Umiejętności
Analiza biznesowa
procesy biznesowe
Strategia biznesowa
Zarządzanie zmianą
Strategia IT
Transformacja IT
Doświadczenie zawodowe
Współwłaściciel, Konsultant
Analityk efektywności organizacji, Analityk procesowy, Analityk systemowy
Doradztwo organizacjom IT w obszarach:
- Uruchamianie i optymalizacja organizacji Service Desk
- Uruchamianie i optymalizacja organizacji wsparcia,
- Zarządzanie zespołem Service Desk/Wsparcia,
- Zarządzanie Usługami IT
- Zarządzanie Poziomem Usług IT
- Praktyczne wdrażanie/uruchamianie procesów ITIL,
- Wdrażanie/Dostarczanie Business Process Outsourcing IT,
- Implementacja narzędzi ITSM
- Optymalizacja kosztowa organizacji IT,
- Prowadzenie projektów IT,
- Analityka systemów informatycznych,
- Rozwój organizacji IT.
Doradztwo organizacjom IT w obszarach:
- Uruchamianie i optymalizacja organizacji Service Desk
- Uruchamianie i optymalizacja organizacji wsparcia,
- Zarządzanie zespołem Service Desk/Wsparcia,
- Zarządzanie Usługami IT
- Zarządzanie Poziomem Usług IT
- Praktyczne wdrażanie/uruchamianie procesów ITIL,
- Wdrażanie/Dostarczanie Business Process Outsourcing IT,
- Implementacja narzędzi ITSM
- Optymalizacja kosztowa organizacji IT,
- Prowadzenie projektów IT,
- Analityka systemów informatycznych,
- Rozwój organizacji IT.
Service Delivery Manager
Zarządzanie Zespołem Wsparcia Bezpośredniego (FIeld Support) świadczącego Usługi IT dla TP S.A.
Zespół 12 kierowników (150 pracowników).
- Zarządzanie zespołem
- Uruchomienie usług dla TP S.A. (okres transformacji)
- Optymalizacja zasobów
- Optymalizacja usług
- Utrzymanie poziomu Usług.
Zespół 12 kierowników (150 pracowników).
- Zarządzanie zespołem
- Uruchomienie usług dla TP S.A. (okres transformacji)
- Optymalizacja zasobów
- Optymalizacja usług
- Utrzymanie poziomu Usług.
Kierownik Wydziału ServiceDesk
Centralizacja i uruchomienie największej organizacji Service Desk w Polsce.
Zespół 8 kierowników (95 pracowników)
- Przeprowadzenie projektu Centralizacji Service Desk
- Uruchomienie Usług
- Zarządzeni zespołem
- Optymalizacja zasobów
- Optymalizacja kosztowa organizacji
- Utrzymanie poziomu świadczenia usług
- Ciągłe doskonalenie organizacji i podnoszenie jakości usług.
Dodatkowo przejęcie obowiązków Kierownika Wydziału Wsparcia Bezpośredniego na okres uruchamiania w firmie BPO (business process outsourcing) dla Field Support. Okres 8 miesięcy. Zespół 12 kierowników (170 pracowników).
Zespół 8 kierowników (95 pracowników)
- Przeprowadzenie projektu Centralizacji Service Desk
- Uruchomienie Usług
- Zarządzeni zespołem
- Optymalizacja zasobów
- Optymalizacja kosztowa organizacji
- Utrzymanie poziomu świadczenia usług
- Ciągłe doskonalenie organizacji i podnoszenie jakości usług.
Dodatkowo przejęcie obowiązków Kierownika Wydziału Wsparcia Bezpośredniego na okres uruchamiania w firmie BPO (business process outsourcing) dla Field Support. Okres 8 miesięcy. Zespół 12 kierowników (170 pracowników).
Szkolenia i kursy
Wybrane szkolenia i certyfikaty:
2012 "PRINCE 2"
2011 "ITIL Expert" - EXIN
2010 "ITIL Service Manager" - EXIN
2009 "ITIL Foundation" - EXIN
2008 "Master of Art of NLP" - NLP Neuroedukacja,
2007 „Praktyk sztuki NLP” – NLP Neuroedukacja,
2007 „Metaprzywództwo” – Dilts Strategy Group – NLP Neuroedukacja,
2006 Program „Skuteczny Menedżer” – House of Skills
2006 „Warsztat Doskonalący – Zarządzanie zespołem” – ArchiveGlobal
2003 Certyfikowany program rozwojowy PTK Centertel „100 dni Kierownika”,
2003 „Uczenie się zorientowane na cel” – NLP Neuroedukacja,
2003 „Sztuka przekonywania i zmiany kryteriów decyzyjnych klienta” – NLP Neuroedukacja,
2012 "PRINCE 2"
2011 "ITIL Expert" - EXIN
2010 "ITIL Service Manager" - EXIN
2009 "ITIL Foundation" - EXIN
2008 "Master of Art of NLP" - NLP Neuroedukacja,
2007 „Praktyk sztuki NLP” – NLP Neuroedukacja,
2007 „Metaprzywództwo” – Dilts Strategy Group – NLP Neuroedukacja,
2006 Program „Skuteczny Menedżer” – House of Skills
2006 „Warsztat Doskonalący – Zarządzanie zespołem” – ArchiveGlobal
2003 Certyfikowany program rozwojowy PTK Centertel „100 dni Kierownika”,
2003 „Uczenie się zorientowane na cel” – NLP Neuroedukacja,
2003 „Sztuka przekonywania i zmiany kryteriów decyzyjnych klienta” – NLP Neuroedukacja,
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT
Inne
Projekty:
Kilkanaście projektów związanych z optymalizacją i rozwojem usług IT w organizacjach w latach 2010 - 2015.
Projekt transformacji usług w obszarze Wsparcia Bezpośredniego dla Telekomunikacji Polskiej, 2008.
„Reorganizacja i Centralizacja Service Desk” w TP S.A., 2005 (projekt oraz organizacja otrzymały nagrodę „Lider Wsparcia 2005” w konkursie organizowanym przez HDI Polska).
Inicjatywy:
Prowadzenie modułu szkolenia „Certyfikowany HelpDesk Manager” (zakres: Zarządzanie i Motywowanie pracowników HelpDesk) organizowanym przez Institute for International Research Polska, edycje: 2004, 2005, 2006, 2007
Nagroda "Lider Wsparcia - Osobowość roku 2007" - HDI Polska
Kilkanaście projektów związanych z optymalizacją i rozwojem usług IT w organizacjach w latach 2010 - 2015.
Projekt transformacji usług w obszarze Wsparcia Bezpośredniego dla Telekomunikacji Polskiej, 2008.
„Reorganizacja i Centralizacja Service Desk” w TP S.A., 2005 (projekt oraz organizacja otrzymały nagrodę „Lider Wsparcia 2005” w konkursie organizowanym przez HDI Polska).
Inicjatywy:
Prowadzenie modułu szkolenia „Certyfikowany HelpDesk Manager” (zakres: Zarządzanie i Motywowanie pracowników HelpDesk) organizowanym przez Institute for International Research Polska, edycje: 2004, 2005, 2006, 2007
Nagroda "Lider Wsparcia - Osobowość roku 2007" - HDI Polska
Grupy
Akademia Fotografii
Akademia Fotografii - prywatna placówka edukacyjna, której ukończenie daje absolwentom solidnie ugruntowane umiejętności i szeroką wiedzę z zakresu fotografii traktowanej zarówno jako zawód jak i dzie
Festiwale
Grupa dla tych, którzy nie wyobrażają sobie lata bez taplania się w błocie/wygrzewania na słońcu, spania po 4 godziny w namiocie i oczywiście słuchania muzyki :)). Czyli dla wszystkich maniaków muzycz
Fotografia cyfrowa
Grupa o fascynującym świecie fotografii cyfrowej, makrofotografii i komputerowej obróbce obrazów.
Fotografowanie w podróży
Jak robić dobre zdjęcia na wakacjach, w czasie wyprawy i wszędzie tam gdzie dzieją się ciekawe rzeczy. Porady praktyczne i sprzętowe. Pytania i odpowiedzi.
Institute for Internal Controls – IIC
The Institute for Internal Controls (IIC) oraz IIC Poland Chapter (IIC Polska), Polski Oddział międzynarodowego Instytutu ds. Kontroli Wewnętrznych - The IIC