Umiejętności
Reklama
Negocjacje kontraktu
Elastyczność
Obsługa kluczowych klientów
Managing Key Accounts
Marketing
Strategia marketingowa
Skrupulatny
Microsoft Office
MOD
Negocjacje
Public Relations
Publikacje
Sales
Zarządzanie Sprzedażą
sprzedaż rozwiązań
Supervising
kelnerstwo
obsługa komputera
łatwość nawiązywania konktaktów
Sprzedaż
Sumienność
Prawo jazdy kat B
szybkie uczenie się
Hotelarstwo
obsługa gości
Hotelarstwo i gastronomia
szczegółowy
Hotelarstwo ,turystyka, gastronomia,zarządzanie
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Gastronomii (supervisor)
Bieżące zarządzanie pracownikami obsługi klienta (kelner, barman, portier) w godzinach otwarcia poszczególnych outletów gastronomii
Sporządzanie okresowych raportów MOD (Manager on Duty) na potrzeby wewnętrzne hotelu
Odpowiedzialność za przestrzeganie standardów obsługi klienta wg. wymagań **** hotelu
Wspieranie pracowników w zakresie prowadzenia aktywnej sprzedaży potraw zgodnie z oferowanym menu
Dbałość o atmosferę i samopoczucie gości korzystających z outletów gastronomii
Dbałość o czystość oraz właściwe ustawienie/dekoracje restauracji i baru
Nadzór nad sprawnym przepływem informacji niezbędnych do wykonania przez pracowników codziennych zadań (ilość gości, grup, rezerwacje, grafiki pracowników, przygotowanie sali, dodatkowe potrzeby w zakresie sprzętu, wystroju itp.)
Organizowanie odpraw dla pracowników przed i po zakończeniu pracy lub zgodnie z potrzebą
Tworzenie grafików pracy dla podległego zespołu pracowników
Codzienny przydział rewirów dla kelnerów na danej zmianie
Wprowadzanie zamówień do systemu , natychmiast po przyjęciu zamówienia
Wprowadznie FV dotyczących outletów gastronomii do systemu oraz ich weryfikacja
Tworzenie zamówień na napoje (wina, alkohole, napoje bezalkoholowe)
Przestrzeganie procedur otwarcia i zamknięcia zmiany
Rozliczanie pracowników z utargu (raport sprzedażowy zmiany)
Kompleksowa obsługa płatności gości restauracji i baru
Kompleksowe rozliczanie transakcji z Klientem
Rozliczanie i zamknięcie zmiany przez zakończeniem pracy, zdanie gotówki do sejfu i jej zabezpieczenie
Rozliczanie wyników sprzedaży danego dnia
Drukowanie raportów dobowych i sprzedażowych
Utrzymywanie stałego kontaktu z gośćmi, współpracownikami na sali oraz personelem w kuchni
Dbałość o zaspokajanie potrzeb gości i zachowanie najwyższej jakości potraw i obsługi
Kontrola jakości serwowanych napojów i potraw - w oparciu o informacje od klienta - oraz przekazywanie uwag i opinii przełożonemu
Zgłaszanie propozycji usprawnień i inicjatyw mających na celu poprawę jakości oraz sposobu fukcjonowania outletów gastronomicznych
Natychmiastowe reagowanie na pojawiające się trudności i ich rozwiązywanie w ramach posiadanych kompetencji bądź kontakt z osobami uprawnionymi
Użytkowanie sprzętu dostępnego w restauracji zgodnie z jego przeznaczeniem oraz dbałość o jego stan techniczny
Wydawanie pracownikom niezbędnego asortymentu towarowego i produktowego wg zamówienia wewnętrznego
Nadzór nad przygotowaniem sali przed zakończeniem pracy, do obsługi śniadań dnia następnego
Organizacja inwentaryzacji/spisu z natury i nadzór nad jej prawidłowym przebiegiem
Organizacji i nadzór nad spisem wyposażenia (sztućce, porcelana, sprzęt)
Pomoc we wdrażaniu nowych pracowników w obowiązki części gastronomicznej
Wykonywanie zestawień i analiz na polecenie przełożonego
Wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego
Wykonywanie obowiązków w ustalonym uniformie pracowniczym
Przyjęcie roli kelnera/barmana w przypadkach zwiększonego ruchu lub gdy wymaga tego sytuacja
Obsługa Gości restauracji i baru zgodnie ze standardem serwisu **** i procedurami hotelu
Powitanie Gości oraz prezentacja sposobu działania i oferty restauracji oraz baru
Prowadzenie sugestywnej sprzedaży oraz doradztwo dla klienta w zakresie wyboru napojów, zgodnie z jego sugestiami i zgłaszanymi potrzebami
Przestrzeganie regulaminów i procedur obowiązujących w hotelu oraz ustalonego porządku w zakładzie pracy
Przestrzeganie zasad BHP, przepisów p.poż. oraz sanitarnych
Przestrzeganie zasad/przepisów tajemnicy służbowej i ochrony danych osobowych
Dbałość o dobro zakładu pracy i ochronę jego mienia
Dbałość i przestrzeganie w zakładzie pracy zasad współżycia społecznego
Sporządzanie okresowych raportów MOD (Manager on Duty) na potrzeby wewnętrzne hotelu
Odpowiedzialność za przestrzeganie standardów obsługi klienta wg. wymagań **** hotelu
Wspieranie pracowników w zakresie prowadzenia aktywnej sprzedaży potraw zgodnie z oferowanym menu
Dbałość o atmosferę i samopoczucie gości korzystających z outletów gastronomii
Dbałość o czystość oraz właściwe ustawienie/dekoracje restauracji i baru
Nadzór nad sprawnym przepływem informacji niezbędnych do wykonania przez pracowników codziennych zadań (ilość gości, grup, rezerwacje, grafiki pracowników, przygotowanie sali, dodatkowe potrzeby w zakresie sprzętu, wystroju itp.)
Organizowanie odpraw dla pracowników przed i po zakończeniu pracy lub zgodnie z potrzebą
Tworzenie grafików pracy dla podległego zespołu pracowników
Codzienny przydział rewirów dla kelnerów na danej zmianie
Wprowadzanie zamówień do systemu , natychmiast po przyjęciu zamówienia
Wprowadznie FV dotyczących outletów gastronomii do systemu oraz ich weryfikacja
Tworzenie zamówień na napoje (wina, alkohole, napoje bezalkoholowe)
Przestrzeganie procedur otwarcia i zamknięcia zmiany
Rozliczanie pracowników z utargu (raport sprzedażowy zmiany)
Kompleksowa obsługa płatności gości restauracji i baru
Kompleksowe rozliczanie transakcji z Klientem
Rozliczanie i zamknięcie zmiany przez zakończeniem pracy, zdanie gotówki do sejfu i jej zabezpieczenie
Rozliczanie wyników sprzedaży danego dnia
Drukowanie raportów dobowych i sprzedażowych
Utrzymywanie stałego kontaktu z gośćmi, współpracownikami na sali oraz personelem w kuchni
Dbałość o zaspokajanie potrzeb gości i zachowanie najwyższej jakości potraw i obsługi
Kontrola jakości serwowanych napojów i potraw - w oparciu o informacje od klienta - oraz przekazywanie uwag i opinii przełożonemu
Zgłaszanie propozycji usprawnień i inicjatyw mających na celu poprawę jakości oraz sposobu fukcjonowania outletów gastronomicznych
Natychmiastowe reagowanie na pojawiające się trudności i ich rozwiązywanie w ramach posiadanych kompetencji bądź kontakt z osobami uprawnionymi
Użytkowanie sprzętu dostępnego w restauracji zgodnie z jego przeznaczeniem oraz dbałość o jego stan techniczny
Wydawanie pracownikom niezbędnego asortymentu towarowego i produktowego wg zamówienia wewnętrznego
Nadzór nad przygotowaniem sali przed zakończeniem pracy, do obsługi śniadań dnia następnego
Organizacja inwentaryzacji/spisu z natury i nadzór nad jej prawidłowym przebiegiem
Organizacji i nadzór nad spisem wyposażenia (sztućce, porcelana, sprzęt)
Pomoc we wdrażaniu nowych pracowników w obowiązki części gastronomicznej
Wykonywanie zestawień i analiz na polecenie przełożonego
Wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego
Wykonywanie obowiązków w ustalonym uniformie pracowniczym
Przyjęcie roli kelnera/barmana w przypadkach zwiększonego ruchu lub gdy wymaga tego sytuacja
Obsługa Gości restauracji i baru zgodnie ze standardem serwisu **** i procedurami hotelu
Powitanie Gości oraz prezentacja sposobu działania i oferty restauracji oraz baru
Prowadzenie sugestywnej sprzedaży oraz doradztwo dla klienta w zakresie wyboru napojów, zgodnie z jego sugestiami i zgłaszanymi potrzebami
Przestrzeganie regulaminów i procedur obowiązujących w hotelu oraz ustalonego porządku w zakładzie pracy
Przestrzeganie zasad BHP, przepisów p.poż. oraz sanitarnych
Przestrzeganie zasad/przepisów tajemnicy służbowej i ochrony danych osobowych
Dbałość o dobro zakładu pracy i ochronę jego mienia
Dbałość i przestrzeganie w zakładzie pracy zasad współżycia społecznego
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży
realizacja założonych celów sprzedażowych w rozbiciu na podcele dot. konkretnych grup produktów
terminowość w realizacji ustalonych zadań
innowacyjność w optymalizacji pracy własnej
pro-aktywność w zakresie sposobów pozyskiwania Klienta oraz nowych kanałów sprzedaży
pozyskiwanie Klientów na produkty Pracodawcy
utrzymywanie stałych kontaktów handlowych z aktualnymi i potencjalnymi nabywcami produktów Pracodawcy,
uczestniczenie w spotkaniach handlowych, dokonywanie prezentacji i wdrażania produktów Pracodawcy,
prowadzenie sprzedaży produktów Pracodawcy.
terminowość w realizacji ustalonych zadań
innowacyjność w optymalizacji pracy własnej
pro-aktywność w zakresie sposobów pozyskiwania Klienta oraz nowych kanałów sprzedaży
pozyskiwanie Klientów na produkty Pracodawcy
utrzymywanie stałych kontaktów handlowych z aktualnymi i potencjalnymi nabywcami produktów Pracodawcy,
uczestniczenie w spotkaniach handlowych, dokonywanie prezentacji i wdrażania produktów Pracodawcy,
prowadzenie sprzedaży produktów Pracodawcy.
Przewodniczący Samorządu Studenckiego ds. Promocji i Kultury
Dbanie o dobry wizerunek Samorządu Studenckiego Politechniki Łódzkiej oraz promowanie jego działalności wśród partnerów biznesowych oraz społeczności akademickiej.
Samodzielne organizowanie event’ów kulturalno-rozrywkowych na poziomie ogólnouczelnianym. (Juwenalia, Miss PŁ, Zimowisko SSPŁ, Adapciak). Odpowiedzialność za terminowe wywiązywanie się z warunków zawieranych umów cywilno-prawnych z podwykonawcami współpracującymi przy ww. wydarzeniach. Organizator/kierownik studenckiego wyjazdu zimowego w II.2012r. oraz współorganizator studenckich obozów rekreacyjno-wypoczynkowych z ramienia Uczelni.
Samodzielne organizowanie event’ów kulturalno-rozrywkowych na poziomie ogólnouczelnianym. (Juwenalia, Miss PŁ, Zimowisko SSPŁ, Adapciak). Odpowiedzialność za terminowe wywiązywanie się z warunków zawieranych umów cywilno-prawnych z podwykonawcami współpracującymi przy ww. wydarzeniach. Organizator/kierownik studenckiego wyjazdu zimowego w II.2012r. oraz współorganizator studenckich obozów rekreacyjno-wypoczynkowych z ramienia Uczelni.
Szkolenia i kursy
2009 r. - Kurs prawa jazdy kat. B
2011.07 - V Letnia Szkoła Liderów Samorządowych Organizator: Parlament Studentów RP, Fundacja Inicjatyw Społecznych, Rada Uczelniana SS Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
2011.07 - V Letnia Szkoła Liderów Samorządowych Organizator: Parlament Studentów RP, Fundacja Inicjatyw Społecznych, Rada Uczelniana SS Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Grafika
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Webdesign
Zainteresowania
Chemia, Telefonia komórkowa, Grafika komputerowa, Gotowanie i kulinaria
Organizacje
Samorząd Studencki Politechniki Łódzkiej
Inne
Biegła znajomość pakietu OFFICE
Użytkowa znajomość programu COREL DRAW
Użytkowa znajomość programu Ilustrator
Użytkowa znajomość programu Flash
Użytkowa znajomość programu Sony Vegas 10
Średnio zaawansowana znajomość programu PHOTOSHOP CS 4-6 Bezproblemowa obsługa środowiska WINDOWS
Bezproblemowa obsługa urządzeń biurowych
Bezproblemowa obsługa systemów gastronomiczno-hotelarskich typu POS
Użytkowa znajomość programu COREL DRAW
Użytkowa znajomość programu Ilustrator
Użytkowa znajomość programu Flash
Użytkowa znajomość programu Sony Vegas 10
Średnio zaawansowana znajomość programu PHOTOSHOP CS 4-6 Bezproblemowa obsługa środowiska WINDOWS
Bezproblemowa obsługa urządzeń biurowych
Bezproblemowa obsługa systemów gastronomiczno-hotelarskich typu POS