Przemysław Krupiński

Dyrektor Oddziału
Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Home Broker Nieruchomości S.A.
Dyrektor Oddziału
• motywowanie zespołu do realizacji planu sprzedaży nieruchomości na poziomie ponad 100 %
• zapewnienie bezpieczeństwa, sprawności i jakości obsługi klientów poprzez zarządzanie zespołem doradców ds. nieruchomości
• dbanie o rozwój zespołów sprzedażowych doradców ds. nieruchomości
• budowanie relacji z partnerami biznesowymi i wybranymi segmentami klientów
• Nadzorowanie i koordynowanie bieżących spraw związanych z prowadzeniem oddziału
• Współpraca z różnymi działami firmy
• Tworzenie analiz i raportów sprzedażowych
• Utrzymanie poprawnych relacji z partnerami biznesowymi między innymi deweloperami działającymi na rynku olsztyńskim
Home Broker Nieruchomości S.A.
Kierownik Oddziału
• motywowanie zespołu do realizacji planu sprzedaży nieruchomości na poziomie ponad 100 %
• zapewnienie bezpieczeństwa, sprawności i jakości obsługi klientów poprzez zarządzanie zespołem doradców ds. nieruchomości
• dbanie o rozwój zespołów sprzedażowych doradców ds. nieruchomości
• budowanie relacji z partnerami biznesowymi i wybranymi segmentami klientów zgodnie z ustaleniami z Dyrektorem Regionalnym Sprzedaży
Home Broker Nieruchomości S.A.
Doradca ds. Nieruchomości
• kompleksowa obsługa Klientów chcących kupić lub sprzedać nieruchomość
• doradztwo, dobór rozwiązań, nieruchomości pod indywidualne potrzeby klienta
• budowanie długotrwałych relacji z klientami
Red Bull Sp.z o.o.
Przedstawiciel ds. Kluczowych Klientów HoReCa (Horeca Representative)
- zarządzanie własnym terytorium sprzedaży - woj. Warmińsko - Mazurskie i woj. Podlaskie,
- współpraca z kluczowymi klientami z kanału HoReCa oraz sieciowymi,
- budowanie relacji interpersonalnych z partnerami biznesowymi,
- negocjowanie i zawieranie umów na wyłączność działań sprzedażowo marketingowych,
- egzekucja warunków zawartych umowy, przygotowanie i koordynacja eventów,
- zarządzanie powierzonymi materiałami merchandisingowymi oraz produktami w celu optymalnego ich wykorzystania,
- kontrola lokalnego budżetu, kontakty z Opinion Leaderami
- udział w międzynarodowych projektach : Red Bull X- Fighters, Red Bull As w Karcie,
- udział i organizowanie lokalnych projektów : Swatch FIVB World Tour Stare Jabłonki, 66th Rally Poland Milkołajki, 4 Konkurs Lotów Red Bulla, Red Bull I-Battle,
Red Bull Night Race.
Logo
Konsultant ds. Obsługi Klienta w Salonie Orange
Starfax s.c. Partner ORANGE
- obsługa i utrzymanie relacji z Klientami indywidualnymi jak i biznesowymi salonu Orange,
- prezentacja ofert,
- sprzedaż usług i obsługa posprzedażowa,
- spełnianie standardów obsługi, realizacja indywidualnych celów sprzedażowych

Szkolenia i kursy

21-22.06.2010: MS Excel 2003 dla średniozaawansowanych

30.03.2010: Certyfikat Art Of Musketeering w zakresie :
- zasady skutecznej komunikacji w sprzedaży i obsłudze klienta
- teoria potrzeb – rozpoznawanie
- język korzyści
- kontrola emocji w sprzedaży, z wykorzystaniem wybranych technik NLP
- elementy komunikacji asertywnej

14.10.2010: Certyfikat Art.Of Musketeering II w zakresie:
- budowanie świadomości na poziomie win win
- budowanie efektywnego raportu z klientem
- czytanie typologii klienta
- budowanie relacji na poziomie równy z równym
- radzenie sobie z trudnymi sytuacjami i zastrzeżeniami

Specjalizacje

Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Zainteresowania

- Sporty ekstremalne
- Turystyka
- Wędkarstwo
- Muzyka