Przemysław Krawczak

Spec. ds. procesu sprzedaży i e-marketingu, Global Centrum Telefonów Komórkowych

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Spec. ds. procesu sprzedaży i e-marketingu
Global Centrum Telefonów komórkowych
Logo
Kierownik punktu serwisowo - handlowego
Global Centrum telefonów komórkowych
- Obsługa klienta, w szczególności sprzedaż, skup i naprawy oferowanego asortymentu,
- Dokonywanie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych uszkodzonego sprzętu
- Organizowanie sprawnej pracy punktu serwisowo-handlowego
- Nadzór nad prawidłową pracą punktu
- Nadzór i kontrola pracy podległego personelu
- Dbałość o właściwą jakość obsługi klienta
- Dbałość o właściwą jakość napraw urządzeń GSM
- Dbałość o optymalny poziom zatowarowania punktu oraz ekspozycję towaru i aranżację oraz uzupełnianie towarów
na półkach
- Dbałość o zatowarowanie w części serwisowe niezbędne do wykonywania napraw uszkodzonego sprzętu
- Nadzór nad prawidłowym wdrożeniem nowych pracowników do pracy.
- Przeprowadzanie remanentu w punkcie serwisowo-handlowym
- Kontrola oraz przygotowanie dokumentów księgowych, wynikających z działalności punktu
- Rozwiązywanie problemów klientów i reakcja na skargi i reklamacje
- Bieżące raportowanie sprzedaży i napraw
- Kontrola zgodności raportów z kasy fiskalnej z programem magazynowo-handlowym
- Właściwa realizacja procedur obsługi klientów (gromadzenie odpowiednich dokumentów, wystawianie kart
gwarancyjnych itp.)
- Obsługa systemu sprzedaży ratalnej
- Wystawianie dokumentów sprzedaży oraz dokumentów obiegu towarów w firmie zgodnie z ustalonymi zasadami
gospodarki magazynowej
- Monitorowanie terminów przeglądów technicznych kas fiskalnych oraz terminów ważności apteczki lekarskiej
- Dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy
Logo
Serwisant - sprzedawca
Global Centrum Telefonów Komórkowych
Obsługa klienta, w szczególności sprzedaż, skup i naprawy oferowanego asortymentu,
-Dokonywanie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych uszkodzonego sprzętu
- Raportowanie sprzedaży oraz napraw
- Kontrola zgodności raportów z kasy fiskalnej z programem magazynowo-handlowym
- Właściwa realizacja procedur obsługi klientów (gromadzenie odpowiednich dokumentów, wystawianie kart gwarancyjnych itp.)
-Obsługa systemu sprzedaży ratalnej
- Wystawianie dokumentów sprzedaży oraz dokumentów obiegu towarów w firmie zgodnie z ustalonymi zasadami
gospodarki magazynowej
- Przeprowadzanie remanentu w punkcie serwisowo-handlowym
- Dbałość o optymalny poziom zatowarowania punktu oraz ekspozycję towaru i aranżację oraz uzupełnianie towaru
na półkach
- Dbałość o zatowarowanie w części serwisowe niezbędne do wykonywania napraw uszkodzonego sprzętu
Alcatel-Lucent
Praktykant w dziale Testów
Przeprowadzanie testów oprogramowania
Logo
Praktyka studencka
Studio Komputerowe "ZBYCH"
Logo
pracownik fizyczny
Zakład Specjalistycznych Instalacji Elektrycznych ELSET

Edukacja

Logo
Zarządzanie przedsiębiorstwem, magisterskie
Akademia Morska w Gdyni
Logo
Zarządzanie i Przedsiębiorczość, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni
Logo
Elektronika i Telekomunikacja, inżynierskie
Akademia Morska w Gdyni

Specjalizacje

Inżynieria
Monterzy/Serwisanci

Zainteresowania

Telefonia GSM, muzyka, sport

Inne

Obsługa programowa jak i sprzętowa komputerów,
Znajomość podstawowych pojęć związanych z siecią LAN,
Budowa i obsługa sieci komputerowych LAN, oparta na systemie WINDOWS i LINUX
Systemy operacyjne: DOS, Windows 95/98/ME/XP, podstawy NT i 2000 Server, linux w
stopniu średnio zaawansowanym(Routing,ARP,DHCP,serwer WWW/PHP itp.)
Znajomość HTML'a i podstawy programowania w języku Turbo pascal, C/C++ i C++ builder
Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office i Open Office,
Znajomość obsługi programów księgowych: Trawers, Fakt 95, Subiekt.
Prace związane z wdrażaniem systemu magazynowego NTS Wincash
Doświadczenie w pracy z klientem – sprzedaż i serwis telefonów komórkowych,
Umiejętność kierowania ludźmi i pracy w zespole,
Doświadczenie w serwisie komputerowym i w szkoleniach z tego zakresu,
Doświadczenie w serwisie GSM
Ukończony kurs na wychowawce kolonijnego,
Prawo jazdy kategorii A i B.
Uregulowany stosunek do służby wojskowej.

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Akademia Morska w Gdyni
Akademia Morska w Gdyni
Studenci i absolwenci AM
BIZNES INTERNETOWY jak zacząć, jak potem zwiększać zyski
BIZNES INTERNETOWY jak zacząć, jak potem zwiększać zyski
BIZNES INTERNETOWY - jak zacząć, gdzie sprzedawać, skąd brać tani towar, z jaką firmą kurierską współpracować. Start Up-y.
Karaoke
Karaoke
Grupa dla miłośników brawurowo i żywiołowo interpretowanych utworów ze szczytów list przebojów
Pozycjonowanie stron www
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
Rozwojowe nisze rynkowe
Rozwojowe nisze rynkowe
Często mamy innowacyjne pomysły na biznes, jednak największą szansą jest znalezienie niszy, którą nie są zainteresowane koncerny, której nikt nie zagospodarował, obawiając się ryzyka lub po prostu nik
Telefony GSM i wszystko z nimi związane
Telefony GSM i wszystko z nimi związane
Wszystko co jest związane z telefonami ich naprawą używaniem, akcesoriami do nich i nie tylko
Transport Spedycja Logistyka  wysokie zarobki
Transport Spedycja Logistyka wysokie zarobki
Grupa ta jest punktem zwrotnym dla dotychczasowych dyrektorów, managerów, specjalistów, spedytorów zajmujących się na codzień transportem, spedycją i logistyką. Zabezpiecz
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.
Zarządzanie na co dzień
Zarządzanie na co dzień
Jeśli codzienna praktyka menedżerska jest twoim wyzwaniem, serdecznie zapraszam do Grupy „Zarządzanie na co dzień”.