży,
tworzenie baz danych o Polskim rynku,
- Tłumaczenie dokumentacji technicznej:
instrukcji zabudowy,
obsługi.
Logo
Właściciel
LOGO-MEDIA
- Doradztwo w zakresie windykacji:
przyjmowanie zleceń windykacyjnych,
współpraca z firmami windykacyjnymi,
z kancelariami prawniczymi,
doradzanie wierzycielom o sposobach odbioru należności, nadzorowanie działań windykacyjnych,
sprzedaż pojazdów i urządzeń poleasingowych.
Scania Finance Polska Sp. z o. o.
Specjalista ds. windykacji
- Stworzenie działu windykacji.
- Stworzenie procedur odzyskiwania należności.
- Opracowywanie dokumentacji wewnętrznej.
- Stworzenie ścieżki współpracy z działem księgowości.
- Pozyskiwanie dodatkowych informacji o klientach.
- Negocjacje z dłużnikami.
- Sporządzanie dokumentacji do spraw sądowych.
- Współdziałanie z firmami windykacyjnymi i kancelariami prawniczymi.
- Dobieranie firm zewnętrznych.
- Negocjowanie umów współpracy.
- Akceptacja rozliczeń.
- Uczestnictwo w rozprawach sądowych.
- Nadzorowanie przedstawicieli handlowych.
- Szkolenia z zakresu negocjacji z dłużnikami.
- Naznaczanie planów odbioru należności.
- Odbieranie pojazdów leasingowych.
Logo
Przedstawiciel Handlowy
SIGNODE Polska Sp z o.o. (ITW Company)
- Sprzedaż maszyn i systemów pakowania stosowanych w produkcji masowej.
- Opieka nad kluczowymi klientami.
- Ustalanie zamówień na materiały eksploatacyjne.
- Organizowanie pokazów urządzeń u kontrahentów.
- Organizowanie współuczestnictwa w targach.
- Negocjowanie umów handlowych.
- Zamawianie urządzeń w filiach produkcyjnych.
- Pozyskiwanie nowych klientów.
- Opracowywanie strategii sprzedaży.
- Raportowanie do europejskiej centrali firmy.
- Szacowanie przyszłej wielkości sprzedaży.
- Tworzenie baz danych o Polskim rynku.
- Uczestnictwo w kursach handlowych w Niemczech: sposoby sprzedaży bezpośredniej w krajach Unii Europejskiej, praktyka sprzedaży, kursy szkoleniowe (techniczne) z urządzeń wprowadzanych do sprzedaży.
- Organizacja, prowadzenie, tłumaczenie symultaniczne szkoleń.
- Tłumaczenie dokumentacji technicznej: instrukcji zabudowy, obsługi, kart gwarancyjnych i materiałów reklamowych.
Robert BOSCH Sp. z o.o.
Doradca Techniczny
Dział: Części i Akcesoriów Samochodowych

- Organizowanie i uczestnictwo w szkoleniach dla licencjobiorców w ośrodkach szkoleniowych w Austrii i Niemczech.
- Symultaniczne tłumaczenie, opiekun i tłumacz grup szkoleniowych.
- Prowadzenie w Polsce szkoleń z zakresu nowoczesnych układów wtryskowych BOSCH w silnikach wysokoprężnych.
- Tłumaczenia dokumentacji technicznej, materiałów szkoleniowych i informacyjnych.
- Współpraca z przedstawicielstwami i serwisami danych marek samochodowych.
- Doradztwo z zakresu prowadzenia serwisów samochodowych: sposoby zarządzania serwisem na sposób Niemiecki.
- Prezentacja urządzeń diagnostyczny na targach i u klientów indywidualnych.
- Wspieranie działu handlowego: doszkalanie handlowców w zakresie nowinek technicznych i nowych produktów oraz rozwiązań w motoryzacji.
- Rozpatrywanie wszystkich reklamacji części i akcesoriów samochodowych firmy BOSCH na terenie Polski.
Logo
Agencja Reklamowa
Drescher CI Sp. z o.o. Agencja Reklamowa
- Tworzenie wizerunku firm: projektowanie jednolitych wizytówek, papierów firmowych, loga, współpraca z grafikami.
- Współudział w tworzeniu kampanii reklamowych: wymyślanie haseł i sloganów , dobór odtwórców reklam radiowych i telewizyjnych.
- Tłumaczenie korespondencji firmy
- Pozyskiwanie klientów
Logo
Kierownik Biura
Blugard International S.A.
- Prowadzenie biura i magazynu.
- Kierowanie zespołem pracowników.
- Ustalanie procedur dostaw do kontrahentów (Castorama, HIT, Auchan, TTW)
- Budowanie asortymentu produktów.
- Importowanie produktów.

Szkolenia i kursy

1997 – 2003 Studia na Wydziale Zarządzania, kierunek Magisterskie Studia Menedżerskie, Uniwersytet Warszawski ul. Szturmowa 3
1994 - 1997 Dyplomowe Studia Menedżerskie, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Warszawski ul. Szturmowa 3
1987 – 1993 Technikum Elektryczno-mechaniczne nr 1, ul. Gładka 16 w Warszawie
1978 - 1983 Leibnitz Oberschule, Lipsk (Niemcy)

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja

Zainteresowania

spadochroniarstwo, sporty walki

Inne

Zarządzanie i kierowanie zespołem.
Motywowanie i inspirowanie pracowników.
Samodzielność w rozwiązywaniu problemów.
Nadzór nad realizacją planów.
Prowadzenie i przygotowywanie szkoleń i spotkań.wewnętrznych i zewnętrznych
Tłumaczenie symultaniczne z jęz. niemieckiego.

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.