Przemysław Kazanowski

Business Development Director | New Technologies Enthusiast
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

B2B Content Marketing Digital Marketing New Business Development Podcasting Project Management Drukowanie 3D 3D Prototyping Negocjacje Zarządzanie zespołem Strategia biznesowa Strategia marketingowa Zarządzanie Zarządzanie Sprzedażą druk 3d Drukarki 3D FDM Voice Services skanowanie 3D

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Business Development Director
Attention Marketing
3DKreator Sp. z o.o.
CEO | Founder
Do you know that 3d printing fumes are as bad as 2nd hand smoking???
Find out more information about this 3d printing industry problem and how we would like to fix it http://synefiltration.com/#rec62793280
SYNE: air filtration system for 3d printers that neutralise dangerous partciles and compounds.
Logo
Dyrektor ds. Operacyjnych/ Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu
Omni3D spółka z o.o.
• Współodpowiedzialny za rozwój spółki i kreowanie modelu biznesowego pierwszego polskiego komercyjnego producenta drukarek 3D
• Odpowiedzialny za budowę Działu Sprzedaży oraz implementację kierunku polityki handlowej spółki
• Planowanie i realizacja celów sprzedażowych firmy wraz z ciągłą dywersyfikacją kanałów przychodowych skutkującą m.in. wprowadzeniem oferty drukarek 3D, jako pierwszej firmy w Polsce z tej branży do sprzedaży w sieciach handlowych z elektroniką użytkową: Saturn, MediaMarkt, Komputronik, EuroRTVAgd (kolejne otwarcia w drodze)
• Budowanie trwałych relacji biznesowych z partnerami rynku polskiego i uruchomienie siatki dystrybutorów lokalnych w największych polskich ośrodkach wojewódzkich
• Odpowiedzialny za optymalizację budżetową spółki oraz proces rekrutacji pracowników wraz z kreowaniem polityki kadrowo-płacowej
• Reprezentowanie spółki w kraju i na arenie międzynarodowej podczas targów handlowych skutkujące zdobywaniem nowych partnerów handlowych i poszerzeniem zagranicznych rynków dystrybucji
• Zarządzanie, kreowanie oraz rozwijanie zagranicznych relacji biznesowych z partnerami handlowymi z rynków: Niemcy, Anglia, Irlandia, USA, Hiszpania, Portugalia ( kolejne otwarcia rynkowe w trakcie)
• Uruchomienie pierwszego w Polsce płatnego programu szkoleń „Składania drukarek 3D” poszerzającego plany przychodowe spółki; po uruchomieniu programu konkurencyjne firmy skopiowały ten model przychodowy
• Przygotowanie i obronienie przed Urzędem Marszałkowskim Województwa Wielkopolskiego prezentacji wykorzystania nowoczesnej technologii drukarek 3D co w rezultacie przynosi spółce nagrodę w VII edycji Konkursu o Nagrodę Marszałka Województwa Wielkopolskiego w kategorii „i-Wielkopolska – Innowacyjni dla Wielkopolski” i przyznanie jej nagrody pieniężnej w wysokości 50.000 PLN na dalszy rozwój
• Odpowiedzialny za uruchomienie pierwszego w Polsce punktu usługi "wydruków 3D części zamiennych" w Poznaniu we współpracy z siecią marketów budowlanych LeroyMerlin; sukces usługi pozwolił rozszerzyć współpracę o kolejne dwa punkty uruchomione z LM w Płocku i w Lublinie
Blomedia Sp. z o.o.
E Commerce Business Development Manager
• Odpowiedzialny za przygotowanie koncepcji biznesowej nowego klubu zakupowego w modelu e commerce flash sales: klub.gadzetomania.pl
• Budowa i implementacja strategii e-commerce dla klubu zakupowego na bazie „Best Practices” serwisów takich jak Fab.com, Bamarang.pl, Westwing.com, Fancy.com, Opensky.com
• Odpowiedzialny za budowę Działu E Commerce oraz zarządzanie kompetencjami zespołu
• Monitorowanie, pozyskiwanie i analiza danych rynkowych dotyczących branży oraz segmentu e commerce flash sales i rekomendowanie nowych rozwiązań w ramach strategii rozwoju
• Negocjacje warunków handlowych i stała współpraca z partnerami lokalnymi i z rynków: Chiny, USA, UE
Logo
New Business Development Director
Grupa MNI S.A.
• Restrukturyzacja obszaru internetowego w Grupie MNI (ponad 450 domen w portfelu) oraz przygotowywanie modelów monetyzacji dla wybranych obszarów internetowych
• Odpowiedzialny za budowę Działu Online oraz zarządzanie kompetencjami internetowymi w grupie kapitałowej i związane z tym zarządzanie budżetem
• Kreowanie strategii rozwoju serwisów internetowych grupy w obszarach: mapy oraz geolokalizacja, społeczności, UGC, multimedia, ezoteryka, usługi Sms Premium Rate, erotyka, content foto + video, sprzedaż usług hostingowych wraz z zakupami domen, segment rynku zakupów grupowych
• Odpowiedzialny za przemodelowywanie usług B2B/B2C w obrębie serwisów internetowych: segment mapowy oparty na danych PPWK dostarczanych do map Google- Navigo.pl, Navigotour.pl, NavigoGT Mobile; segment społecznościowy- Osada.pl, Mobini.pl; segment ezoteryczny – Ezotv.pl oraz akcje specjalne dla klientów zewnętrznych; segment erotyczny- serwisy własne oraz usługi Sms Premium Rate dla klientów zewnętrznych
• Opracowywanie strategii działań kanału e-commerce dla komercyjnych serwisów webowych z grupy kapitałowej
Logo
Online Manager/ Kierownik Serwisów Internetowych
Presspublica Sp. z o. o. – portal Rp.pl
• Odpowiedzialny za sprzedaż i rozwój wiodącego portalu internetowego grupy Presspublica- Rp.pl
• Przeprowadzający proces restrukturyzacji serwisów informacyjnych pod kątem generowania większego ruchu i odsłon na witrynie Rp.pl (m.in. redesign serwisu Sport.Rp.pl oraz całego portalu Rp.pl)
• Wdrażanie mobilno-webowych projektów Mecom Group na rynek Polski w obrębie serwisów Presspublica (IPad/ IPhone/ SMSPremium)
• Planowanie i realizacja strategii sprzedaży serwisów płatnych: Archiwum / UważamRze/ Eko +/PlusMinus
• Zarządzanie zespołem sprzedaży (online/offline) i opracowywanie strategii działań kanału e-commerce
• Wymiana doświadczeń i Best Practices w obszarze strategii i rozwoju portali internetowych grupy kapitałowej (Mecom Group, Media Regionalne, Presspublica)
France Telecom
Project Manager
• Wypracowanie kontaktów biznesowych we FTG dla WP.pl oraz rozpoczęcie prac nad wybranymi serwisami web/mobile z obszaru UGC/photo sharing/gaming/multimedia
• Wymiana doświadczeń i Best Practices w obszarze strategii i rozwoju portali internetowych grupy kapitałowej (seminaria Hiszpania, Anglia, Francja, Słowacja, kraje latynoskie, Polska)
• Udział w projektach badawczych dla Wp.pl na rynku międzynarodowym (monitoring wyników portali grupy kapitałowej, rekomendacje rozwoju w poszczególnych krajach, wdrażanie dedykowanych rozwiązań)
Wirtualna Polska Media
Kierownik Projektów
• Odpowiedzialny za uruchomienie na polskim rynku francuskich serwisów internetowych m.in. z segmentu UGC : platforma foto z geolokalizacją Pikeo.pl, platforma flash gier Whosegame.pl; personalizowana strona główna Pozbierane.pl, gra MMORPG Pangya.wp.pl, narzędzie do zarządzania kontami IdSelector
• Wdrażanie nowych, mobilno-webowych projektów France Telecom w grupie kapitałowej na rynek PL m.in: Wormee.com, Welles.com, LifeisbetterOn.com, Memory-life.com, Katoa.com, TweetVox.fr, Orson.fr
• Współodpowiedzialny za koncepcje i uruchomienie nowego portalu operatora GSM- Orange.pl
• Odpowiedzialny za zbudowanie i uruchomienie telewizji internetowej: WP.tv (obecnie nr 1 na rynku)
• Współodpowiedzialny za zdobycie partnera biznesowego i uruchomienie projektu kina internetowego- tvscreen.pl
• Tworzenie dokumentacji funkcjonalnej oraz makiet dla wprowadzanych rozwiązań mobilno-webowych
• Negocjacje warunków biznesowych z partnerami zewnętrznymi i negocjacje umów z grupą France Telecom
Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
New Projects Coordinator
• Reprezentacja Onet.pl i identyfikacja współpracy biznesowej na terenie Europy Wschodniej m.in. Rumunii
• Odpowiedzialny za zbudowanie i uruchomienie najpopularniejszego na polskim rynku serwisu z teledyskami: teledyski.onet.pl
• Bieżąca współpraca z business partnerami z rynków UE oraz krajów z dawnego bloku wschodniego
• Ekspert od negocjacji umów na pozyskiwanie contentu z labelami muzycznymi: majors i labele niezależne
• Współpraca ze studiami filmowymi oraz koncernami muzycznymi w Polsce i za granicą
KARTEL MUSIC Sp. z o.o.
Marketing & Promotions Manager / Współwłasciciel
• Odpowiedzialny za wprowadzenie na rynek krajowy, jako 1 firma nowego formatu audio-video: Dual Disc
• Codzienna współpraca z labelami/agentami muzycznymi z rynków zagranicznych i wprowadzanie na rynek polski wybranych katalogów płytowych
• Organizacja Press Tours z zagranicznymi gwiazdami dla polskich dziennikarzy m.in. Marillion, The Orb
• Tworzenie strategii PR/marketingowej firmy na rynku krajowym i rynkach zagranicznych
• Zarządzanie działem sprzedaży i coaching przedstawicieli handlowych
• Współpraca promocyjna z dziennikarzami /radio, prasa, TV, Internet/ i negocjowanie umów partnerskich
Logo
Product manager/ Press promoter
BMG Music Poland Warszawa
• Codzienna współpraca z labelami/agentami muzycznymi z rynków zagranicznych i wprowadzanie na rynek polski wybranych katalogów płytowych
• Zarządzanie międzynarodowymi kampaniami promocyjnymi oraz wielotysięcznymi budżetami
• Lokalizacja zagranicznych kampanii marketingowych wytwórni wchodzących w skład grupy BMG i dostosowywanie ich do potrzeb rynku polskiego
• Współpraca promocyjna z dziennikarzami radiowymi oraz negocjowanie umów patronackich z lokalnymi stacjami radiowymi
• Prowadzenie oraz koordynacja kilku projektów równocześnie
Sony Music Entertainment Polska
Kierownik regionalny
• Zarządzanie grupą 10 merchandiser’ów oraz grupami hostess (20-30- ilość uzależniona od eventu)
• Negocjowanie warunków handlowych z kupcami sieci Ahold i Tesco i ustalanie zakupów centralnych
dla sieci Ahold, Auchan, Empik, Media Markt, Tesco
• Relizacja strategii sprzedaży w regionie Górnego Śląska i Dolnego Śląska
• Negocjowanie kontraktów rocznych
• Sprzedaż B2B/B2C oraz organizacja eventów mi.n. podpisywanie płyt przez artystów, sesje zdjęciowe, teledyski
Logo
Dziennikarz muzyczny/fotograf- freelancer
Radio Flash(teraz Antyradio); SuperExpress; DziennikZachodni; Onet.pl; Fakt; Clubber.pl
• Wywiady z artystami (m.in. Depeche Mode, The Cardigans, Massive Attack, Bloodhang Gang, Underworld, Travis, Beastie Boys, Dj Westbam, Dj Carl Cox, Catatonia, Kult, T. Love, Myslovitz, Pudelsi, Ryszard Rynkowski, Łzy, Stachursky, Kasia Kowalska, Hey, Świetliki, Paktofonika)
• Recenzje płytowe oraz relacje i fotorelacje z koncertów i festiwali muzycznych (m.in. Roskilde Festival /Dania/ 1995-2004, Creamfields, Sensation White, MTV European Music Awards oraz Love Parades /Niemcy/, Mayday)

Szkolenia i kursy

“Prawa autorskie a nowe pola eksploatacji”, “Cyfrowa rozrywka”, “Usługi zintegrowane – internet, telefon, tv”, “Video on demand” (wszystkie przez Informedia Polska); „Zarządzanie czasem i personelem” (SonyMusic); „Dual disc production” (Sony DADC); „Zarządzanie projektami” (Schenk Institute); „Proces prowadzenia Projektów”, „Pozycjonowanie SEO, SEM”, „Web usability” (wszystkie Wp.pl), „Zarządzanie projektami”, „Rola i postawa menedżera”, „Komunikacja asertywna”, „Grupa/Zespół organizacja i zarządzanie” (wszystkie Presspublica)

Edukacja

Logo
Politologia- dziennikarstwo, magisterskie
Uniwersytet Śląski w Katowicach

Specjalizacje

Badania i rozwój
Inne
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Komunikacja marketingowa
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

Fotografia koncertowa. Kite surfing.

Inne

Uwielbiam rywalizować ze znajomymi na torach kartingowych
Moje motto brzmi: "Ludzie to urodzeni zwycięzcy, a nie przegrani"
za Henry D. Thoreau (1817-1862)

Grupy

AdGames
AdGames
AdGames - miejsce wymiany informacji na temat możliwości reklamowych gier i otoczenia gier.
AdSocial
AdSocial
Jesteśmy wchodzącą na rynek agencją reklamową działającą w social media. Stawiamy na dokładną analizę potrzeb klienta i korzystanie z pełnego spektrum istniejących w sieci społeczności. Naszą si
Advergames
Advergames
Advergames - gry reklamowe
AULA
AULA
Grupa uczestników spotkań Aula
Badania Internetu
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
Chiny Biznes Handel Inwestycje
Chiny Biznes Handel Inwestycje
Chiny. Biznes, handel, inwestycje. Trendy, prezentacje, nowości. Rynek chiński.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
DULNIK communico
DULNIK communico
communico (łac.): – czynić wspólnym, coś z kimś dzielić - komuś czegoś użyczyć, udzielić, dopuścić do udziału
Festiwale
Festiwale
Grupa dla tych, którzy nie wyobrażają sobie lata bez taplania się w błocie/wygrzewania na słońcu, spania po 4 godziny w namiocie i oczywiście słuchania muzyki :)). Czyli dla wszystkich maniaków muzycz
Górny Śląsk
Górny Śląsk
Grupa dla osób związanych z Aglomeracją Śląską oraz całym Górnym Śląskiem.
IAB Polska
IAB Polska
Grupa dla osób związanych z IAB Polska ([url]www.iabpolska.pl[/url])