Umiejętności
Strategia biznesowa
Zarządzanie
Microsoft Excel
Microsoft Office
Negocjacje
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Obsługa klienta
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Kierownik salonu
- Realizacja planu sprzedaży w podległym salonie.
- Prowadzenie sprzedaży detalicznej wyrobów gotowych i towarów.
- Prowadzenie prezentacji produktowych.
- Tworzenie i monitorowanie funkcjonowania procedur w zakresie obsługi klienta.
- Kontrolowanie poprawności stosowania regulaminu sprzedaży.
- Negocjowanie warunków handlowych i sporządzanie umów.
- Kontrolowanie poprawności wystawionych i przyjmowanych dokumentów oraz ich obiegu.
- Dbanie o należyty poziom ekspozycji produktów.
- Przygotowywanie raportów i analiz dla potrzeb wewnętrznych.
- Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych i przekazywanie ich do odpowiednich komórek.
- Zarządzanie i organizacja pracy podległego zespołu.
- Prowadzenie sprzedaży detalicznej wyrobów gotowych i towarów.
- Prowadzenie prezentacji produktowych.
- Tworzenie i monitorowanie funkcjonowania procedur w zakresie obsługi klienta.
- Kontrolowanie poprawności stosowania regulaminu sprzedaży.
- Negocjowanie warunków handlowych i sporządzanie umów.
- Kontrolowanie poprawności wystawionych i przyjmowanych dokumentów oraz ich obiegu.
- Dbanie o należyty poziom ekspozycji produktów.
- Przygotowywanie raportów i analiz dla potrzeb wewnętrznych.
- Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych i przekazywanie ich do odpowiednich komórek.
- Zarządzanie i organizacja pracy podległego zespołu.
Specjalista ds. rozwoju ekspozycji
- Utrzymanie dobrego wizerunku produktów w punktach sprzedaży zgodnie ze
standardami;
- tworzenie standardów eksponowania produktów w punktach sprzedaży detalicznej;
- współpraca z architektami w celu projektowania i wdrażania nowych mebli
ekspozycyjnych;
- projektowanie mebli ekspozycyjnych, nadzorowanie ich realizacji i wdrażanie ich w
rynek;
- analizowanie zachowań konkurencji w zakresie merchandisingu;
- kontrolowanie jakości eksponowanego asortymentu i stanu technicznego mebli
wystawienniczych;
- tworzenie i realizowanie kampanii produktowo-sprzedażowych dla sieci sprzedaży;
- przygotowywanie analiza i raportów dla potrzeb wewnętrznych.
standardami;
- tworzenie standardów eksponowania produktów w punktach sprzedaży detalicznej;
- współpraca z architektami w celu projektowania i wdrażania nowych mebli
ekspozycyjnych;
- projektowanie mebli ekspozycyjnych, nadzorowanie ich realizacji i wdrażanie ich w
rynek;
- analizowanie zachowań konkurencji w zakresie merchandisingu;
- kontrolowanie jakości eksponowanego asortymentu i stanu technicznego mebli
wystawienniczych;
- tworzenie i realizowanie kampanii produktowo-sprzedażowych dla sieci sprzedaży;
- przygotowywanie analiza i raportów dla potrzeb wewnętrznych.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
opoczno
dla osób które były, są, zamierzają byc w Opocznie, lub mają z tym miastem cokolwiek wspólnego
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.