Przemysław Lewandowski

IT Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Analiza biznesowa procesy biznesowe Strategia biznesowa Zarządzanie zmianą Strategia IT Transformacja IT

Doświadczenie zawodowe

Qumak S.A.
Dyrektor Centrum Kompetencyjnego Service Desk
500Solutions
Współwłaściciel, Konsultant
Analityk efektywności organizacji, Analityk procesowy, Analityk systemowy

Doradztwo organizacjom IT w obszarach:

- Uruchamianie i optymalizacja organizacji Service Desk
- Uruchamianie i optymalizacja organizacji wsparcia,
- Zarządzanie zespołem Service Desk/Wsparcia,
- Zarządzanie Usługami IT
- Zarządzanie Poziomem Usług IT
- Praktyczne wdrażanie/uruchamianie procesów ITIL,
- Wdrażanie/Dostarczanie Business Process Outsourcing IT,
- Implementacja narzędzi ITSM
- Optymalizacja kosztowa organizacji IT,
- Prowadzenie projektów IT,
- Analityka systemów informatycznych,
- Rozwój organizacji IT.
EDS
Service Delivery Manager
Zarządzanie Zespołem Wsparcia Bezpośredniego (FIeld Support) świadczącego Usługi IT dla TP S.A.

Zespół 12 kierowników (150 pracowników).

- Zarządzanie zespołem
- Uruchomienie usług dla TP S.A. (okres transformacji)
- Optymalizacja zasobów
- Optymalizacja usług
- Utrzymanie poziomu Usług.
Orange Polska S.A.
Kierownik Wydziału ServiceDesk
Centralizacja i uruchomienie największej organizacji Service Desk w Polsce.

Zespół 8 kierowników (95 pracowników)

- Przeprowadzenie projektu Centralizacji Service Desk
- Uruchomienie Usług
- Zarządzeni zespołem
- Optymalizacja zasobów
- Optymalizacja kosztowa organizacji
- Utrzymanie poziomu świadczenia usług
- Ciągłe doskonalenie organizacji i podnoszenie jakości usług.

Dodatkowo przejęcie obowiązków Kierownika Wydziału Wsparcia Bezpośredniego na okres uruchamiania w firmie BPO (business process outsourcing) dla Field Support. Okres 8 miesięcy. Zespół 12 kierowników (170 pracowników).
Orange Polska S.A.
kierownik Zespołu ServiceDesk
Zespół 23 pracowników

Szkolenia i kursy

Wybrane szkolenia i certyfikaty:

2012 "PRINCE 2"
2011 "ITIL Expert" - EXIN
2010 "ITIL Service Manager" - EXIN
2009 "ITIL Foundation" - EXIN
2008 "Master of Art of NLP" - NLP Neuroedukacja,
2007 „Praktyk sztuki NLP” – NLP Neuroedukacja,
2007 „Metaprzywództwo” – Dilts Strategy Group – NLP Neuroedukacja,
2006 Program „Skuteczny Menedżer” – House of Skills
2006 „Warsztat Doskonalący – Zarządzanie zespołem” – ArchiveGlobal
2003 Certyfikowany program rozwojowy PTK Centertel „100 dni Kierownika”,
2003 „Uczenie się zorientowane na cel” – NLP Neuroedukacja,
2003 „Sztuka przekonywania i zmiany kryteriów decyzyjnych klienta” – NLP Neuroedukacja,

Specjalizacje

IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT

Inne

Projekty:

Kilkanaście projektów związanych z optymalizacją i rozwojem usług IT w organizacjach w latach 2010 - 2015.

Projekt transformacji usług w obszarze Wsparcia Bezpośredniego dla Telekomunikacji Polskiej, 2008.

„Reorganizacja i Centralizacja Service Desk” w TP S.A., 2005 (projekt oraz organizacja otrzymały nagrodę „Lider Wsparcia 2005” w konkursie organizowanym przez HDI Polska).


Inicjatywy:

Prowadzenie modułu szkolenia „Certyfikowany HelpDesk Manager” (zakres: Zarządzanie i Motywowanie pracowników HelpDesk) organizowanym przez Institute for International Research Polska, edycje: 2004, 2005, 2006, 2007

Nagroda "Lider Wsparcia - Osobowość roku 2007" - HDI Polska

Grupy

Akademia Fotografii
Akademia Fotografii
Akademia Fotografii - prywatna placówka edukacyjna, której ukończenie daje absolwentom solidnie ugruntowane umiejętności i szeroką wiedzę z zakresu fotografii traktowanej zarówno jako zawód jak i dzie
Buddyzm
Buddyzm
Grupa dla tych wszystkich, którzy praktykują lub dopiero odkrywają Buddyzm.
chill out wave
chill out wave
Projekt:szukanie spokojnych dźwięków, miejsc, sposobów...
DZOGCZEN
DZOGCZEN
dzogczen, tantra, sutra, szamanizm , buddyzm tybetański, tradycja yungdrung bon, medytacja
Festiwale
Festiwale
Grupa dla tych, którzy nie wyobrażają sobie lata bez taplania się w błocie/wygrzewania na słońcu, spania po 4 godziny w namiocie i oczywiście słuchania muzyki :)). Czyli dla wszystkich maniaków muzycz
Foto
Foto
Zdjęcia niezwykłe
Foto - maniak
Foto - maniak
Fotomaniak - nic dodać nic ująć :)
Fotografia cyfrowa
Fotografia cyfrowa
Grupa o fascynującym świecie fotografii cyfrowej, makrofotografii i komputerowej obróbce obrazów.
Fotografowanie w podróży
Fotografowanie w podróży
Jak robić dobre zdjęcia na wakacjach, w czasie wyprawy i wszędzie tam gdzie dzieją się ciekawe rzeczy. Porady praktyczne i sprzętowe. Pytania i odpowiedzi.
Institute for Internal Controls – IIC
Institute for Internal Controls – IIC
The Institute for Internal Controls (IIC) oraz IIC Poland Chapter (IIC Polska), Polski Oddział międzynarodowego Instytutu ds. Kontroli Wewnętrznych - The IIC
IT Manager
IT Manager
Forum wymiany doświadczeń dla IT managerów.
IT Projects
IT Projects
Grupa służy wymianie kontaktów biznesowych w ramach realizowanych projektów IT.