Przemysław Samir Kijewski

F&B Supervisor Holiday Inn Lodz
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Reklama Negocjacje kontraktu Elastyczność Obsługa kluczowych klientów Managing Key Accounts Marketing Strategia marketingowa Skrupulatny Microsoft Office MOD Negocjacje Public Relations Publikacje Sales Zarządzanie Sprzedażą sprzedaż rozwiązań Supervising kelnerstwo obsługa komputera łatwość nawiązywania konktaktów Sprzedaż Sumienność Prawo jazdy kat B szybkie uczenie się Hotelarstwo obsługa gości Hotelarstwo i gastronomia szczegółowy Hotelarstwo ,turystyka, gastronomia,zarządzanie

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Szyby Lustra
Kierownik zmiany
Bieżące zarządzanie lokalem oraz personelem
Holiday Inn Łódź
Kierownik ds. Gastronomii (supervisor)
Bieżące zarządzanie pracownikami obsługi klienta (kelner, barman, portier) w godzinach otwarcia poszczególnych outletów gastronomii

Sporządzanie okresowych raportów MOD (Manager on Duty) na potrzeby wewnętrzne hotelu

Odpowiedzialność za przestrzeganie standardów obsługi klienta wg. wymagań **** hotelu

Wspieranie pracowników w zakresie prowadzenia aktywnej sprzedaży potraw zgodnie z oferowanym menu

Dbałość o atmosferę i samopoczucie gości korzystających z outletów gastronomii

Dbałość o czystość oraz właściwe ustawienie/dekoracje restauracji i baru

Nadzór nad sprawnym przepływem informacji niezbędnych do wykonania przez pracowników codziennych zadań (ilość gości, grup, rezerwacje, grafiki pracowników, przygotowanie sali, dodatkowe potrzeby w zakresie sprzętu, wystroju itp.)

Organizowanie odpraw dla pracowników przed i po zakończeniu pracy lub zgodnie z potrzebą

Tworzenie grafików pracy dla podległego zespołu pracowników

Codzienny przydział rewirów dla kelnerów na danej zmianie

Wprowadzanie zamówień do systemu , natychmiast po przyjęciu zamówienia

Wprowadznie FV dotyczących outletów gastronomii do systemu oraz ich weryfikacja

Tworzenie zamówień na napoje (wina, alkohole, napoje bezalkoholowe)

Przestrzeganie procedur otwarcia i zamknięcia zmiany

Rozliczanie pracowników z utargu (raport sprzedażowy zmiany)

Kompleksowa obsługa płatności gości restauracji i baru

Kompleksowe rozliczanie transakcji z Klientem

Rozliczanie i zamknięcie zmiany przez zakończeniem pracy, zdanie gotówki do sejfu i jej zabezpieczenie

Rozliczanie wyników sprzedaży danego dnia

Drukowanie raportów dobowych i sprzedażowych

Utrzymywanie stałego kontaktu z gośćmi, współpracownikami na sali oraz personelem w kuchni

Dbałość o zaspokajanie potrzeb gości i zachowanie najwyższej jakości potraw i obsługi

Kontrola jakości serwowanych napojów i potraw - w oparciu o informacje od klienta - oraz przekazywanie uwag i opinii przełożonemu

Zgłaszanie propozycji usprawnień i inicjatyw mających na celu poprawę jakości oraz sposobu fukcjonowania outletów gastronomicznych

Natychmiastowe reagowanie na pojawiające się trudności i ich rozwiązywanie w ramach posiadanych kompetencji bądź kontakt z osobami uprawnionymi

Użytkowanie sprzętu dostępnego w restauracji zgodnie z jego przeznaczeniem oraz dbałość o jego stan techniczny

Wydawanie pracownikom niezbędnego asortymentu towarowego i produktowego wg zamówienia wewnętrznego

Nadzór nad przygotowaniem sali przed zakończeniem pracy, do obsługi śniadań dnia następnego

Organizacja inwentaryzacji/spisu z natury i nadzór nad jej prawidłowym przebiegiem

Organizacji i nadzór nad spisem wyposażenia (sztućce, porcelana, sprzęt)

Pomoc we wdrażaniu nowych pracowników w obowiązki części gastronomicznej

Wykonywanie zestawień i analiz na polecenie przełożonego

Wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego

Wykonywanie obowiązków w ustalonym uniformie pracowniczym

Przyjęcie roli kelnera/barmana w przypadkach zwiększonego ruchu lub gdy wymaga tego sytuacja

Obsługa Gości restauracji i baru zgodnie ze standardem serwisu **** i procedurami hotelu

Powitanie Gości oraz prezentacja sposobu działania i oferty restauracji oraz baru

Prowadzenie sugestywnej sprzedaży oraz doradztwo dla klienta w zakresie wyboru napojów, zgodnie z jego sugestiami i zgłaszanymi potrzebami

Przestrzeganie regulaminów i procedur obowiązujących w hotelu oraz ustalonego porządku w zakładzie pracy

Przestrzeganie zasad BHP, przepisów p.poż. oraz sanitarnych

Przestrzeganie zasad/przepisów tajemnicy służbowej i ochrony danych osobowych

Dbałość o dobro zakładu pracy i ochronę jego mienia

Dbałość i przestrzeganie w zakładzie pracy zasad współżycia społecznego
Emapa S.A.
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży
realizacja założonych celów sprzedażowych w rozbiciu na podcele dot. konkretnych grup produktów

terminowość w realizacji ustalonych zadań

innowacyjność w optymalizacji pracy własnej

pro-aktywność w zakresie sposobów pozyskiwania Klienta oraz nowych kanałów sprzedaży

pozyskiwanie Klientów na produkty Pracodawcy

utrzymywanie stałych kontaktów handlowych z aktualnymi i potencjalnymi nabywcami produktów Pracodawcy,

uczestniczenie w spotkaniach handlowych, dokonywanie prezentacji i wdrażania produktów Pracodawcy,

prowadzenie sprzedaży produktów Pracodawcy.
Food Zone S.A.
Kelner
Samodzielne stanowisko pracy, profesjonalna obsługa gości.
Logo
Kelner
Restauracja Tajska Hot Spoon
Samodzielne stanowisko pracy, profesjonalna obsługa gości.
Logo
Kelner
Restauracja Siesta Restaurante Latino
Samodzielne stanowisko pracy, profesjonalna obsługa gości, dbałość o zamówienia i renamenty dotyczących funkcjonowania baru oraz zaplecza dotyczącego funkcjonowania sali.
Samorząd Studencki Politechniki Łódzkiej
Grafik
Odpowiedzialność za Identyfikacje wizualną Samorządu Studenckiego. Odpowiedzialność za całościowe projektowanie grafiki na rzecz eventów organizowanych przez Samorząd tj. Plakaty, Ulotki, Broszury inf., Grafika pod dedykowane strony www oraz profile facebook’owe związane z danym wydarzeniem.
Samorząd Studencki Politechniki Łódzkiej
Przewodniczący Samorządu Studenckiego ds. Promocji i Kultury
Dbanie o dobry wizerunek Samorządu Studenckiego Politechniki Łódzkiej oraz promowanie jego działalności wśród partnerów biznesowych oraz społeczności akademickiej.

Samodzielne organizowanie event’ów kulturalno-rozrywkowych na poziomie ogólnouczelnianym. (Juwenalia, Miss PŁ, Zimowisko SSPŁ, Adapciak). Odpowiedzialność za terminowe wywiązywanie się z warunków zawieranych umów cywilno-prawnych z podwykonawcami współpracującymi przy ww. wydarzeniach. Organizator/kierownik studenckiego wyjazdu zimowego w II.2012r. oraz współorganizator studenckich obozów rekreacyjno-wypoczynkowych z ramienia Uczelni.

Szkolenia i kursy

2009 r. - Kurs prawa jazdy kat. B

2011.07 - V Letnia Szkoła Liderów Samorządowych Organizator: Parlament Studentów RP, Fundacja Inicjatyw Społecznych, Rada Uczelniana SS Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Edukacja

Logo
Technologia Chemiczna - przerwane, inżynierskie
Politechnika Łódzka

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Grafika
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Webdesign

Zainteresowania

Chemia, Telefonia komórkowa, Grafika komputerowa, Gotowanie i kulinaria

Organizacje

Samorząd Studencki Politechniki Łódzkiej

Inne

Biegła znajomość pakietu OFFICE
Użytkowa znajomość programu COREL DRAW
Użytkowa znajomość programu Ilustrator
Użytkowa znajomość programu Flash
Użytkowa znajomość programu Sony Vegas 10
Średnio zaawansowana znajomość programu PHOTOSHOP CS 4-6 Bezproblemowa obsługa środowiska WINDOWS
Bezproblemowa obsługa urządzeń biurowych
Bezproblemowa obsługa systemów gastronomiczno-hotelarskich typu POS

Grupy

Politechnika Łódzka
Politechnika Łódzka
Grupa zrzeszająca absolwentów Politechniki Łódzkiej