Przemysław Kowalski

Starszy Specjalista ds. Bankowości Korporacyjnej, Raiffeisen Polbank
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

prawo jazdy kat. A i B umiejętność rozwiązywania konfliktów Zdolności kierownicze i organizacyjne Skuteczność w realizacji postawionych celów, MS Office (Word, PPT, Outlook, Excel) sumienność, skuteczność w wykonywaniu powierzonych obowiązków, odporność na stres Umiejętność pracy w zespole i zarządzania zespołami zadaniowymi

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Bank BNP Paribas
Starszy Specjalista ds. Bankowości Korporacyjnej
- Obsługuję Klientów Korporacyjnych z przychodami rocznymi 4 - 40 mln PLN,
- W pierwszej połowie 2018 roku wykonałem cele sprzedażowe na poziomie 165%, w całym 2018 roku wykonałem cele na poziome 104%, w rankingu realizacji dochodu na portfelu zająłem miejsce 4 na 83 doradców,
- Odpowiadam za wynik na portfelu Klientów Korporacyjnych, oraz zgodną z budżetem realizację założonych planów sprzedażowych,
- Pozyskuję nowych Klientów Korporacyjnych i prowadzę bieżącą obsługę Klientów Banku,
- Doradzam w zakresie kredytowania, przeprowadzam analizę finansową, dobieram właściwą strukturę finansowania i przygotowuję zindywidualizowane oferty dopasowane do potrzeb Klientów,
- Opracowuję wnioski kredytowe, przygotowuję sprawozdania kredytowe na Komitet Kredytowy Banku, kontroluję i weryfikuję całość dokumentacji kredytowej Klientów, biorę pełny udział w procesie aż do uruchomienia produktu,
PKO Bank Polski
Starszy Doradca - Oddział
- Obsługiwałem Klientów Korporacyjnych z przychodami rocznymi do 30 mln PLN,
- Odpowiadałem za wynik na portfelu Klientów Korporacyjnych oraz zgodną z budżetem realizację założonych planów sprzedażowych,
- Pozyskiwałem nowych Klientów Korporacyjnych i prowadziłem bieżącą obsługę Klientów Banku,
- Doradzałem w zakresie kredytowania, przeprowadzałem analizę finansową, dobierałem właściwą strukturę finansowania i przygotowywałem zindywidualizowane oferty dopasowane do potrzeb Klientów,
- Opracowywałem wnioski kredytowe, przygotowywałem sprawozdania kredytowe na Komitet Kredytowy Banku, kontrolowałem i weryfikowałem całość dokumentacji kredytowej Klientów, brałem pełny udział w procesie aż do uruchomienia produktu,
Bank BNP Paribas
Starszy Doradca Klienta SME
- Obsługiwałem Klientów Korporacyjnych z przychodami rocznymi 10 - 60 mln PLN,
- Odpowiadałem za wynik na portfelu Klientów Korporacyjnych oraz zgodną z budżetem realizację założonych planów sprzedażowych,
- Pozyskiwałem nowych Klientów Korporacyjnych i prowadziłem bieżącą obsługę Klientów Banku,
- Doradzałem w zakresie kredytowania, przeprowadzałem analizę finansową, dobierałem właściwą strukturę finansowania i przygotowywałem zindywidualizowane oferty dopasowane do potrzeb Klientów,
- Opracowywałem wnioski kredytowe, przygotowywałem sprawozdania kredytowe na Komitet Kredytowy Banku, kontrolowałem i weryfikowałem całość dokumentacji kredytowej Klientów, brałem pełny udział w procesie aż do uruchomienia produktu,
Idea Bank S.A.
Bankier
- Pozyskiwałem i sprzedawałem produkty bankowe dla przedsiębiorstw i klientów indywidualnych,
- Doradzałem w zakresie kredytowania, przeprowadzałem analizę finansową, dobierałem właściwą strukturę finansowania i przygotowywałem zindywidualizowane oferty dopasowane do potrzeb Klientów,
Alior Bank S.A.
Dyrektor Oddziału
- Zarządzałem Oddziałem Banku, odpowiadałem za placówkę, Klientów i pracowników (11 osób),
- Zostałem zatrudniony do odbudowy sprzedaży w Oddziale Banku, wprowadzenia zmian w zatrudnieniu oraz jak najszybszego doprowadzenia do realizacji planu przez Oddział zgodnie z przyjętym budżetem na 2012 rok. W ramach struktur Oddziału stworzyłem Linię Klienta Zamożnego. W wyniku wprowadzonych przeze mnie usprawnień nastąpił wzrost wykonania miesięcznych celów sprzedażowych z 54% do 99% w ciągu 6 miesięcy. W 2013 roku Oddział osiągnął cele na poziomie 116%,
- Odpowiadałem za wykonanie celów sprzedażowych Oddziału, przydział i egzekwowanie wykonania celów od pracowników,
- Oceniałem pracę i ustalałem kierunki działań podległych pracowników poprzez bieżące spotkania, wykonywałem przeglądy pracownicze i oceny okresowe,
- Zarządzałem zatrudnieniem, prowadziłem rekrutacje, dbałem o rozwój zawodowy pracowników,
- Organizowałem pracę Oddziału i sprawowałem nadzór nad pracownikami w celu uzyskania optymalnej efektywności pracy,
- Reprezentowałem Bank i wykorzystywałem potencjał Klientów na swoim rynku, nawiązywałem relacje i doradzałem Klientom w zakresie usług Bankowych,
Deutsche Bank Polska S.A
Dyrektor Oddziału
- Zarządzałem Oddziałem Banku, odpowiadałem za placówkę, Klientów i pracowników (15-18 osób) w Linii Klienta Biznesowego, Linii Klienta Indywidualnego oraz Zespołu Agentów Biznesowych i Hipotecznych,
- Odpowiadałem za wykonanie celów sprzedażowych Oddziału, przydział i egzekwowanie wykonania celów od pracowników,
- Oceniałem pracę i ustalałem kierunki działań podległych pracowników poprzez bieżące spotkania, wykonywałem przeglądy pracownicze i oceny okresowe,
- Zarządzałem zatrudnieniem, prowadziłem rekrutacje, dbałem o rozwój zawodowy pracowników,
- Organizowałem pracę Oddziału i sprawowałem nadzór nad pracownikami w celu uzyskania optymalnej efektywności pracy,
- Reprezentowałem Bank i wykorzystywałem potencjał Klientów na swoim rynku, nawiązywałem relacje i doradzałem Klientom w zakresie usług Bankowych,
- Podejmowałem decyzje kredytowe dla podległego Oddziału zgodnie z posiadanymi kompetencjami,
Deutsche Bank Polska S.A
Menedżer Klienta Biznesowego
- Zarządzałem w Oddziale Banku zespołem Doradców Klienta Biznesowego i Agentów Biznesowych (3-4 osoby),
- Odpowiadałem za prawidłową organizację pracy zespołu Doradców Klienta Biznesowego oraz realizację celów sprzedażowych w Linii Klienta Biznesowego,
- Wspierałem Dyrektora Oddziału w zarządzaniu placówką i procesami oraz zastępowałem podczas jego nieobecności,
- Pełniłem pozostałe obowiązki wynikające ze stanowiska Doradcy Klienta Biznesowego,
Deutsche Bank Polska S.A
Doradca i Starszy Doradca Klienta Biznesowego
- Obsługiwałem Klientów Korporacyjnych z przychodami rocznymi do 200 mln PLN,
- Prowadziłem specjalistyczne doradztwo kredytowe i inwestycyjne,
- Odpowiadałem za wynik na portfelu oraz zgodną z budżetem realizację założonych planów sprzedażowych,
- Pozyskiwałem nowych Klientów Korporacyjnych i prowadziłem bieżącą obsługę Klientów Banku,
- Aktywnie sprzedawałem wszystkie produkty i usługi Banku,
- Doradzałem w zakresie kredytowania, przeprowadzałem analizę finansową, dobierałem właściwą strukturę finansowania i przygotowywałem zindywidualizowane oferty dopasowane do potrzeb Klientów,
- Opracowywałem wnioski kredytowe, przygotowywałem sprawozdania kredytowe na Komitet Kredytowy Banku, kontrolowałem i weryfikowałem całość dokumentacji kredytowej Klientów, brałem pełny udział w procesie aż do uruchomienia produktu,
- Podejmowałem decyzje kredytowe zgodnie z posiadanymi kompetencjami,
Bank BPH
Doradca Klienta Korporacyjnego
- Obsługiwałem Klientów Korporacyjnych niezależnie od przychodu rocznego,
- Pozyskiwałem nowych Klientów Korporacyjnych i prowadziłem bieżącą obsługę Klientów Banku,
- Opracowywałem wnioski kredytowe, przeprowadzałem analizę finansową, przygotowywałem sprawozdania kredytowe, dobierałem właściwą strukturę finansowania, przedstawiałem sprawy na Komitecie Kredytowym Banku, przygotowywałem zindywidualizowane oferty dopasowane do potrzeb Klientów,
Bank BNP Paribas
Asystent i Młodszy Specjalista ds. Obsługi Przedsiębiorstw
- Obsługiwałem Klientów Korporacyjnych z przychodami rocznymi do 40 mln PLN,
- Odpowiadałem za wynik na portfelu oraz zgodną z budżetem realizację założonych planów sprzedażowych,
- Pozyskiwałem nowych Klientów Korporacyjnych i prowadziłem bieżącą obsługę Klientów Banku,
- Aktywnie sprzedawałem wszystkie produkty i usługi Banku,
- Negocjowałem z Klientami warunki współpracy,
- Opracowywałem wnioski kredytowe, przeprowadzałem analizę finansową, dobierałem właściwą strukturę finansowania, przygotowywałem sprawozdania kredytowe i przedstawiałem je na Komitetach Kredytowych Banku,
- Przygotowywałem umowy kredytowe oraz umowy zabezpieczeń,
- Monitorowałem spłaty zadłużenia i bieżącą sytuację finansową kredytobiorców,
Bank BNP Paribas
Inspektor
- Pracowałem w Zespole Obsługi Klienta w Departamencie Obsługi Średnich Przedsiębiorstw,
- Wspierałem zespół 3 Specjalistów ds. Obsługi Przedsiębiorstw w zakresie obsługi dokumentacji formalno-prawnej Klientów Korporacyjnych z ich portfeli,
- Przygotowywałem dokumentację i otwierałem rachunki bankowe,
- Wystawiałem opinie, zaświadczenia i inne dokumenty w obrocie bankowym,
- Obsługiwałem pozostałą dokumentację firmową związaną ze współpracą z Bankiem, poza obsługą spraw kredytowych,

Edukacja

Logo
Wydział Handlu Zagranicznego, na kierunku ekonomia, w zakresie bankowości, magisterskie
Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie
Logo
zawód: technik ekonomista o specjalności bankowość, średnie
Liceum Ekonomiczne nr 8 w Warszawie

Specjalizacje

Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Grupy

Uczelnia Łazarskiego
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i